Time skip - o týždeň
Jimin pov.
Od toho dňa, čo som schytal od Yoongiho, som bol ako poslušný psík, aby sa to neopakovalo.
Pozvali sme chalanov na večeru. A teraz sedíme po večeri, na gauči. „Nudím sa." posťažoval si Hobi. „Zahráme si fľašu?" spýtal sa Kook. „Môžme." povedal som a všetci prikývli na súhlas, ale to by nebol Jin.... „Ale bez alkoholu." všetci sme si povzdychli, ale prikývli sme na súhlas. Jin sa divne pozrel na Joona. Myslím že má niečo v pláne. Ja som išiel po fľašu, ale vodku z nej, som prelial do plastovej fľaše. Posadili sme sa do kruhu a začali hrať.Joon pov.
Hrali sme fľašu. Moc som nevnímal, až pokým fľaša nepadla na mňa. Točil s ňou Jin. Čakal som, že sa spýta nejakú blbosť. Po chvíli rozmýšľania sa spýtal. „Kto bol tvoj ex?" všetci ma netrpezlivo sledovali. Môj pohľad padol na Taeho. Kook mu niečo šepkal a obaja mi pokynuli, aby som vravel.
„Tak?" spýtal sa Yoongi. Ja som si povzdychol a skoro nezrozumiteľne, som povedal. „Tae." Jin, Yoongi, Jimin a Hobi, sa na mňa a Taeho, udivene pozreli. Ja som sklopil hlavu a zatočil som fľašou. Spýtal som sa random otázku, Hobiho. A ďalej som nevnímal. Po chvíli, keď padla fľaša na Taeho, zdvihol som pohľad, aby som videl, kto s ňou točil. Bol to Yoongi. Zákerne sa na mňa uškrnul.
„Kto bol daddy? Ty alebo Joon?" Tae skamenel a pozrel sa na mňa. Znervóznel som. Pokynul som mu, že to môže povedať. „Ja." povedal Tae a povzdychol si. Ja som sklonil hlavu a zčervenal som.
Všetci, okrem Taeho, Kooka, Jimina a mňa, sa začali smiať. „Si robíš prdel?!"spýtal sa Jin, keď sa dosmial. Keď Tae nič nehovoril, zakrútil som hlavou v nesúhlas a zašepkal som. „Nerobíme si srandu." Yoongi sa na mňa zákerne uškrnul. „Tak už viem, prečo si tak dobre vedel čo som spravil Miniemu."
Tae sa na mňa nechápavo pozrel. Bolo vidno, že chce vedieť o čom Yoongi hovoril. Jin sa začal smiať a Yoongi tiež. Ostatní sa na nich nechápavo pozreli. Ja som vedel, čo myslia, tak som iba sklopil hlavu. Chcel som sa postaviť a ísť preč, ale Jiminova ruka na mojom ramene,ma zatlačila späť.
„Myslia ten deň, čo ste boli u nás?" spýtal sa ma potichu, Jimin. „N-ie." povedal som a ešte viac, som zčervenal. „Čo si spravil Jiminovi?" spýtal sa Tae, keď sa Yoongi, konečne prestal smiať. Yoongi sa na mňa pozrel a ja som vedel, čo chce povedať. Zamračil som sa naňho. Ale on sa usmial. Neusmial sa, pekne, ale zákerne. Nadýchol sa a vtedy, Jimin spozornel. „Raz sme sa dostali na jednu konverzáciu....a Joon presne vedel, čo som raz Miniemu spravil, bez toho, aby mu to niekto povedal. Keď som sa ho spýtal, odkiaľ to vie, povedal, že tiež sa mu niečo podobné vo vzťahu stalo. Ale nepovedal nám, že -" nenechal som ho dopovedať, lebo som k nemu rýchlo skočil a dal som mu ruku na ústa. Pozrel som sa na Jina a naznačil som mu, aby bol ticho. Ale on sa na mňa, iba zákerne uškrnul.Pokračovanie v ďalšej kapitole. ❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
BABY BOY (Yoonmin)
Fiksi PenggemarKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...