(1)Bad Baby Boy

494 21 3
                                    

Jimin pov.

Sú u nás na návšteve Jin a Joon, o niečom sa bavia s Yoongim, ale ja ich nevnímam. „Jimin, nad čím toľko premýšľaš?" spýtal sa ma Jin a rukou mi zamával pred tvárou. „Nad ničím, čo by ťa malo zaujímať." povedal som a uškrnul som sa. „Nebuď drzý." povedal Jin naštvane. Yoongi mi pošepkal do ucha. „Čo sa deje baby boy?" a odtiahol sa. Už sa ma to dnes všetci traja pýtali, asi stokrát. Ja som iba prekrútil očami. Ale to som robiť nemal. Yoongi sa zamračil. „Park Jimin, ty si na mňa práve prekrútil očami?!" bol naštvaný. „Nie."povedal som pokojne, ale vo vnútri som bol nervózny. „Ale áno." povedal Yoongi a vytiahol ma na nohy. Jin a Joon, nás zaujato sledovali. Yoongi ma ťahal ku nám do izby. „Yoongi, je tu Jin a Joon."
povedal som nervózne. „Nevadí. Zaslúžiš si trest." povedal s naštvaným výrazom. „Nič som nespravil." povedal som, ale Yoongi, tvrdil opak.
„Ale spravil. Prekrútil si očami a vieš, že to nemám rád." povedal a zavrel za nami dvere, ktoré následne zamkol. Posadil sa na posteľ a mňa strhol na jeho kolená. „Yoongi." za prosil som. On mi nič nepovedal a otočil sa tak, aby som mal polku tela na posteli. Moje nohy uväznil medzi jeho a ľavú ruku, dal na chrbát, aby som nemohol ujsť. Hneď na to, mi stiahol nohavice, spolu s boxerkami,pod zadok. Jeho dlaň mi hneď pristála na zadku. „Au!" vykríkol som, asi po desiatej rane. Ani som si nevšimol, že to počítam. Začal som sa hmýriť a snažil som sa vymaniť z jeho zovretia. „Nezhoršuj si to." zavrčal Yoongi a dal mi ešte silnejšiu ranu. Na čo som zvesil hlavu a potlačil som slzy. Vykríkol som, ešte asi šesťkrát a napočítal som, dvadsaťpäť rán. „Bol si statočný baby boy." povedal Yoongi a pohladil ma po zadku. Následne mi nohavice späť natiahol a ja som sa postavil. Yoongi sa postavil tiež a povedal. „Dúfam, že si sa poučil, baby boy." ja som iba nemo prikývol. Yoongi odomkol a išiel do obývačky. Ja som išiel za ním.
„Rýchlovka?" spýtal sa Joon, na čo si od Jina vyslúžil, nepekný pohľad. Yoongi iba pokrútil hlavou, v nesúhlas a sadol si. Chcel som si sadnúť vedľa Jina s Joonom, ale Yoongi, si ma stiahol do lona. Na to, som potichu síkol, od bolesti. „Čo si mu spravil Gi?"
spýtal sa Jin. Yoongi sa nadýchol, že ide niečo povedať, ale ja som ho predbehol. „To ťa nemusí zaujímať!" skríkol som po Jinovi. Yoongi mi silno stlačil stehno. Ja som jeho ruku zo seba strhol a postavil som sa. Išiel som do izby a tresol som za sebou dvermi.

Yoongi pov.

Keď Jimin tresol dvermi, postavil som sa a chcel som ísť za ním. Ale Joon ma chytil za zápästie. „Nechaj ho vychladnúť." ja som si povzdychol a posadil som sa. „Čo si mu spravil?" spýtal sa Jin. Išiel som mu niečo povedať, ale Joon, ma predbehol.
„Čo by mu asi spravil? Dostal výprask." ja som sa naňho pozrel. „Jak?" spýtal som sa. Joon sa iba usmial. „Aj ja som mal taký vzťah, takže viem." nikdy nám nehovoril, že mal niekoho. Jin, bol podozrivo ticho. Čakal som, že sa bude vypytovať.
„Ty si o tom vedel?" spýtal som sa Jina a ten prikývol na súhlas. „Kto to bol?" spýtal som sa Joona. „Nepoviem. Ale bolo to dávno." ja som mu pokynul, aby pokračoval. Joon si povzdychol.
„Chodili sme spolu na základku a v devine, sme sa dali dokopy, ale asi po dvoch mesiacoch sme sa rozišli, ale bol som za to celkom rád." ja som sa naňho pozrel neveriackym pohľadom.
„Ako môžeš byť rád za rozchod?" spýtal som sa udivene. „Nefungovalo by to." povedal a zčervenal sa. Ešte som ho nevidel, sa červenať.
„Jin? Ty vieš kto to bol?" spýtal som sa
„Nie."povedal Jin a povzdychol si. Pozrel som sa na Joona a on pochopil, že chcem vedieť, kto to bol. „Nechcem to riešiť." prikývol som. Ďalej sme sa rozprávali o rôznych veciac,až kým nemuseli ísť chalani, domov. Hneď keď odišli, išiel som skontrolovať Jimina, lebo odkedy odišiel do izby, neprišiel už dolu. Otvoril som dvere do izby a vyskytol sa mi pohľad, na spiaceho Jimina. Bol rozkošný. Nemám rád, keď je drzý, nehodí sa mu to. Obliekol som si pyžamo a ľahol som si, k nemu. Hneď ma objal okolo pása. „Dobrú, baby boy." zašepkal som a vybral som sa do ríše snov.

Helloo. Toto nový výplod mojej fantázie. Dúfam, že sa bude páčiť. ❤️
Budem rada za podporu, môžte mi dávať aj rady, proste môžte písať svoj názor do komentárov. Majte sa pekne. ❤️

BABY BOY (Yoonmin)Место, где живут истории. Откройте их для себя