Günün geri kalanı için kamp kurmuşlardı.Sakura Sasuke'nin yaraları ile ilgileniyordu.Evet...sadece onun.Ki naruto ile ilgilenmeyi düşünseydi bu tuhaf olurdu..Sakura'nın dikkatini çekmek istemedi. Şaşırtıcı olan ise Sakura'nın Naruto ile uğraşmayıp,onun dinlenmesine izin vermesiydi.
Ve her neyse,Sakura'nın çılgın medikal yetenekleriyle hayatını riske atmıyordu.Çimlere uzandı ve ay'ı seyretti.Ay ormanı aydınlattı ve bu ona ne kadar kötü kamp yaptıklarını hatırlattı. Bunada kamp denirse artık.Çadır yoktu.Ya da ateş.Ya da yemek. Dışarıdan gelebilecek herhangi bir saldırıya açıklardı.Tamako henüz kendini göstermemişti.Buda demek oluyordu ki sadece birkaç ihtimal vardı.Ya yenildi.Ya da yakalandı.Belki de Kakashi ve o hala bir savaş içerisinde.Ya da belki tuzağa düşmüşlerdir.Belki de bir Genjutsuda.Ya da belki de kaçtı.
Tamam...belki birkaç birkaç ihtimalden fazla vardır.Naruto Sakura'nın,Sasuke'nin kasları ve gücü hakkında Fangirl'lük yaptığı yere öylece boş boş baktı.Biraz onları izledi ve Sasuke'nin kalktığını gördü.Bir ağaca doğru yürüdü ve oturduğu yere yakın olan kütüğün üstüne oturdu.Açıkçası biraz huzur ve sessizlik istiyordu.Sakuradan uzak.
"Sakura.Bir süre beni yalnız bırak. Ben nöbet tutarım." Ona söyledi ve o kafasını şiddetle başını salladı.
"Sen Uyumaya git." Ona söyledi ve o itaatkar bir şekilde söylemeni yaptı.
Eğer naruto,Sakura'ya emir verebilseydi muhtemelen bir uçurumdan atlayıp,boynunu kırıp ölmesini isterdi.Ayağa kalktı ve Sasuke'nin oturduğu yere doğru yürümeye başladı.Ama sakura tarafından durduruldu.
"Hey, bir süre yanlız olmak istediğini söyledi."
Sasuke arkasını dönme zahmetine girmedi.
Naruto Sakura'nın tavrı için hiç havasında değildi ve sadece onu itti."Onu duydum.Ve hiçbir emrine uymak zorunda değilim.Sadece ona birşey sormak istiyorum. "YALNIZ."Son kelimeyi bastırarak söyledi.
"Ne oldu aptal?Sakura ile her zamanki gibi konuşmuyorsun."
"Ne gördün?"Naruto sordu.Sasuke şaşırmış gibiydi.
"Neden bilmek istiyorsun?"Ses tonu,bu konuyu tartışmak istemediğini açıkça ifade ediyordu.
Ne yazık ki bu,tam olarak Naruto'nun yapmak istediği şeydi.
"Çünkü,yalnız kapana kısılmadın.İkimiz de ordaydık ve gördüğümüz şeylerin aynı olup olmadığını bilmem gerekiyor."
Sasuke içini çekti.Naruto'nun sahip olduğu sebebin,tamamen mantıklı bir sebep olması onu daha çok hayal kırıklığına uğrattı.
"Uchiha Katliamı."Diye ifade etti basitçe.Yüzü herhangi bir duygudan yoksundu.Dürüst olmak gerekirse,kendine güvenemezdi.Bu onu öfkelendirebilir,hatta ağlatabilirdi.
Peki ya Naruto?
Bazı tepkiler bekliyordu Naruto'dan.Belki biraz sempati duyabilirdi yada şok olabilirdi.Ama Naruto sadece sakince başını salladı.
"Sen ne gördün?" Sasuke sordu."Sen de aynı şeyi gördün mü??!"
“Hayır." Basitçe cevapladı.
O pek havasında görünmüyordu.Ama Sasuke vazgeçecek gibi görünmüyordu.Naruto'nun ne gördüğünü öğrenmeye kararlıydı.Elbette,öyle hayallerine yakın bir şey olmasını beklemiyordu.
Ne de olsa Naruto'nun ailesi yoktu."Öyle mi? Söyleyeceklerin bunlar mı? Ben sana ne gördüğümü söyledim...şimdi söyle bana,ne gördün!!"
Oldukça yüksek sesle söyledi,ve bu,sakuranın ortaya çıkmasına neden oldu.
"Neden onu sinirlendiriyorsun salak?"
Naruto ile alay etti.
"Dinlenmeye çalıştığını görmüyor musun ?
"Ona bir soru sordum Sakura."Sasuke söyledi.
"En kötü kabusumu gördüm..."Dedi Naruto. Gerçeği söylemeyecekti. Özellikle Sakura'nın önünde.
"A, öyle mi?" Sakura alay etti.
"Ne görmüş olabilirsin ki?Ramenlerin olmadığu bir kıyamet dünyası falan mı?"
Naruto'nun yüzünü saf bir şok kapladı.Zaten biliyordu,Sakura aptalın tekiydi.Ama böyle bir şey söylemesini hiç beklemiyordu.Ya da belki de cidden aptallığın dibine vurmuştu.Soğuk bir yüz ifadesi ile ve ayağa kalktı.
"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun Sakura?Lütfen bunun bir şaka olduğunu söyle."
Gerçekten inanamıyordu. Birisi nasıl bu kadar umursamaz olabilir?Köylüler tarafından görmezden gelindiğini fark etmemişmiydi yani?
Nasıl hala böyle şeyler söyleyebilirdi?Sasuke ayağa kalktı."Sakuranın söyledikleri umurumda değil.Bana ne gördüğünü söylemeni istiyorum.Sakura'ya katılmıyorum ama kabusunun o kadar kötü olduğunu düşünmüyorum."
Naruto bir -şakamı-yapıyorsun- yüzü yaptı ve sonra Sasuke'nin gözlerinin içine baktı.
"İşler her zaman düşündüğün gibi değildir.Sen, hiç bir şey bilmiyorsun."
Sesi soğuktu ve oldukça sıradışıydı.Böyle konuşabilirdiğini düşünmezlerdi bile.Sakura ve Sasuke kaşlarını çattı. Naruto topuklarının üstüne döndü ve uzaklaştı.
"Yarın sensei'yi aramaya gideceğiz."
_______________________________________________________________________
Sasuke ve Sakura'yı kafalarından tutup birbirine tokuşturmak istiyorum.Ben ömrümde böyle gerizekalı görmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏
Teen Fiction𝙔𝙖 𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙮𝙨𝙚? 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙪̈𝙫𝙚𝙣𝙡𝙞𝙜̆𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙖𝙣𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞? 𝙎𝙪̈𝙧𝙚𝙠𝙡𝙞 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙝𝙖𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙪̈𝙧𝙜𝙪̈𝙣 𝙚𝙙𝙞𝙡𝙚...