what should i do?

17 1 0
                                    

Günlerdir yatağımdan çıkmıyordum. Liam olanları biliyordu ve o da şaşırmıştı. Ama bence o da anlamıştı. Zaten ona karşı olan tavırlı malum. Belki de son zamanlar da böyle düşündü. Bilmiyorum. 

Yine de varsa da böyle bir durum söylemedi. Shawn için beklemesi iyi bir şey ama cidden en düşüneceğimi bilmiyorum. Sevdiği kişinin Olivia olduğunu söylediğinde ona bile yardım etti. Yani bence iyi gibiydiler. 

Anlamıyorum. Onu da kötü hissettirmek istemiyorum ama onunla olamam. Ama onu üzeceğini bilmek yine beni de üzüyordu.

Shawn ile zaten konuşmuyorduk. Kimse anlamadı tabii. Annemler de şaşkındı. Ama ben bir şey belli etmemeye çalışıyordum. Sadece son birkaç gündür hastayım diye annem biraz olsun yakamı bıraktı. 

Tabii Shawn ile konuştuğumu sanıyor. Ben de çaktırmıyorum haliyle. Gerçekten onsuz hayatıma devam etmek çok zor. Ona ve hep yanımda olmasına çok alıştım. Onsuz büyük bir boşluktaymışım gibi geliyor.

Abartmışım gibi gelebilir ama inanın değil. Düşünün ki her an yanınızda olan bir insan ve çok uzun senelerdir. O yüzden bana çok yoğun şeyler hissettiriyordu.

Yine yatağımda sabahlarken telefonuma mesaj geldi. Beklediğim kişiden değildi. Yani Shawn'den, Aaliyah atmıştı. Ya da Shawn mi? 

Neyse hemen de öyle demek doğru değildi. 

Aaliyah : Hey, M

Seni özledimm

Dışarı çıkıp takılsak mı biraz? 

Yanii belki onunla vakit geçirmek iyi gelebilirdi. 

Maya : Tamam, yapalım.

Yarın?

Anında bakıp yazmaya başladı. En sevdiğim.

Aaliyah : Elbette. 

Birlikte çıkalım. 

Ama kahvaltıya olur mu? 

Maya : Olurr

Ah hayır, olmaz. Ben Liam'a sabah kahvaltıya gel demiştim. Sonrasında spora gidiyordu.

Maya : Hayır hayır

Liam gelecekti sabah kahvaltıya

amaaa birlikte yapalım sonra ikimiz çıkalım

olur mu?

Bir süre görüldü olarak kaldı. Bende birkaç sticker attım ve sonrasında tekrar baktı. Yazmaya başladı.

Aaliyah : Tamam 

Tanışalım onunla da 

Bakalım nasılmış.

Maya : Üzerine gitme sakın

O kadar kötü biri değil ahahah

Aaliyah : Bakalım geçecek mi elemeyi :) :)

Gülüp telefonu kapattım. Ben de kafamı koydum ve yattım. Zaten erken kalkacaktım.

-

Sabah gerçekten erken kalktığımda duşa girmeye karar verdim. Bornozumla etrafta dolaştım ve kısa bir süre oyalandım. Daha sonra saat 10 gibi kalktım ve saçımı yaptım. O sırada bana mesaj geldi. 

Liam : Bebeğim günaydıın

Koşumu yaptım duşumu alacağım. 

Seninle de kahvetıya gidiyoruz değil mi?

friends : s.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin