39

509 48 16
                                    

Naruto,Sasuke'yi çevreleyen muazzam miktarda çakrayı hissetmek için tam zamanında uyanmıştı.Uchiha'dan daha önce hiç bu kadar uğursuz çakra hissetmemişti ve bu yüzden Orochimaru'nun bıraktığı lanet İşareti olduğu sonucuna vardı.Ayrıca savaşını ve İşareti kullanmanın etkilerini de gördü.Hiç bir şey görmemiş gibi davrandı ve tüm savaştan sonra uyandı.

"Saçına ne oldu??!"

Diye haykırdı Sakura'ya.Sasuke ise sanki yeni fark ediyormuş gibi ona baktı.

"Şey...o düşmanlar yapmış olabilir..." Dedi beceriksizce.Garipti.Utanmış görünüyordu ve her zaman yaptığı gibi onu terslemedi.

Normalde bununla gurur duyardı ama aklında daha önemli şeyler vardı.Sasuke nehir kıyısında oturdu,ateşi körükledi ve sık sık boynunu ovuşturdu.Bu kesinlikle bir lanet işaretiydi.Bunu bir kitapta okumuştu.

Bu gerçekten çok kötüydü.Sasuke'nin kardeşi için intikam ve nefret duyduğunu düşünen Naruto, Sasuke'nin yakında karanlığa düşeceğinden ve güç için Orochimaru'ya ulaşacağından hiç şüphesi yoktu.Kaşlarını çattı ve kafasına masaj yaptı.Bu çok zahmetliydi.Çalıların yakınında bir hışırtı dikkatlerini çekti ve aynı anda savunma pozisyonuna geçtiler.Kunailerini öne doğru tuttular.Birkaç dakika sonra gözlüklü bir adam düşerken tökezledi.

"Ağh!Kahretsin!

Homurdandı,yere düştü.Daha sonra oturdu ve doğayı lanetlerken bacaklarındaki sarmaşıkları yavaşça çözdü.Takım 7'yi fark etmemiş gibi görünüyordu ama fark ettiğinde, "Merhaba!"dedi.Gülümsedi ve onlara doğru yürümeye başladı.Fakat takım 7 tetikteydiler ve gözlüklü adam onlara doğru ilerlerken birbirlerine yaklaştılar.

Kunai tutan üç ağır yaralı çocuk gözlüklü bir ucubeyle karşı karşıyaydı.Savunma duruşlarına dikkat ediyor gibiydi.Daha sonra ellerini kaldırdı.

"Oh Tamam. Anladım. Anladım."Güldü.

"Eğer anladıysa o zaman neden hala bize doğru geliyor?"Sakura fısıldadı.

"Şey,çünkü...Onun bir gerizekalı olduğunu düşünüyorum." Naruto yanıtladı.

"Neden hala size soğru geldiğmi merak ediyor olmalısınız.Size yaklaşıyorum.Evet, bu bir gerçek parşömeniniz olmadığını da biliyorum.Tahmin edin ne oldu!Şey,ben de bilmiyorum."

Nehir kıyısına ulaştı ve çömeldi.Avucunu açtı ve sudan yudumladı.Ekip 7 ise
kunailerini indirdi.
Dört Göz, yüzünü yıkadı ve sonra yüzlerine döndü.
"Ayrıca sizin havanızda olmadığınızı da biliyorum.Enerjinizi boşa harcamayın. Bakın,bende ayrı bir takı-"

"Kimin umurunda."Naruto alay etti.Dört göz gülümsedi.Gözlükleri kötücül bir şekilde parladı ve parmaklarıyla itti.

"Hm.Sadede gelmeliyim gibi görünüyor."

Gülümsedi.Ekip ona bakmaya devam etti.

"Parşömenlerle geçmenizi sağlayacak bir strateji ile geldim.Ama eğer ilgilenmiyorsanız..."

Gitmek üzereydi ama Sasuke boğazına bir kunai koyarak onu durdurdu. "Ne stratejisi?"gururu olan herhangi bir ninja düşmanından yardım almaması gerektiğini bilirdi.Fakat Sasuke bile bunu yapmak zorunda olduğunun farkındaydı.Sonuçta ölürse tüm bunların hiçbir anlamı kalmayacaktı.

"Takımımın geçtiğini biliyorum,çünkü iki parşömenleri vardı.Ayrıldım çünkü kuleye tek başıma ulaşabilecek kadar güçlü değilim.Geçici bir ekip oluşturup kuleye yaklaşacağız."

Çocukların onu dinleyeceğinden emin görünüyordu.Siyah saçlı olan şu ana kadar planı analiz ediyor gibiydi,kız kaşlarını çatıyordu ve sarışın olan...yüz ifadesine bakılırsa söylenenlere inanmıyordu. Şüphelerle dolu gibiydi.Ama devam etti. "Bu noktada,birçok takım kuleye koşacak, bu yüzden orada ayrıntılı bir tuzak kurabilir, bazı takımları yakalayabilir ve parşömenleri alabiliriz.Bu kadar." Gülümseyerek bitirdi. Sarışın öne çıktı, "Kimsin sen?" Dört Göz kırptı.

𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin