Sasuke ve Sakura Hokage'nin ofisinde Naruto'yu bekliyorlardı.Beklediler ama görünmedi. Onu arayan ANBU bile onu bulamadı.Hokage, bu bilgiyi takım arkadaşına ileteceklerini umarak mevcut olanlara haber verdi. "Sensei'niz, yani Kakashi Hatake, Kurenai ile birlikte gizli bir göreve gönderildi. Bu arada, takımlar yaklaşan Chunin sınavlarında garip işler yapabilirler.Görev muhtemelen bir hafta kadar sürer...Sorunuz var mı?"Derin bir nefes bitmiş.
"Tch,Naruto nerede?"
Sasuke istedi.Kakashi'nin ne yaptığı umurunda değildi, bu görev ona sınavlara hazırlanmak için yeterli zaman verdi.Dünkü ot ayıklama işinden beri Naruto'yu görmemişlerdi.
Hokage içini çekerek şöyle dedi
"Bir yerlerde dolaşıyor olmalı,evde değildi, onu görürseniz,size söylediklerimi ona söyleyin. Sakura ve Sasuke mırıldandı ve dışarı çıktı. sakura mutluluktanağlamaya başladı.
"Sasuke,ne kadar mükemmel değil mi? sensei yok Naruto yok...Hadi bir yere gidelim..."diye tüyler ürpertici bir şekilde gülümsedi.
"Antrenman yapmalıyım"
Basitçe cevap verdi ve uzaklaştı.Sasuke, Sakura, Asuma Takımı ve Kurenai takımı topladığında birkaç gün çok fazla aktivite olmadan geçti.Bu büyük bir görev değildi, sadece belirli dükkanlarda çalışıyorlardı.
"Peki, Naruto nerede?" Diye sordu Shikamaru Sasuke'ye.
"Bilmiyorum. Uzun bir süredir görmedim onu."
"Köy onsuz çok sessiz görünüyor.Nereye gitti?"
"Nereye gittiğini kim bilebilir.Belki de onun evine daha sonra uğrarım.Etrafta tembellik ettiğinden eminim,o ezik..."Shikamaru bir rafın tabanına oturdu.
"Sanırım bir sorun var...Nedenini bilmiyorum, sadece,bu konuda hiç iyi hissetmiyorum."
Sasuke ona baktı ve yanından geçti,Shikamaru onu takip etti.Ino ve Sakura,Naruto olmadan köyün ne kadar huzurlu olduğundan bahsediyordu,Kiba ise bunun eğlenceli olmadığını savunuyordu.
"Eh,onun sorun yarattığını görmek eğlenceli."
Kiba söyledi."Hayır değil! Çok fazla belaya sebep oluyor!" Ino şikayet etti.
"Evet, böylesi daha iyi." Sakura kollarını göğsünün üzerinden geçirdi ve öylece pes eden Kiba'ya baktı.
Görevi tamamladılar ve kendi evlerine döndüler.
Bir dolambaçlı yapan Sasuke dışında,Naruto'nun evi.Daha çok apartman gibiydi.Binanın çatısına atladı.Naruto'nun penceresine indi.Oradaki en büyük şeyler olarak yatak ve masa vardı. Kitaplar,kıyafetler ve boş ramen bardakları naruto'nun attığı gibi duruyordu.Bazı şeyler doğal görünüyordu,ama çatal bıçak takımı ve kırık tabaklar sanki başkası tarafından yapılmış gibi duruyordu.Pencereden eve girdi.Naruto'yu çağırmadı çünkü belli ki evde değildi.Kırık bulaşıkların üzerinden geçip mutfağa girdi.Ortalık karmakarışıktı dışarı çıktığında neredeyse bir komşusuyla çarpıştı.
"Nereye gittiğine dikkat et evlat." sertçe söyledi. Sasuke sakince gözlerinin içine baktı ve sordu,
"Naruto nereye gitti?" gözlerini devirdi ve dedi ki,
"Neden herkes onu soruyor?Ve hayır o veletin nerede olduğunu bilmiyorum, her neyse, İYİKİ KURTULDUM." Sasuke kaşlarını çattı ve bayanın geçmesine izin verdi.
"Herkesin onu sormasıyla ne demek istedi?"
Ama Sasuke her zaman yaptığı gibi omuz silkti ve eğitim alanına geri döndü.
Naruto muhtemelen bir yerlerde sorun çıkarıyordur.Kendi başının çaresine bakabilir.
______________________________________________________________________________
Ulan tam bütün bölümü çevirmiştim, yayınlayacaktım ki telefonunun şarjı bitti.Telefonu şarja takıp bölümü yayınlayacaktım,bütün bölüm silinmiş amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏
Подростковая литература𝙔𝙖 𝙉𝙖𝙧𝙪𝙩𝙤 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙮𝙨𝙚? 𝙆𝙚𝙣𝙙𝙞 𝙜𝙪̈𝙫𝙚𝙣𝙡𝙞𝙜̆𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙜𝙞𝙗𝙞 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙯𝙤𝙧𝙡𝙖𝙣𝙖𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙞? 𝙎𝙪̈𝙧𝙚𝙠𝙡𝙞 𝙞𝙣𝙘𝙞𝙣𝙢𝙚 𝙫𝙚 𝙞𝙝𝙖𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙨𝙪̈𝙧𝙜𝙪̈𝙣 𝙚𝙙𝙞𝙡𝙚...