Jimin pov.
Prišli sme domov a vyzuli sme sa. Gi ma vzápätí jemne oprel o stenu a jemne ma pobozkal. Bozk som mu opätoval. Zaplietol som si prsty do jeho vlasov. Jemne mi jazykom zatlačil na zúbky a ja som pootvoril pusu. Jazykom začal prehľadávať moje ústa. Spolupracoval som.
Opatrne si ma vydvihol na seba a ja som si nohy obmotal okolo jeho pásu. Chytil ma pod zadkom a bez toho, aby sme prerušili bozk ma odniesol do izby a opatrne ma položil na posteľ.
Odtiahol sa a obaja sme sa zhlboka nadýchli. Skláňal sa nado mnou a pozerali sme si vzájomne do očí. Naklonil sa k mojej k mojej tvári tak, že sme sa dotýkali špičkami nosov. Jemne priložil svoje pery na tie moje a rukami mi vošiel pod tričko, a mne nabehla husia koža kvôli jeho studeným rukám ktoré ma jemne pohladili po bokoch.
Pohol perami oproti mojim a ja som jeho pohyby opakoval. Z jemného bozkávania sa stalo vášnivejšie a dravšie. Prechádzal mi rukami po bokoch a jemne mi ich občas stisol. Keď sa odtiahol, začal mi dávať jemné pusinky na krk.
Začal mi jemne žužlať kožu na krku. Unikol mi slabý a tichý vzdych. Začal mi robiť malý fliačik, na čo som si zahryzol do pery. Stále ma hladil po bokoch.
Po chvíli, obdarovávania môjho krku pusinkami a značkami, sa na mňa pozrel. V jeho očiach sa odrážala neha a láska, ale aj chtíč a vášeň.
„Y-yoonie..." pozrel som sa mu do očí.
„Anu baby?" pohladil ma po líčku.
„Ja... Chcem ti dať darček." zamumlal som.Usmial sa. Hladil ma po bokoch.
„Aký srdiečko?" pohladil ma po boku, ktorý mi následne jemne stisol.
„Ch-chcem ti dať seba Yoonie." povedal som a očný kontakt sme neprerušili. Jeho zorničky sa rozšírili a v jeho očiach aj výraze bolo výrazné prekvapenie.„Si si istý srdiečko?" z nehou ma pohladil po boku.
„Áno som... Sme spolu dlho, milujeme sa a ja ti verím Yoonie... Viem, že mi neublížíš..." povedal som.Pohladil ma po líčku. Jemne obtrel jeho pery o moje. Chytil lem môjho trička a pomaly mi ho pretiahol cez hlavu. Moje líca okamžite nabrali ružovú farbu.
„Si nádherný Jiminie." usmial sa a venoval mi bozk v ktorom sa miešalo množstvo pocitov.
Rukami mi jemne prechádzal po hrudi. Daroval mi vášnivé bozky, ktoré som mu s radosťou opätoval. Odtiahol sa a zhlboka sme sa nadýchli.
Pusinkami sa od krku dostal na moju hruď. Začal ma hladkať po stehne. Urobil mi jemný fliačik na kľúčnej kosti. Zahryzol som si do pery a užíval si jeho dlane, ktorými mi nežne prechádzal po tele.
Pobozkal ma a pomaly mi začal rozpínať nohavice. Rukami mi vošiel pod nohavice aj boxerky a hladil ma po zadku. Jemne mi ho stlačil, na čo som mu vzdychol do bozku. Jemne sa usmial do bozku a znovu mi stlačil zadok.
Odtiahol sa a zhlboka sa nadýchol. Vzal mi peru medzi zuby a zatiahol za ňu.
„Môžem pokračovať srdiečko?" spýtal sa a zadíval sa mi do očí.
„Môžeš." povedal som a pousmial som sa.Prikývol a začal mi pomaly sťahovať nohavice.
Hiii
Ehm- takže je tu prvá časť smutu- snáď to nedopadne moc zle- :')
Luv U 💜🥺
ESTÁS LEYENDO
BABY BOY (Yoonmin)
FanficKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...