Ep : 6

3.4K 311 60
                                    

Unicode

ကောင်းကင်ထက်တွင် ဝင့်ကြွားစွာထွန်းလင်းတောက်ပနေသောလမင်းကြီး တဖြည်းဖြည်းကွယ်ပျောက်ကာ သူရိန်နေမင်းကြီးက အစားဝင်လာတာနဲ့တပြိုင်နက် နေ့တစ်နေ့ကိုစတင်တော့သည်..
နေမြင့်လာသည်နှင့် သက်ဝင်လှုပ်ရှားစပြုလာသော ပတ်ဝန်းကျင်နှင့် လူသားများ..
ချမ်းသာကြွယ်ဝသော သူဌေးသားသမီးလေးတွေလို ဇိမ်ခံကာ မအိပ်နိုင်တဲ့ Jungkookမှာတော့ သူ့ရဲ့တစ်နေ့တာအတိုင်း ရေမိုးချိုးပြင်ဆင်ပြီး မနက်စာစားရန်အသင့်ပြင်ရသည်..ထို့နောက် မနက်ပိုင်းအလုပ်ချိန်မရှိတော့တဲ့သူ့အတွက် ကျောင်းသို့စောစောသွားကာ စာလေ့လာရန်သာဖြစ်သည်..

ကျောင်းရောက်တော့ ပုံမှန်ထိုင်နေကျ နောက်ဆုံးတန်းရှိ ပြတင်းပေါက်နဲ့ကပ်ရပ် ထောင့်စွန်းခုံတွင် ထိုင်လိုက်ရင်း စာဖတ်ကာ အတန်းစမယ့်အချိန်သာစောင့်နေလိုက်သည်..
ကျောင်းသား/သူတို့ရဲ့ စကားသံတွေကို လစ်လျူရှုရင်းပေါ့..
ခဏအကြာ..

"မင်္ဂလာပါ ကလေးတို့.."

"မင်္ဂလာပါ Sam.."

ဆရာရောက်တာနဲ့ ဆူညံနေသောစာသင်ခန်းသည် အပ်ကျသံတောင်ကြားရသည်အထိတိတ်ဆိတ်သွားသည်..

"မနေ့ကပေးလိုက်တဲ့ Assignmentတွေ လာထပ်ပြီးရင် စာစသင်ကြတာပေါ့.."

"ဟုတ်ကဲ့ Sam.."
.
.
.
Time Skip>>

ဒီနေ့ Jimin hyungက Busanက အဖွားဆီပြန်သွားတာမို့ ကျောင်းမတက်ပေ..
ထို့ကြောင့် ကျောင်းကန်တင်းတွင် Jungkookတစ်ယောက်တည်းသာ..

"အာ..ကျွန်တော်မမှာထားဘူးလေ.."

ကန်တင်းထဲရှိ ထောင့်ကျကျစားပွဲဝိုင်းတွင်ထိုင်ကာ ထမင်းစားနေတုန်း ဘယ်သူမှန်းမသိတဲ့ ဝတ်စုံနက်တစ်ယောက်ရောက်လာပြီး သူသိပ်ကြိုက်တဲ့ အသားညှပ်ပေါင်မုန့်၊pizzaအပြင် ယူဖို့မေ့လာခဲ့တဲ့ banana milkတစ်ကဒ်အား လာချပေးတာမို့ ကြောင်တောင်တောင်မေးလိုက်ခြင်း..
သို့ပေမယ့် ထိုသူက သူ့အားအရိုအသေတစ်ချက်ပြုကာ ပြန်ထွက်သွားတာမို့ ဘာလုပ်ရမှန်းမသိ..
သူစိမ်းပေးတဲ့မုန့်ထဲ ဘာတွေပါမှန်းမသိနိုင်တာမို့ စားရမလို..မစားရမလိုဖြစ်နေရင်းးး..

Slave To You  ( Taekook ) ( Completed )Where stories live. Discover now