Ep : 21

2.9K 229 81
                                    

Unicode

Taehyungရဲ့လက်တစ်ဖက်ကို ထိကိုင်လာဖို့လှမ်းနေသည့် ကလေးလေးရဲ့ဘယ်ဘက်ပုခုံးအား တွန်းထုတ်လိုက်သည့် တစ်စုံတစ်ယောက်ကြောင့် ကြမ်းပြင်ပေါ်ဖင်ထိုင်ရက်ပြုတ်ကျသွားတဲ့ ကလေးကလည်း လန့်သွားသလို့ Taehyungကိုယ်တိုင်ပင်လျှင် ထိုလူရှိရာသို့ မျက်နှာလှည့်လိုက်တော့...

"Min Yoongi..! "

"မတားနဲ့..!ထပ်ပြီးလာမတားနဲ့တော့ Kim Taehyung..!ငါပြောခဲ့ပြီးသား မင်းရဲ့အသက်ကို ထိရင် ထပ်ငြိမ်မနေတော့ဘူးဆိုတာ..!"

Taehyungအား သတိပေးခဲ့ဖူးတဲ့အတိုင်း သူ့အသက်ကိုရန်ရှာလာသည်လို့ထင်တဲ့ Yoongi hyungက သူ့ရဲ့ဟန့်တားသံကိုပင် ဂရုမစိုက် ကြမ်းပြင်တွင် ငုတ်တုတ်လေးရှိနေသော ကလေးလေးရှေ့ မတ်တပ်စုံရပ်ကာ လက်ညှိုးငေါက်ငေါက်ထိုးရင်း ပြောတော့သည်...

Taehyungသိသည် အခုကိစ္စမှာ သူ့ကလေးလေးမပါမှန်း အတတ်သိသည်..
သူတို့ပြောသလိုမွှန်နေတာမဟုတ်!
Taehyungရဲ့နှလုံးသားကကို ကလေးလေးမလုပ်မှန်းသိနေတာ..လုပ်ခဲ့ရင်တောင် သူအပြစ်မမြင်ရက်ဘူးလေ..

Yoongi hyungပြောတဲ့စကားတွေကို Jungkookတစ်ခွန်းနားမလည်!
Tae Tae hyungရဲ့ အသက်ကိုထိတယ်တဲ့လား?
ဟင့်အင်း Jungkookမလုပ်ပါ!
အသက်မပြောနဲ့ ဤလူသားရဲ့ခန္တာကိုယ်ထက် ပွန်းရာလေးတစ်ခုတောင် သူမမြင်ချင်ခဲ့ပါ!

အ အခု Tae Tae hyungခြေထောက်က ဒဏ်ရာက သူ့ကြောင့်လို့ပြောနေတာလား?

"ဘာ ဘာတွေပြောနေတာလဲ ဟင်! အသက်တဲ့လား?"

"မြွေပွေးလိုကောင် သေအောင်လုပ်ထားပြီးမှ လာဟန်ဆောင်မနေနဲ့တော့!"

"တော်တော့လို့ ကျုပ်ပြောနေတယ်..!"

သူတောင် မထိရက်မကိုင်ရက်နဲ့ မျက်နှာတစ်ချက်မညှိုးအောင် ဂရုစိုက်ခံခဲ့ရတဲ့သူက Yoongi hyungဆီမှ ပြစ်ပြစ်နှစ်နှစ်အပြောခံနေရသည်..
Yoongi hyungရဲ့ စိတ်ကိုနားလည်ပေမယ့် ကလေးလေးမျက်ဝန်းမှ အံ့ဩရိပ်များနဲ့အတူ ပုလဲဥလေးများဝေ့တည်လာတော့ Taehyungဆက်မကြည့်နိုင်တော့ပါ..

မထောက်နိုင်သေးတဲ့ ဘယ်ခြေထောက်အား တရွတ်တိုက်ဆွဲရင်း ကလေးလေးရှိရာသို့ ဖြည်းဖြည်းတိုးလာလိုက်ကာ Yoongi hyungရဲ့ ပုခုံးကို လက်တစ်ဖက်ဖြင့် တွန်းလိုက်ရင်း အော်ပစ်လိုက်သည်..

Slave To You  ( Taekook ) ( Completed )Where stories live. Discover now