you and me in a dream

10 1 0
                                    

Shawn ile birlikte el ele geziyorduk. Beni bir yere getirdi. İlerledik. Çok güzel bir piknik yeri hazırlamış. Ona döndüm ve dudaklarına öpücük kondurdum. "Beğendin mi aşkım?" Başımı salladım. "Çok güzel." dedim.

Elimi tuttu ve beni oraya götürdü. Oturduk. "Bunları sen mi hazırladın?"

"Evet." Ona sarıldım. Örtünün üstündekilere baktım. Çikolatalı çilek görmem ile ellerimi çırptım. Alıp ağzıma attım. Mhh. Bana baktı ve güldü.

"Ne?" dedim. Duraksadı. Elini uzattı ve dudağımı sildi. Parmağını yaladı. "Napıyorsun-" derken beni öperek susturdu. 

Geri çekildi. "Seni çok seviyorum." dedim. Eliyle bana çilekten uzattı. "Sana aşığım." 

"Hayır!" Doğruldum ve etrafıma bakındım. Evdeydik. Sadece rüyaydı. Sadece rüya. Yana döndüğümde Shawn'i gördüm. Çığlık attım. O da kalktı ve bana baktı. "Ne oldu?" 

Onu rüyamda görüp böyle tepki vermiştim. Sadece bir rüya. Şimdi ne diyeceğim? Seni gördüm, korktum vs mi? Hem kırılır hem de bu- bunu söylemek garip geldi. Yanlış veya utanılacak bir şey sadece bunu cidden beklemiyordum.

"Maya? Ne oldu?" dedi tekrar. Yüz ifadem hala aynıydı. Gevşettim ve konuştum. "Rüya gördüm." dedim. Rahatlamış şekilde nefes verdi ve gözlerini kapattı.

Yanıma yaklaştı ve beni göğsüne çekti. "Tamam geçti. Dediğin gibi sadece rüya." dedi. "İyiyim. O kadar kötü değildi." diye mırıldan sona doğru. 

Sadece o ve ben.. bilmiyorum daha önce hiç böyle ne düşündüm ne hissettim. Kalbim çok hızlı atıyordu. 

"Peki. Kalktığımız iyi oldu çok geç kalksaydık gece yatamazdık." dedi. Başımı salladım. Kalktık. "Shawn." dedim. Ona söylemeliyim? Bence evet. "Efendim?" Çünkü bunda bir şey yok. 

Durdum. Bu saçma bir fikir. Ama yapıyorum işte. "Sen ve ben o rüyanı içindeydik." dedim. Kaşlarını çattı. "Ne? Neden bu kadar korktun o zaman?" Ah, onu açıklamak vardı değil mi? "Korkmadım. Hayır, sadece rüya farklıydı. Biz-"

"Ne biz Maya?" Geri yanıma geldi. "İşte senle ben bir yerde piknik yapıyorduk." 

"Bu çok güzel." dedi ve güldü. Yatağa oturdum. "Ama öpüşüyorduk." dedim. Yüzü düştü. "Ne, benle öpüşmek kötü mü?" dedim şaka ile karışık. Başını salladı. "Hayır hayır. Öyle demek istemedim." dedi. Güldüm. "Şaka yapıyorum." 

"Bu kadar mı?" dedi. Başımı salladım. "Evet. Başka hatırlamıyorum." dedim. Başını salladı. "Çok şanslısın. Beni öpmüşsün. Ama işte rüyanda." dedi ve güldü. "Hey!" 

"Kıskanma sen beni öpmüştün. Sen düşün." dedim. Sanki gerçekmiş gibi olay üstüne tartışıyoruz. "Sen istemişsindir." dedi. İkimiz de güldük. Dudağımı ısırdım. Bilmiyorum. Çok dudak dedik ve kaşındı. 

"Yapma." Dudaklarıma baktı. Eliyle dudağımı düzeltti. Dişlerimin arasından çıktı. "Şey-"Bir şey demeden odadan çıktı. Ben de konuşamadım. Neyse çok önemli değildi. Bende ondan sonra aşağı indim. Annemler gelmişti. Biz ne kadar uyuduk?

"Oo Maya da geldi tam oldu. İyi uyudunuz." dedi annem. "Günaydın." dedim. Shawn merdivenin sonunda duruyordu. Onun yanına gittim. Bana bakmadı.

"Sizi bekledik. Aç mısınız?" dedi Karen. "Hayır, sen?" Shawn'e döndüm. "Hayır." dedi o da ama hala bana bakmamıştı.

"Hey?" dedim. Bana döndü. Sonunda. "Neyin var?" diye sordum. "Yok bir şey." Peki. Yok olsun. "Hadi geçelim Britney." Herkes masaya geçti. Shawn ve ben de oturduk. Yan yana. "Siz yemem dediniz ama şunlardan atıştırın. Sonra acıkırsınız." Karen önümüze yiyecekler koydu. 

friends : s.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin