Ep : 19

2.4K 217 54
                                    

Unicode

"ဒီတစ်ခေါက်ထုတ်တဲ့ ဆေးက မဆိုးဘူး..ဈေးကွက်ထဲမှာ အရင်ခေါက်ထက် ပိုပျံ့လောက်တယ်!"

"ဟုတ်ပါတယ် Boss V! "

"ပြီးတော့ K! လက်နက်ရောင်းဖို့ကို မင်းဘဲ လုပ်ရမယ်! ငါ ဒီတစ်ခေါက်ဝင်ပါမှာ မဟုတ်ဘူး! အမှားအယွင်းမရှိအောင် သေချာလုပ်ပါ!"

"ဟုတ်ကဲ့! "

"သွားတော့!"

"ဟုတ်ကဲ့!"

Taehyungက နက်ဆွေး‌ဆွေးဆိုဖာကြီးတွင် ခြေချိတ်ထိုင်ရင်း လက်တစ်ဖက်က ဝိုင်ခွက်ကိုကိုင်ကာ ပြောတော့ မတ်တပ်ရပ် အသင့်အနေထားတွင်ရှိသော Kက ချက်ချင်းလိုက်နာကြောင်းပြပြီး အခန်းထဲမှ ထွက်သွားတော့သည်..

Taehyungအခုရောက်နေတာက သူတို့MS-13ရဲ့ ဂိုဏ်းချူပ်တွင်ဖြစ်သည်..
လူက Koreaတွင် အခြေတကျနေ နေပေမယ့်လို့ gangရဲ့အခြေကိုတော့ Los Angelesတွင်သာ ကုပ်ထားသည်..ဒါကလည်း သူတစ်ယောက်တည်းရဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်မဟုတ်ဘဲ gangကို စတည်ခဲ့တဲ့ အဘိုးရဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်သာ..
1970ခုနှစ်ကတည်းက အစပြုခဲ့တာ ယခု Taehyungအုပ်ချုပ်သည့်တိုင် ထိုမြို့တွင်သာဖြစ်သည်..ဒါကြောင့် MS gangရဲ့ ဩဇာသည် Central America,Mexico, United Statesနဲ့ Canadaတို့လို အနောက်နိုင်ငံနေရာကြီးတွေတွင် လွမ်းမိုးမှုအားကောင်းပြီး Taehyungလက်ထက်မှာတော့ Asiaဘက်သို့ ဆက်လက်ချဲ့ထွင်လာခဲ့သည်..
MSရဲ့ အဓိကအရင်းမြစ်လုပ်ငန်းကတော့ ဆေးခြောက်မျိုးစုံထုတ်လုပ်ခြင်း နဲ့ လက်နက်ထုတ်လုပ်ခြင်းဖြစ်ပြီး ကျောက်တွင်းများလည်းများစွာရှိသည်မို့ Taehyungက Vanteဆိုပြီး ကျောက်မြတ်ရတနာလုပ်ငန်းစုကြီးကို တည်ထောင်ခဲ့ကာ ကမ္ဘာ့အနှံ့ထိုးဖောက်နေတာဖြစ်သည်..
ဒါကြောင့် Taehyungရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတွေက publicတွင်ရှိသော အရာတွေတင်မဟုတ်ဘဲ Dark sideကပါ ထိုရဲ့အဆပေါင်းများစွာဝင်သည်..ထို့ပြင် Taehyungက ထင်တာထက်ပိုလည်သလို အကွက်စေ့တဲ့သူလည်းဖြစ်သည်..သူ့ရဲ့Dark sizeက ငွေမည်းတွေကို လုပ်ငန်းစုအတွင်း ထည့်က ငွေဖြူပြောင်းရင်း လုပ်တာမို့ Vante Gpရဲ့အရှိန်အဝါနဲ့နောက်ခံဟာ ခန့်မှန်းရခက်ပြီး ကိုရီးယားနိုင်ငံရဲ့ခေါင်းဆောင်အသီးသီးကိုပါ ထိုအရှိန်အဝါနဲ့ငွေအင်အားကိုသုံးကာ ချုပ်ကိုင်ထားနိုင်တာဖြစ်သည်..

Slave To You  ( Taekook ) ( Completed )Where stories live. Discover now