Guuuuuys... Jedna dobrá dušička @my_jhope_vitamin... Mi vypočítala mesiac, kedy sa Yoonmin odohráva... Vyšlo to na február.... Mňo a keďže ja som idiot, tak samozrejme, že som to nepočítala skôr... Takže som v Naughty Jiminshi napísala totálny blud... Ale mazať, ani upravovať kapitolu sa mi nechce... Takže ak vás môžem poprosiť to ignorovať... Pretože časom, by som chcela knižku upraviť.... Takže ak by sa dalo to na nejaký čas ignorovať... Čas v knižke pôjde tak, ako má od tejto kapitoly.
Jimin pov. -Utorok-
Zobudil som sa na zvuk budíka.
Posadil som sa a drgol som do Yoongiho.„Yoonieeeee vstávaj.” zamumlal som.
„Veď som hore.” vypol budík a posadil sa.
„Minie. Ty si ľahni späť.” povedal a ja som prekrútil očami.
„Aj tebe dobré ráno.” zamumlal som.
„Baby neštvi hneď z rána.” povedal a zatlačil ma do ľahu.Vyhúpol sa nado mňa. Pozrel som sa naňho.
„Veď neštvem.” povedal som.
„Štveš. Už druhý deň baby.” povedal a mierne sa zamračil.
„Neštvem.”povedal som.
„Baby. Ja musím ísť do školy, takže sa nejdem teraz hádať.” pozrel sa na mobil, na čas, a potom znova na mňa.
„Chcem ísť tiež.” povedal som.
„Nezačínaj aj dnes baby.” povedal a prísne sa na mňa pozrel.„Veď nezačínam.” povedal som a pozrel som sa naňho.
„Nechcem meškať, takže sa nejdem dohadovať. A ty budeš pekne ležať, a ja sa idem nachystať.” povedal a zmizol v kúpeľni.-
Keď bol nachystaný sadol si na kraj postele.
„Baby... Raňajky ti ešte donesiem, aby si nemusel chodiť po schodoch. Obed ak budeš hladný brnkni Jinovi, má skrátené vyučovanie. A neopováž sa ísť po schodoch sám.” povedal a pozrel sa na mňa.
„A na záchod ísť môžem sám?” spýtal som sa drzejšie.
„Nebuď drzý a aspoň dnes poslúchaj.” povedal a naklonil sa ku mne bližšie.
„Sa len pýtam...” pretočil som nad tým očami.
„Donesiem ti tie raňajky.” potľapkal ma po stehne a zišiel dolu.
(Gi sa drží... Zatiaľ 😏)Keď sa vrátil, raňajky položil na stolík.
„Ďakujem.” zamumlal som.
„Nemáš za čo.” dal mi pusu na nos.
„Mám. Staráš sa o mňa. A ja ti to oplácam tým, že som zlý.” zamumlal som potichu.
„V pohode.” pobozkal ma.Potom ma objal.
„Budem musieť ísť...” zamumlal.
„Mhm.” odtiahol som sa.
„Tak pôjdem už asi... A ty poslúchaj a žiadne schody.” povedal a postavil sa.
„Mhm.” prikývol som.
„Nie že niečo vyvedieš.” pozrel sa na mňa.
„Lebo ak niečo vyvedieš dostaneš na zadok.” dal mi pusu.
„A to myslím vážne baby.” pozrel sa na mňa.
„Mhm.” pobozkal som ho.„Dobre tak ja idem.” povedal, keď sa odtiahol.
„Tak papa” povedal som.
„Papa baby.” dal mi pusu na čelo a odišiel.Ľahol som si a za chvíľu som zaspal
-
13:00Postavil som sa z postele a pomaly som zišiel po schodoch dolu.
Bol som už skoro v kuchyni keď sa za mnou ozvalo odkašľanie.„Zaujímalo by ma prečo neležíš baby.” povedal Yoongi a postavil sa predo mňa.
Tak a tu to utneme-
Btw hii
Som chytila písaciu náladu...
Takže idem písať ďalšie kapitoly...
Inak nasledujúca kapitola bude zaujímavá 😏No čo si myslíte, že sa stane?
Inak úžasný názov že?
Luv U 💜
YOU ARE READING
BABY BOY (Yoonmin)
FanfictionKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...