33

568 55 51
                                    

Şimdiye kadar hiçbir şey olmadı.  Farklı köylerden gelen geninlerle dolu odaya doğru devam ettiler.Hepsi evlerinden bir şey çalmışlar gibi gözlerini onlara dikti. Naruto gözlerini devirdi ve biraz eğlenmeye karar verdi. Diğer köylerden gelen tüm bu ezikleri nasıl yeneceğine dair yüksek sesli bir konuşma yaptı.Ve neredeyse onlara saldırmalarına neden oldu.Ama onu susturan diğer Konoha genin'i onu "kurtardı".

"Bizi öldürmeye mi çalışıyorsun?" Diye sordu Shikamaru. Bu herif kesinlikle sınavı geçerdi.Düşündü ve sırıttı, yumruğunu havaya pompaladı ve "Kaybedecekler!"diye bağırdı.
____________________________________________________________________________

Yazılı test.

Cidden mi?
Bunun için daha farklı bir şeyler olmalı…
Naruto etrafına baktı.Şu İbiki denen adam.Özellikle hile yapmamalarını söylemişti.Ne anlamı var ki,ninjaların gizlice kaçması gerekmiyor mu
bir-

Oh..ООООННН…

Naruto sırıttı. Sorular bir genin için oldukça zordu ama Sasuke ve Sakura'nın cevapları yazabileceğinden emindi.

Naruto'nun tüm cevapları bilmesi kötü.Gizlice yapmayı severdi ama muhtemelen yanlış olan cevapları aramak için zaman ayırmak istemedi. Bu yüzden cevapları yazdı, her 5 saniyede bir dikkatlice homurdandı ve sallandı,Jinata onun yanında oturuyordu ve her şeyi bildiğini bilmesini istemiyordu.İşi bittikten sonra odanın etrafına baktı,neredeyse tüm takımların başarısız olduğunu görünce şaşırdı.İbiki onuncu soruyu açıklamadan önce,eğer soruyu yanlış cevaplarlarsa sonsuza dek bir genin olarak kalacaklarını söyledi.
Şey,ciddenmi?

Birincisi;sonsuza dek bir genin olacağını söyleyen bir kural
hiç bir yerde yok.(kendi istekleri olmadıkça).

İkincisi;Naruto zaten cevapları çoktan yazmıştı.O yüzden umrunda değildi. Üçüncüsü ise;

İNSANLAR GERÇEKTEN GİDİYOR MU? Woah.
Sasuke ve Sakura'nın ona baktığını hissedebiliyordu, bu yüzden tam zamanıydı.Aniden ayağa kalktı ve cevap kağıdını masaya çarptı.
"Eh, öylece gidiyor musun?" Ibiki sorguladı.Naruto sessiz kaldı, gerginliğin tadını çıkardı ve sonra bağırdı.

"ASLA!!BEN NARUTO UZUMAKİ'YİM VE ASLA PES ETMEM! SONSUZA dek BİR GENİN OLARAK KALMANIN BİR ÖNEMİ YOK!(çünkü böyle bir kural yok) AMA TAKIMIMI HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATMAYACAĞIM!HERHANGİ BİR CEVAP BİLMİYOR OLABİLİRİM.AMA ÖNEMİ YOK! GEL BAKALIM!!!"İbiki gülümserken geri oturdu.

Tuhaf bir gülümseme taşındı.
"Çok iyi," Ibiki Morino sarışına baktı.

"Sen geçtin."

Bu ne demek şimdi?

Kurama güldü.

Bunun için bekleyin.
İbiki onlara bir ninjanın nasıl olması gerektiğini anlattı.Takımlarınızı asla terk etmeyin ve tehlikede koymayın falan filan.
Her lanet ninja kitabında olanla aynı şey.Tch.
Zavallı adamın konuşmasının ortasında,cam kırıldı ve bir
Pankart düştü…

"BENİM ADIM ANKO MİTARASHİ.
ON DAKİKA İÇİNDE ANTRENMAN SAHASINA GEL."

Kısa bir şok varoluşsal krizden sonra, kalan geninler, eğitim alanının olduğu her yere doğru ilerledi. Naruto, Sasuke ve Sakura'dan kaçtı ve kalabalığı görür görmez Ölüm Ormanın doğru koştu.

"Nerede bu salak?" Sasuke Sakura'ya dönerek sordu.

"Bilmiyorum...ama...o...sadece... umarım ... zamanında...gelir."

Sakura nefes nefese ve hırıldayarak söyledi. Eğitim alanına varır varmaz yakınlarında nefes nefese kaldılar. Neyse ki zamanında yetişmişlerdi. Üstlerinden bir ses geldiğinde Sasuke etrafına Naruto'yu aradı.

"Hey,Sasuke." Naruto'nun kayanın üzerinde oturduğunu ve dango yerken el salladığını görünce elini anlına vurdu.

"Buraya ne zaman geldin?" Sasuke ona sordu, Naruto kısa yoldan aldığı bir gülümsemeyle cevap verdi. "Pekala serseriler dinleyin!" Anko geninler'e seslendi. Daha yakından bakmak için oraya gittiler. Naruto, Sasuke ve Sakura'ya bazı dangolar teklif etti,ve hiç konuşmadan kabul ettiler.(bu bir ilk)

"Her takım bir kaydırma, cennet veya dünya alacak. Birbirinizle ve diğer parşömenle savaşmanız ve merkez kule'ye doğru ilerlemeniz gerekiyor. bilin diye söylüyorum,orman tehlikeli,zehirli bitki ve hayvanlarla dolu.Beş gününüz var.Gidin ve parşömenlerini toplayın.16 Takım dünya parşömenlerini topladı ve ölüm ormanı'na doğru yola çıktı.

"Bu zor olacak." Naruto esneyerek söyledi. Sasuke ona ve Sakura'ya yandan baktı. Naruto sıkılmış gibi görünürken Sakura düşmeye hazırmış gibi görünüyordu.

Bu kesinlikle zor olacaktı.

__________________________________

Bölüm atmıyorsam,unutmuşum demektir.Öyle yani,zihninizin bir köşesinde bulunsun.

𝑮𝒆𝒓𝒄̧𝒆𝒌 𝑩𝒆𝒏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin