11

798 81 45
                                    


Sasuke nefes aldı.Önündeki kadın sırıttı,Sasuke bir anda genjutsu hakkında öğrendiklerini hatırladı.

Sakın gözlerine bakma Chakra'nın akışını bozdu.

"Kendini akıllımı sanıyorsun?"

Sasuke hırladı.Hiç hoş değildi.O ölümcül bir Uchiha'ydı.Tamako parmaklarının arasındaki
shuriken'le ona doğru koştu.Sasuke geriye doğru sıçradı,önüne indi ve karşı saldırıya uğradı
Sasuke bir ateş topu fırlattı.Ne yazık ki onun shurikenler tam yanından geçtiler ama şimdi shirukenler yanıyordu.

"Sana aptal gibi mi görünüyorum? " Tamako güldü.

"Ateş topunun Uchiha klanı'nın uzmanlık alanlarından biri olduğunu biliyorum,bu yüzden yağ kaplı shuriken attım ve işe yaradı!"

Sasuke geri atladı shurikenler den kaçtı.O sırada geri atlamaya devam etti.Tamako'nun klonu Kunai attı.Aniden kendini açıklıkta buldu. Gözünün ucuyla baktı ve ormanın bittiğini gördü.Tamako el hareketleri yaparken ona doğru koştu.

"Onun bir klon olup olmadığını bilmem gerek"

Sasuke duruşunu korurken dişlerini sıktı. Tamako gülümsedi ve aniden arkadan birinin sesi duyuldu.

"Yağ kaplı shirukenler ha?Bu ucuz numarayı yediğine inanamıyorum sasuke."

Sanki her şey ağır çekimde olmuş gibiydi. Arkasını döndü,diğer elindeki Kunai'sini fırkattı ve aniden ve orada sarı bir parıltı gördü.Yoksa bu...Naruto muydu?Sasuke'nin önünde  duruyordu.Kunai'si Tamako'ya dönüktü. "Sasuke'yi buldum" dedi ve Sasuke'nin arkasına atladı.İkisi de pozisyonunu aldı.Sasuke arkasında başka birinin çakrasını hissettiğinde saldırmak üzereydi.

"Rüzgar stili: Rüzgar Kesme!" Bir Naruto klonu Katanasıyla rüzgarı keserken bağırdı.Tamako dilimlenmiş hava parçalarıından korunmak için katana tutan elini kendine siper etti.Neden Katanası var?? Sasuke merak etti.Naruto'nun katana kullandığını hiç görmemişti,belki sadece gölge klonlarına silah kullandırıyordu?
Evet,sanırım sadece buydu,daha fazlası değil.

"APTALLAR! "

O bağırdı.Çeşitli kesiklerden kanaması vardı ama bu onu durdurmak için yeterli değildi.

"BİR AVUÇ APTAL VELET BENİ YENEMEZ!"

Onları hafife alıyordu.Ve bu tamamen onun hatasıydı.Gözlerinin içine baktılar.Yavaş yavaş gözlerinin önünde buharlaştı.

"Bekle ne?" Diye sordu Sasuke,şaşkınca.

"Buharlaştımı?!"

"Neler oluyor?" Naruto içinden mırıldandı.

Bir genjutsu'nun içinde sıkışıp kaldıklarını bilmiyorlardı. Naruto arkasına baktı,önüne geri döndüğünde ise kendini farklı bir yerde buldu. Bir odaydı.Hayır,oturma odası.Kafasını çevirdiğinde delicesine titreyen bir Sasuke ile karşılaştı.

"Hey ne oldu?"

Naruto sordu.Sasuke dehşete düşmüştü.Onu hiç bu kadar korkmuş görmemişti.Tekrar önüne döndü ve bu sefer etraflarında kan olan iki ceset gördü.Cesetlerin ortasında bir silüet duruyordu.
"Itachi..." diye fısıldadı Sasuke.

'Bu Uchiha klanı'nının  katliamı olmalı'

Naruto düşündü.Bazı fısıltıları duymaya başladığında seslerin nerden geldiğini merak etti.

İblis

Canavar

Aptal

Ölmen gerekirdi

Katil

Pislik

Arkasını döndü ve kendini başka bir odada buldu.Tahtadan yapılmıştı ve mumlar burayı aydınlatıyordu.

Oh hayır
Tekrar değil,
Tekrar değil,
Lütfen...
HAYIR!!.

Mücadele etti ama işe yaramadı.Bir sandalyeye bağlıydı.Etrafında insanlar vardı. Hepsi ona bakıyordu.Bakışları tıpkı...köylüler gibiydi.Göğsü hızla inip kalkıyor,her geçen saniyede kalp atışları hızlanıyordu.Bedeninin küçük bir kısmı bunun sadece genjutsu olduğunun farkındaydı fakat geri kalanı korkudan felç olmuştu bile.

"HAYIR,LÜTFEN HAYIR!"

Köylüler ona doğru ilerledi.Çaresizce mücadele etti.Bir adam elini kaldırdı,mumun ışığında da adamın elindeki metal bıçağın parıltısını gördü
Ciğerini yırtarcasına çığlık attı. Ama kimse onu duymadı.

Hayır,hiçkimse.

Yalnızdı,her zamanki gibi.

Tamako gülümsedi. Bu Uchiha çocuğu çimlere yayılmıştı,ve sarışın çocuk dizlerinin üzerindeydi.Yüzleri herhangi bir duygu göstermiyordu.

Ama onların içini biliyordu.Bu jutsu en kötü kabuslarını yeniden yaşatıyordu.Ya da belki gerçeğini.Eğer böyle bir şeyi gerçekten yaşadılarsa.

__________________________________________________

Kakashi,çocukları aramak için ormana geldi.
Kakashi hala kovaladığı figürün peşindeydi.
Aniden ne olduğunu anlayamadım bir shuriken'e yakalandı.Rotasını değiştirdi ve bir dala indi.
İllerdeki bir ağacın arkasında bir hareketlilik görür gibi oldu.Bu sefer sharingan'ı devreye soktu.
__________________________________________________

Sakura bacakları yanana kadar koştu ve ormanın içinden çimenli çayırlara çıktığında durdu.Yürürken ayakları sızlıyordu ve az ilerde iki tane figür gördü.Dizlerinin üzerinde sarı bir figür ve çimlerin üzerinde yatan siyah/mavi figür.En kötü senaryolar aklına geldi ve koşarken bağırdı;

"Sasuke-kun!!!"

______________________________________________________________________________

𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin