"Tanrıya yemin ederim ki hepinizin mağara fetişi var."
Tüm ekip başka bir mağarada toplanırken Naruto homurdandı.Hidan sırıttı ve dilini şapırdattı,
"Nihai soykırım planlarını tartışmak için başka nerede toplanmayı tercih edersin?"
"Ichiraku Ramen." Naruto hiç duraksamadan cevap verdi.
Deidara içini çekti ve elleriyle yüzünü kapattı, onu alması için tanrıya dua etti, koca bir yıl olmuştu ve hala bu sürüngene dayanamıyordu.
"Bütün bunlar ne hakkında?" Tobi arkadan çıktı
Tam önünde duran Kisame'nin pelerinini tuttu, kendini toparlamak için, köpekbalığı adamın dönüp ona dik dik bakmasına neden oldu.
"Tabii ki stratejileri tartışmak için." Kisame yanıtladı.
"Waah! Kisame senpai çok şey biliyor!" Tobi neşeyle konuştu,
Kisame'nin alay etmesine karşılık olarak,
"Bu organizasyonda uzun süredir bulundum.
sonuçta senden daha uzun.""Hey kaybedenler,"yeni bir ses duyuldu.
Naruto,siyah maskeli bir adamın onlara yaklaştığını görmek için başını kaldırdı.
Kakuzu.
Hidan ve Kakuzu ile olan kısa görevi dışında bu adamla pek fazla konuşma fırsatı olmamıştı.
Naruto selamlayarak gülümsedi ve Kakuzu onu görmezden geldi.Geldi ve Itachi'yi işaret etti,
"Sen,ortalama gelirimizi aşağı çekiyorsun."
Naruto şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı ve sanığa döndü. "Nasıl yani?" Tobi araya girdi.
"Bu piç, evleri yağmalamaya tenezzül bile etmiyor!"
Kakuzu bundan oldukça rahatsız oldu ve orada sessizce duran Uchiha'yı çılgınca işaret etti ve kaşları çatıldı.
"Ve neden bundan rahatsız olasın?"
Itachi sakince sordu.
"Yalnızca aldığımız ödemeye güvenirsek herhangi bir şeyi karşılayabileceğimizi gerçekten düşünüyor musunuz?"
Kakuzu'nun gözleri fal taşı gibi açıldı.
Oldukça heyecanlı görünüyordu,ancak Itachi ve onun arasındaki bu sahne, Akatsuki'nin geri kalanı için sadece bir eğlence malzemesi olarak hizmet etti.
Kakuzu,Itachi'ye bağırmaya devam ederken, Kisame'yi tek taraflı tartışmaya bile sürüklerken, Sasori hoşnutsuzluğunu mağaranın diğer tarafından dile getirdi.Naruto'nun hassas kulakları daha da uyanık hale gelmişti ve birkaç dakikada Sasori'nin "tsk" sesini duyabiliyordu.
O çirkin odun yığını onlardan açıkça uzaklaşmıştı ama yine de konuşmalarına kulak misafiri oluyordu.Sarışın bunu oldukça eğlenceli buldu.
Aniden bir kağıt girdabıyla iki ana lider mağaranın arkasının tam ortasında belirdi.
Tartışmalar kesildi ve Pain öne çıktı. Tuhaf mor gözleriyle her üyeye baktı ve ardından
"2 yıl boyunca yeraltında kalacağız" dedi.
Bir saniye bile geçmeden herkes,
"Zaten yeraltında değil miyiz?"diye patladı.
"Niye ya??"
"Yeraltı ne demek??"
"Bu ne için???"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏
أدب المراهقين𝙔𝙖 𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙮𝙨𝙚? 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙪̈𝙫𝙚𝙣𝙡𝙞𝙜̆𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙖𝙣𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞? 𝙎𝙪̈𝙧𝙚𝙠𝙡𝙞 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙝𝙖𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙪̈𝙧𝙜𝙪̈𝙣 𝙚𝙙𝙞𝙡𝙚...