– [Név]! – szólalt meg a nagynéném, amire gyorsan abbahagytam az evést, kikapcsoltam a tv-t, és kiszaladtam a szobából.
– Igen?
– Ma vendégeink lesznek – vetette oda hetykén.
– U-Ugyan kik? – kérdeztem kicsit félve.
– A bal oldali szomszédaink – hangzott a felelet.
– Huh? Akik állandóan kiabálnak? – firtattam.
– Nem mindig. Régi ismerősöm a nő. Azt hiszem az osztálytársam volt – mormogta – De addig csinálj vacsorát, és teríts meg – dobott nekem egy csomag szalvétát – Ezeket meg szépen hajtogasd össze és bort is készíts elő.
– Hai... – motyogtam, miközben kimentem a konyhába, és elkezdtem a ramen tésztáját kifőzni. Amíg az főtt megterítettem, és előkészítettem mindent úgy, ahogy azt a vén boszorka kérte.
Ahogy visszaértem a konyhába, elkapott a légszomj. Lerogytam a földre, és egyre szaporán vettem a levegőt. Azt hittem, hogy majd' megfulladok.
– [Teljes név]! Mégis mit képzelsz magadról?! Vissza dolgozni! Nem henyélünk! – dörrent rám hirtelen a vörös hajú.
– H-Hai! – ugrottam fel, és kiszedtem négy tányérba a rament, majd felszaladtam a szobámba.
Lentről csevegés hallatszódott, de nem igazán érdekelt. Előkészítettem az egyenruhám, hiszen a felvételi már megvolt. A füzeteim meg a könyveim a tolltartómmal együtt a táskámba dobtam, majd elindultam venni egy forró fürdőt.
Amint kész lettem felvettem a pizsamám, és tovább majszoltam a burgerem. De nem sokáig ehettem, mert a boszorka leküldött mosogatni. Azután fáradtan hulltam az ágyba, és rögtön álomba szenderültem.
♡︎♡︎♡︎
Másnap, 7:45:
– Elmentem! – tettem a táskámba a reggelim, de ne kaptam választ.
Amint mentem az utcán, a sarkon beleütköztem valakibe. A földre estem, és amikor felnéztem nem hittem a szememnek...
♡︎♡︎♡︎
[Név] szemszöge:
– Huh? – néztem a szőke tüsi hajú fiúra, aki előttem állt. Név szerint Bakugou Katsuki, aki a legtöbb harci pontot érte el a gyakorlati vizsgán.
– Vigyázz már! Nem tudsz a lábad elé nézni hülye liba?! – förmedt rám a vörös szemű, miközben a kezeiben kisebb robbanásokat generált.
Milyen jó képessége van...
– Oi! Mit bambulsz bazdmeg? – kérdezte egyre idegesebben.
– S-semmit! – dadogtam, majd felálltam és leporoltam a szoknyám.
– Tsk – ciccegett – Szóval te is UA-s vagy?
VOCÊ ESTÁ LENDO
• 𝙿𝚊́𝚗𝚒𝚔𝚋𝚊𝚗 𝚟𝚎𝚕𝚎𝚍 • (𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 × 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfic[Teljes Név] egy átlagos 16 éves lány, de nem annyira átlagos, mint akinek mindenki hinné. A szülei meghaltak egy autóbalesetben, ezért a nagynénjéhez költözik egy Tokió közelében lévő faluba, majd onnan tovább vándorol a fővárosba, hogy hősnek tanu...