Karanlık bir yolda yürüdü, kaşlarını çattı ve dükkan sahibine küfretti. Başka bir çakıl taşı tekmeledi ve öfkeyle nefes verdi.
"Nefes al,Nefes ver...Sakin ol..."
_______________________________
Az önce ne oldu?
Bu soru Naruto'nun ayrılmasından sonra herkesin yüzüne yansıdı.Ve açıklama için takım arkadaşlarına baktılar.
"Aralarında birşeyler olmuş olabilir mi?Çünkü bu sahibi tanıdığım kadarıyla oldukça iyi bir adam."
Choji adam gider gitmez dedi.Sakura yemeğinden bir parça aldı ve dikkatsizce cevap verdi:
"Kim bilir,Naruto zaten her zaman belaya neden oluyor.Sahibine bir şey yapmış olmalı."
Bir kaçı bu konuda hemfikir olsa da,bazıları şüphelendi fakat göz ardı etmek zorunda kaldılar.
"En azından onu bir yoldaş olarak düşünmenin zamanı gelmedi mi sence?" Shikamaru öfkeyle söyledi.
"Her ne kadar ondan nefret etsende,oda takımın bir parçası.Onu görmezden gelemezsin!"
Şaşırtıcı bir şekilde,Ino bile kendini Shikamaru'nun sözlerine başını sallarken buldu.Hemen ardından Kiba Sasuke'ye bir parmağını işaret etti ve
"En azından onun için ayağa kalkmalısın." Tüm bu ani sempati Sasuke'yi şaşırtsa da pek cevap vermedi.O aptala iyi davranmasına gerek yoktu.İhtiyacı yoktu...
Ama o bile içinde bir yerlerde kendini suçlu hissediyordu. Ancak Sakura onlara karşı çıktı.
"Neden bizi suçluyorsun? Onunla ne zaman kanka olmaya çalıştın?"
Bunu kabul etmekten ne kadar nefret etseler de...haklıydı.Kendileri onunla hiç konuşmaya çalışmamışlardı. Belki Kiba ve Shikamaru hariç...
_________________________________________________
"Bu adil değil, adil değil!" diye bağırdı, kırık bir bardak tuttu.
"Doğru biliyorum..." dedi bir diğeri şiddetle başını salladı.
"Başka bir yatağı nereden bulacağız?"
"İhtiyacımız var mı? Nadiren uyursun."
"Yani biz"
"Ne?"
"Boşver."
Bazen, Kurama'dan gölge klonu jutsusunu öğrendiğine seviniyordu. Bu gelmiş geçmiş en iyi jutsuydu.Bir sürü tartışmalı konuşmadan sonra sonunda eve gelmişlerdi.
"Teşekkürler çocuklar." onlara teşekkür etti.
"Evet, her neyse" diye cevapladı bir başkası, ellerini uzatarak.
Onlar gittikten sonra Naruto penceresinden atladı (çünkü kapıyı kullanmak çok eski bir yöntem) ve eğitim kampına gitti.
"Bugün ne yapıyoruz Kurama?" Sıkılmış bir iç çekişle Kurama insan şeklini aldı.
"Keito ve Hitomi neden burada değil?" Diye sordu tembelce, kızıl saçları rüzgarda esiyordu.
"Bilmiyorum, Gizli Kuma yakın bir yerde ekildiklerini söylediler." Naruto tembel bir şekilde cevap verdi, katanasını elinde döndürdü.
"Pekala,Rasengan'ı daha önce duydun mu?"
Kurama ona kurnaz bir gülümsemeyle sordu.
_________________________________
Sabah 05:00 ve sarışın çocuk nefes nefese bir şekilde çimlerin üzerinde yatıyordu.O kadar yorulmuştu ki elleri seğiriyordu.
"Kolay değil, "Dedi milyonuncu kez, "Ama o kadar da zor değil."
