14

764 69 19
                                    

Takım 7 bütün gün Kakashi'yi aradı.Ama çok verimli değillerdi.Sasuke Kakashi'ye giden bazı yollar bulduğunda gece geç saatleriydi. Oydu.
Bir ağaca yaslanmıştı ve arkasında onu takip eden kan izleri vardı.Anlaşılan oraya sürünerek gitmişti.Naruto çakra akışını bozdu ve Kakashi'yi genjutsu'dan çıkardı.

“Ha?" Kakashi sıçradı.

"Neler oluyor,bu nedir?"O sordu.

"Sensei.Bir Genjutsu altındaydın."Sakura söyledi. Sasuke uçurumun kenarına doğru giden kan izini takip etmişti.Kakashi başını salladı.

"Hatırlıyorum,Kunai'mle birlikte onun midesini kesmiştim.Derin bir kesikti.Ölümcül değil,ama derin.Onun Genjutsu'suna kanmamalıydım.
Ama ben nasıl..."Kakashi nasıl olduğundan emin değildi.

"Eğer derin bir kesikse fazla uzağa gitmiş olamaz."Dedi Sasuke.

"Sensei, sen nasıl bir genjutsuydu?"Nasıl tuzağa düştün?"Naruto sordu.

"Ben uh...onu atlattığımı sandım ve sizi aramaya devam ettim.Dakikalar sonra beni uyandırdınız."

Naruto gökyüzüne baktı,

"Bu bir birkaç dakika."

Naruto açıkça düşünüyordu. Bir eli çenesinde, yüzü ise yukarıdaydı.sanki hmmm der gibi, şimdi bir bakayım.

"Yani,karşıt bir Genjutsu..." Naruto kendi kendine mırıldandı.

“Ha?Bir şey mi dedin?"Sakura yaklaşırken sordu.

"Ah, hiç bir şey." Dedi ve geçti kollarını birbirine kavuşturdu.

"Yani tam tersiydi."(Çok zekisin)Sasuke Söyledi.

"Tamako'dan kaçmak için ayrıldığımızdan beri koca bir gün geçti.Ve sen bir kaç dakika olduğunu söylüyorsun.Genjutsu aleminde 12 saat gerçek dünyada 2 saat falan ediyorsa, oradaki birkaç dakika buradaki bir güne eşit olmalı.

(Bu cümle ne böyle amq.İki saattir şunu toparlamaya çalışıyorum)

Kakashi anlayışla başını salladı ve Sakura devam etti.

"Boylesine etkili bir jutsu yapabildiğine göre oldukça yetenekli olmalı değil mi?"(Sen de çok zekisin)Diye sordu Sakura.

“Evet. Bu yüzden artık daha dikkatli ilerlemek zorundayız."Kakashi uyardı onları.

"Onun peşinden gitmeli miyiz?"Sasuke sordu.

"İzini kaybetmek istemiyorum."
Kakashi ayağa kalktı ve Takım 7
izleri takip etmeye başladı.

"Sakın doğrudan gözlerinin içine bakmayın. Beni orada yakaladığına eminim."

Kakashi onlara bu suçluyla nasıl mücadele edecekleri konusunda taktik veriyordu.Naruto başını salladıAslında o daha çok yavaş tempoda ilerlediklerinden dolayı sinirlenmişti.Bu gidişle Tamako arkalarından gelip kıçlarına birer kunai sokacaktı. Eğer bu kadar yavaş gideceklerini bilseydi önceden bir klon yollardı.Ama bir yandan iyi bir şeydi.Dün geceden sonra…
Yüzleşmemeyi tercih ederdi.

Sonunda onu buldular.Bir ağaca sırtını dayamıştı. Nefes nefeseydi ve kollarıyla gövdesini sararak kanamayı durdurma girişimi tabii ki işe yaramıyordı.Çakrası bitmiş gibiydi. Ekip hızla bir savaş pozisyonunu aldı.Gözlerini diktiler ve saldırıp saldırmayacağına baktılar.

Naruto gözlerini ayağına dikti.Kavga edebilecek durumda gibi görünmüyordu.

"Lütfen,"Nefes nefese konuştu.

"B-Beni kurtarın."

Kakashi yavaşça ona doğru yürüdü ve yarasını sardı. Onu tedavi ettikten kısa bir süre sonra, Takım ve Kakashi konohaya geri dönmeye başladı.

"Dürüst olmak gerekirse,onunla dövüşeceğini sanıyordum."

Naruto elleri başının arkasında iken konuştu.
"Hayatın tehlikede olduğunda,sende umutsuzca yardım istersin.Bu çok doğal."

Kakashi umursamazca söyledi.Naruto karşılık olarak omuz silkti.

Eğer düşmanlar tarafından yakalansaydım asla yardım istemezdim.Ölürüm daha iyi.

'Hey çocuk!Muhtemelen byle birşey başına gelmeyecek.Burda olduğum sürece!'

"Heh.Seni işe yaramaz tilki.O Genjutsuya karşı koymadın bile."

Naruto bunu alaycı bir şekilde söyledi Kurama surat astı.

Ah. Sonunda geldik.

______________________________________________________________________________

𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin