♡︎♡︎♡︎
– [Név]..! – hallottam meg egy ismerősen csengő hangot, ami most elég gyenge volt – Ne csináld ezt...
– Muszáj Katsuki – mosolyodtam el halványan, miközben egy könnycsepp gördült le az arcomon – Visszajövök hozzád.
– Megígéred?
– Meg.
– Ne nyálaskodjatok! – vágott pofon a nő – Induljunk!
– H-Hai! – indultam el, amire a zöld hajú fiú elvigyorodott.
– [Név] – hajolt a fülemhez.
– Mit akarsz te mocskos rohadék? – morogtam.
– Téged. Ugye még szűz vagy drága? – harapott a fülembe, és majdnem belemarkolt a fenekembe, de a kezére csaptam.
– Szedd le rólam a kezed mocskos szarházi! – utasítottam.
– És ha nem? Akkor mi lesz? – kuncogott – Mert a drága Kacchan nem tud téged megvédeni most.
– Ne emlegesd Katsukit – mentem kicsit gyorsabban.
– Nee. Nee – ugrott elém a nagynéném vigyorogva – Ennyire meg akarod ismerni az apádat?
– M-mi? De hiszen apu meghalt – lepődtem meg.
– Haha. Nem! – mosolyodott el betegen – Nem halt meg. Túlélte.
– Nem ez nem igaz! – kiabáltam – Nem élhette túl! Láttam a kórházi ágyon! Ilyen nem lehet!
– Shh ne kiabálj – kuncogott a zöld hajú, és befogta a szám – Még meghallanak a hősök, és nem akarunk trükközést – Igaz? – nézett a nagynénémre Deku.
– Igen, szóval [Név] ne nyírasd ki magad – nevetett halkan, és felmutatta a pisztolyát, mire hátra hőköltem kicsit – Na ne ijedj meg. Te is ilyet fogsz majd használni.
– M-Mi?! – ijedtem meg még jobban.
– Igen – nézett rám Deku, mire hátra fordultam felé, és zöld íriszeibe fúrtam az én [Szemszín] színű íriszeim – Nesze, itt is van – nyomta a kezembe, de rögtön eldobtam.
– Ehhez én soha nem fogok nyúlni! – fintorodtam el, és úgy néztem a pisztolytra, mint valami szörnyre, aki éppen rám akar támadni.
– Jaj [Név]! – jajgatott Midoriya, mint egy kisfiú, aki nem kapott édességet ebéd után – Így elrontod a hangulatot!
– Apa nem él – morogtam, mit sem törődve a hisztiző fiúval, hanem a tárgyra tértem – Ebben biztos vagyok.
– [Név] két apád volt – mosolyodott el a vörös hajú.
– Mi..? – képedtem el, és majdnem hátra estem a meglepetéstől.
– Két apád volt – ismételte el a nő.
– D-De hisz' ez lehetetlen! – dadogtam – Hogy lenne két apám?!
– Az egyik magához édesgette anyádat, a másik pedig bosszút állt ezért. Az autóbaleset csak álca volt. Meggyilkolták őket – komorodott el a nő.
Nem szóltam egy szót sem, mert nem is tudtam. Nem tudtam megszólalni, annyira lesokkoltam. Két apám lenne? Ez lehetetlen! Még soha nem láttam mást az apukámon kívül anyával.
YOU ARE READING
• 𝙿𝚊́𝚗𝚒𝚔𝚋𝚊𝚗 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚍 • (𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 × 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfiction[Teljes Név] egy átlagos 16 éves lány, de nem annyira átlagos, mint akinek mindenki hinné. A szülei meghaltak egy autóbalesetben, ezért a nagynénjéhez költözik egy Tokió közelében lévő faluba, majd onnan tovább vándorol a fővárosba, hogy hősnek tanu...