"Biliyorum, biliyorum, biliyorum!" Naruto hayal kırıklığıyla bağırdı. En azından bu boku nasıl yapacağına dair ufak bir fikir edinmeliydi. Ama ne yazık ki, ne düşüneceği hakkında hiç bir fikri yoktu.Homurdanarak ayağa kalktı,çakra toplamaya başlamak üzereydi,ama Kurama onu durdurdu.
'Saat sabahın 5'i tazelenmelisin. Kakashi sana yeni bir şey öğretecekmi?'
Sanki bir sorulmuş gibi yeni dedi.
Belki de ne olduğunu çoktan öğrenmişti...jutsu ya da yumruk ya da her neyse işte."Pekala." Naruto dedi ve Kurama Naruto'nun mührünün içinde uyumaya geri döndü.
__________________________________________________"Çocuklar,bugün ağaçta,suda, yada kelimenin tam anlamıyla herhangi bir şeyde yürümeyi öğreneceksiniz!"
Kakashi neşeyle, onları ormanın içinden geçirirken parmağını sallayarak söyledi. Naruto zaten bildiği için içe doğru inledi. Ve bir şeyi nasıl yapacağınızı öğrendikten sonra, bunu yapmamak için daha fazla çaba sarf etmesi gerekecekti.Temel olarak, nefes alır gibi kolayca yaptığı birşeyi beceremiyormuş gibi yapmak onun için daha zordu.
Sakura buna cıvıldadı.
"Ooh! Bu ileri düzey çakra kontrolü gerektirmiyor mu?"
Kakashi ona gülümsedi ve cevap verdi,
"Bu pekte ileri düzey değil ama diyebilirim ki... tıbbi ninjutsu'da ileri düzey çakra kontrolüne kesinlikle ihtiyaç var."
"Aynı şey!"ışınlandı.Kakashi onları kocaman geniş ağaçlardan oluşan bir korunun yakınında durdurdu. Onları beklemeden Kakashi ağaca doğru yürüdü ve yürümeye başladı. Dalda baş aşağı yürüdü Sakura ve Sasuke oldukça şaşırmıştı.(Sasuke oldukça şaşırdı ve istekliydi,ama belli etmedi.) Bu arada Uzumaki, bir esnemeyi bastırdı ve yumuşak bir çim parçasına uzandı. Kısa bir süre sonra, bir çift yumuşak adım ona yaklaştı ve bir gözünü açtığında, sensei'nin göz kamaştırıcı gözleriyle karşılandı.
"Ve nasıl," sesi her an bağırmaya başlayacakmış gibi keskindi
"Cidden bunu yapıyor musun?"
Naruto Uzumaki yutkundu.
"Çakra'ya ayağımıza gönderiyoruz" diyerek kendini toparladı.
"Ne için?"diye sordu.
"Çünkü..." Naruto doğru kelime için beynini zorladı.
"Çünkü,herhangi arazinin ya da maddenin üstünde yürümek için?"
diye cevapladı Kakashi, ağaçlarda yürürken bu cevapla iyi görünüyordu. Kısa süre sonra uzun, yapraklı ağaçta gölgeli bir yer buldu ve kendini rahatlattı.Kitabını açtı ve okumaya başladı.
"Bunu nasıl yapacağız?" Sasuke istemeyerek ona sordu.
"Sadece çakranı ayaklarına gönder." Bu onların sensei'lerinden aldıkları tek ipucuydu.Ve böylece yorucu bir eğitim başladı.
_________________________________________________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏
Teen Fiction𝙔𝙖 𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙮𝙨𝙚? 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙪̈𝙫𝙚𝙣𝙡𝙞𝙜̆𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙖𝙣𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞? 𝙎𝙪̈𝙧𝙚𝙠𝙡𝙞 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙝𝙖𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙪̈𝙧𝙜𝙪̈𝙣 𝙚𝙙𝙞𝙡𝙚...