"Köpek yavrusu mu?"
Ellie'nin malzeme odasına giderkenki attığı adımlar yavaşladı.
Helen'in ona yalan söyleyeceğini düşünmüyordu. O öyle birisi değildi.
O zaman geriye tek bir seçenek kalıyordu. Kalenin etrafında tasması olmayan bir köpek geziniyordu. Bu, muhtemelen Louis'ti, İmparatorun köpek yavrusuydu.
Onu görenler, Louis'in siyah kürküyle dans ettiğini asla unutamazdı.
İnsanları severdi ve her yerde dolaşırdı.
"Ama Louis köpek yavrusundansa, yetişkin bir köpek olmaya daha yakın yaşta. Çok büyük.
Neyse, sonra Leydi'ye sorarım."
Ellie, köpek yavrusunun İmparator ve efendisi Edith'in bir araya getirmenin anahtarı olabileceğini düşündü. (Helen, Edith'in yerine geçtiği için Ellie, onu Edith diye tanıyor.)
Eğer ki efendisi Louis'i iyileştirirse, İmparator'un dikkatini çekebilirdi.
İmparator soğukkanlılıkla daima cariyelerini ziyaret etmeyi reddederdi, ama eğer efendisi İmparator'un değer verdiği Louis'i bir seferliğine iyileştirebilirse...
"Bununla ilgili içimde iyi bir his var..." dedi Ellie.
Ellie'nin malzeme odasına doğru adımları gitgide hızlandı. Yüzüne mutlu bir gülümseme yayıldı.
O anda Helen yataktan kalktı ve sepete gizlice biraz atıştırmalık koydu. Malzeme odasına giden Ellie'nin ne düşündüğü hakkında hiçbir fikri yoktu.
"...."
"İşte ilacınız hanımefendi."
Ellie elinde yuvarlak bir kavanoz tutuyordu.
'Ona yara ilacı demiştim ama merhem getirmiş...'
"A geldin mi, istersen yavaştan gidebilirsin."
"Gece yürüyüşüne mi çıkacaksınız?"
Bir anda Ellie'nin gözleri parladı.
"Hayır, yürümeyeceğim."
"Nedenmiş o!"
"Huh?"
Ellie'nin kafası atmıştı.
Helen gizlice kütüphaneye gittiği ortaya çıkmasın diye Ellie'ye yalan söylemişti.
"Köpek yavrusunun yaralandığını söylemiştiniz. Ah, onu bir an önce tedavi etmeniz gerekmiyor mu?"
"Evet gerekiyor."
"O zaman, elbette ki, bu gece bir yürüyüşe daha çıkacaksınız. Soğuk havada üşümeyin diye birazdan size kalın bir ceket vereceğim."
"Peki."
Helen şaşkınlıkla başını salladı.
Nasıl olur da Ellie, Helen'in bu sözde 'gece yürüyüşlerine' çıkması için zorlardı?
Helen bunun işleri en azından biraz daha kolaylaştıracağını düşündü. Ellie onun gitmesini engelleseydi adama verdiği sözü tutamayacaktı.
Aynı zamanda Ellie'ye karşı çıkan birisi olmak da istemiyordu.
"Evet, gideceğim."
Aksine bu iyi bir şeydi.
Ellie gittikten sonra Helen ceketini giydi ve battaniyeyi kollarının arasına aldı. Aıştırmalıklar koyduğu sepete bir kalem ve mürekkep koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Cariyeyi Zalim İmparator Yakaladı
RomanceKız kardeşinin yerine sahte cariye olan bir prenses, sefil hayatını bu şekilde değiştirebileceğini düşündü.Babası tarafından imparatoru öldürmekle tehdit edildiğinde, imparatorun gizli lanetini öğrendi.Durum nasıl onun lehine sonuçlanabilirdi ki? A...