Jimin pov.
„Lee Felix!” ozval sa chodbou hlas, keď sme vychádzali z triedy.
„Hyunjin?” zamrmlal Kook.Hyunjin prišiel k nám a bez slova Lixa chytil za zápästie a niekam ho ťahal.
„Ehhh....to bolo čo?” zamrmlal som.
„Netuším, ale je to ich vec.” Kook mykol plecami.
„Poďme.” povedal som.„Do frasa! Prší!”zvolal Kook, keď sme vyšli von zo školy.
„Nevadí to nie je zas tak hrozné” povedal som.
„Mám ísť s tebou?” spýtal sa Kook.
„Domov trafím.” uchechtol som sa.
„Ok, len sa pýtam.” povedal a ja som si vytiahol slúchadlá z batohu.„Je dobrý nápad si dávať slúchadlá?” spýtal sa Kook. Mykol som plecami a nasadil si ich. 'A to bola chyba'.
„Tak ahoj vidíme sa zajtra u nás.” rozlúčil som sa s Kookom a rýchlym krokom som sa rozišiel domov.
'To som ale nevedel, že sa zajtra neuvidíme.'Prišiel som k prechodu a obzrel som sa na obe strany. Nič nešlo, tak som sa rozišiel na druhú stranu.
'Keby som si nedal slúchadlá...'
Počúval som pesničky a.....
Pov 3. osoby
Mladý chlapec počúval pesničky a kráčal po prechode s domienkou, že sa dostane na druhú stranu, ale to nevedel, že sa tam nedostane.
Zrazu sa totiž spoza rohu vyrútilo auto. Vodič sa snažil brzdiť, ale žiaľ kvôli mokrej ceste nedobrzdil včas. Vodič trúbil, ale chlapec ho žiaľ kvôli slúchadlám na ušiach nepočul...
Bolo počuť už len vŕzganie pneumatík a chlapec bezvládne dopadol na zem.
Vodič rýchlo zavolal sanitku.-
Akonáhle záchranári naložili chlapca do sanitky, rýchlo sa vydali do nemocnice.
-
„Mladý chlapec v bezvedomí, zrazilo ho auto!” zvolal záchranár.
Okamžite sa pri nich objavil mladý doktor.
„Zlomenina ľavej holennej kosti, zlomenina pravého predlaktia, viditeľné pod liatiny, podozrenie na vnútorné krvácanie.” povedal rýchlo záchranár.
„Celotelové CT a okamžite na operačku!” zvolal mladý doktor.
-
Chlapec ležal už po operácii na JIZke.
„Jiminnie... ” povedala plačúca matka chlapca a podišla k posteli.Do izby vošiel mladý doktor, ktorý chlapca prijímal.
„Dobrý večer. Volám sa Choi Jongho. Som ošetrujúci lekár vášho syna a bol som aj pri jeho operácii.” povedal a mierne sa uklonil.
„Ako na tom je, pán doktor?” spýtal sa otec.
„Má komplikovanú zlomeninu ľavej holennej kosti, zlomené pravé pred laktie, poranené pravé rameno. CT našťastie neukázalo žiadne vnútorné krvácanie,ale pri náraze si silno udrel hlavu, takže je možnosť že stratil pamäť. A zatiaľ je v umelom spánku.” povedal doktor.„Preboha.” vydýchla zhrozene chlapcova mama.
„Aká je pravdepodobnosť, že stratil pamäť?” spýtal sa chlapcov otec.
„Asi 50%.” povedal doktor.
„Kedy ho zobudíte?” spýtala sa mama.
„To žiaľ zatiaľ nevieme.” odpovedal doktor.Do izby doslova vletel udýchaný, vystrašený, nižší tmavo-vlasý chlapec. Jeho tvár zdobili slzy.
„Č-čo sa mu sta-stalo?” spýtal sa chlapec a rozplakal sa ešte viac.
„Yoongi.” vydýchla mama ružovo-vlasého chlapca.
„Tak č-čo sa mu stalo?!” spýtal sa chlapec už hlasnejšie.
„Mal nehodu. Má niekoľko zlomenín a teraz je v umelom spánku.” povedal otec, chlapca ležiaceho na posteli.
„B-bude v p-poriadku?” spýtal sa tmavovlások.
„Či bude úplne v poriadku nevieme. A je tu možnosť, že....” doktor sa odmlčal.Nevedel či je dobrý nápad povedať tmavovláskovi, že spiaci chlapec možno stratil pamäť.....
Helloo❤️
Tak máme tu ďalšiu kapitolu.
Taký zvrat asi nikto z Vás nečakal že?
Ak nemáte radi sad veci ospravedlňujem sa, ale je to písané tak, že som do toho dala moje emócie.Proste som sa potrebovala vypísať.
V poslednej dobe sa cítim divne. Síce sa aj usmejem, aj zasmejem. Proste mám dobrú náladu, ale cítim sa unavená a nie len fyzicky, ale skôr psychicky. Ako sa blížia skúšky cítim sa viac a viac vyčerpaná. Ešte aj to počasie je depresívne.Viem, že tieto moje keci Vás asi nezaujímajú, ale len som sa chcela vypísať.
Zrejme si predpíšem nejaké kapitoly, takže niekoľko ďalších kapitol sa bude niesť asi v takomto duchu.
Ako sa máte? Dúfam, že dobre.
Luv U 💜
ESTÁS LEYENDO
BABY BOY (Yoonmin)
FanficKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...