Naruto yavaşça merdivenlerden tırmandı ve uzun bir nefes aldı.Her şeyi nasıl açıklayacaktı? Tam o sırada yaklaşan ayak seslerini duydu ve topuklarının üstüne dönüp en yakın odaya yöneldi.Shikamaru'nun "Hey Naruto" dediğini duyunca kapıyı açmak üzereydi.Naruto nefesinin altında lanetledi,sonra 'Rock Lee' yazan kapıya hızlı bir bakış attı ve Shikamaru ile yüzleşmeye döndü.Neden Nara'ydı?Her neyse,hallet şunu."Nesin sen -" diye başladı Shikamaru,ama utangaçça gülümseyen ve kapı kolunu tutan sarışın tarafından lafı kesildi,
"Uh, görüyorsun,Rock Lee elimden gelenin en iyisini yapmamı ve kazanmamı söyledi ve ben de ona göstermek istedim,bilirsin?"
Naruto'nun derinden yalpalamasına neden olan bu yarım yamalak bahaneyle,kapıyı itti ve durumu belirttiğinde Kalın kaş'ın adını çağırmak üzereydi.Shikamaru da orada donmuş duruyordu.Gaara oradaydı.Onlara hafifçe havada havada sabitlenmiş,etrafını kaplayan kumla baktı.
"Ne!Burada ne arıyorsun?" Naruto,şaşkınlıkla sordu.Bu kısa süren garip sessizlik içinde Naruto,biraz "Aptal Naruto" ile durumla başa çıkmak zorunda kalacağına karar vermişti.O gün kule'de Gaara'yla birlikte olduğu gibi gerçek Naruto olamazdı.Shikamaru kesinlikle bu kızıldan daha keskin bir gözlemciydi. Shikamaru'nun onun gaarayı tehdit ettiğini görmesindense,gerçekten aptal olup olmadığından şüphe etmesini tercih ederdi.
"Neler oluyor?" Naruto konuştu.
"Neden buradasın?"Gaara geri çekildi.Narutoya karşı oldukça temkinliydi.
"O bizim arkadaşımız."Shikamaru karşı çıktı.
Bir an orada durdular ve sonra kum daha hızlı dönmeye başladı ve Rock Lee'ye yapıştı.
"Hey-" Naruto başladı ama Gaara onu kesti.
"Onu öldürmek için buradayım.Yaşıyor çünkü sensei onu kurtardı.Onu halletmem gerek."
Shikamaru bir adım öne geçti ama Gaara ona bir uyarı olarak baktı.
"İnsanları öylece öldüremezsin." Dedi Naruto, zihinsel olarak çığlık attı.
Gerçekten mi Naruto?
Gaara kaşlarını çattı ve sonra elini indirdi.Kum yavaş yavaş dağıldı. Ama Gaara öylece gitmeyecekti.
"Hiçbir fikriniz yok!Hepimiz burada mutlu ve dünyada neler olduğundan bihabersiniz.Hayatın için kaçmıyorsun.Dışarıda seni öldürmek isteyen insanlar için endişelenmene gerek yok.Hiçbiriniz herkes tarafından nefret edilmiyorsunuz.Bir canavar gibi muamele görmenin nasıl bir his olduğunu asla anlayamayacaksın!"
Gaara tüm içinde kalanları yüzlerine tükürürcesine söyledi.Naruto'nun aklında ise,her kelime doğru geliyordu.Naruto,demek istediği her cümle için biliyorum demek istedi ama tabii ki söylemedi.
"Bana aldırmayın," Kızıl saçlı onları kaşlarını çatarak geçti "Ben sadece burada hayatta kalmaya çalışıyorum."
Kapıyı kapattığında Naruto, Shikamaru'nun titrediğini hissedebiliyordu.Birkaç saniye sonra Lee'nin iyi olup olmadığını kontrol etmek için harekete geçtiler.Sonra tek kelime etmeden odadan çıktılar.Shikamaru dövüşüne hazırlanmak zorundaydı ve Naruto'nun Gaara ile biraz sohbet etmesi gerekiyordu.Naruto kızıl saçlıyı bekleme alanına doğru giden merdivenlerde buldu ve ona seslendi.Gaara durdu ve geriye baktı.
"Kendini özel mi sanıyorsun?" Naruto tükürdü. Kendini kontrol edemedi. Bu konuda sakinleşmek istemişti ama tüm bastırılmış duygular çok bunaltıcıydı.Gaara bir kaşını kaldırdı ama Naruto devam etti,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏
Teen Fiction𝙔𝙖 𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙮𝙨𝙚? 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙪̈𝙫𝙚𝙣𝙡𝙞𝙜̆𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙖𝙣𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞? 𝙎𝙪̈𝙧𝙚𝙠𝙡𝙞 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙝𝙖𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙪̈𝙧𝙜𝙪̈𝙣 𝙚𝙙𝙞𝙡𝙚...