Jimin pov.
„Môžme ísť Minie?” spýtal sa Yoongi.
Aby som vám to objasnil... Yoongi ma pozval na rande. Ale povedal, že nebude len tak obyčajné a, že pre mňa niečo má. Aj ja by som mu chcel niečo dať... Dnes to bude dva roky čo sme spolu... Môžte hádať čo mu chcem dať..
„Mhm.” usmial som sa.
„Dobre.” otvoril mi dvere.
„Kujem..” usmial som sa a vyšiel som.Yoongi zamkol a chytil ma za ruku.
„Kam ideme?” pozrel som sa naňho.
„Zlatíčko to je prekvapenie.” preplietol si so mnou prsty.
„Ale plosiiiiiiiiiim povedz.” pozrel som sa naňho prosebne.
„M-m.” čarovne sa usmial.
„Tak dobre.” usmial som sa.-
O chvíľu sme prišli pred malú reštauráciu. Teda skôr to vyzeralo ako bistro. Vlastne to neviem presne popísať. Ale pôsobilo to z vonku čarovne.
„Nech sa páči.” otvoril mi dvere.
„Kujem.” usmial som sa a vošiel som.Vošli sme a Yoongi mi odsunul stoličku aby som sa posadil. Posadil som sa a on ma prisunul za stôl. Posadil sa oproti mne.
Vzal som si jedálny lístok a pozrel som si ponuku.
„Máš vybraté zlatíčko?” spýtal sa a pohladil ma po ruke.
„Uhm.” prikývol som.
„Čo to bude?” usmiala sa milo postaršia pani.Nadiktovali sme jej objednávky a ona sa s úsmevom pobrala k pultu.
-
„Povedal som ti už, že ti to pristane?” spýtal sa Yoongi, keď sme sa prechádzali.
„U-um... Ď-ďakujem.” sčervenal som.Yoongi sa iba usmial a zastavil. Pozrel som sa pred seba. Otvoril som ústa v úžase.
Pred nami stál nádherný biely altánok a bol len tak jemne osvetlený svetielkami.
„To je nádherné...” udivene som vydýchol.
„Nie tak ako ty.” usmial sa a jemne ma potiahol za ruku do altánku.Posadili sme sa na lavičku. Yoongi z niekadiaľ vytiahol fľašku vína a dva poháre. Nalial trochu do pohárov. Udivene som sa naňho pozeral.
„Skadiaľ?” zamumlal som.
„To je tajomstvo.” usmial sa a podal mi pohár vína.
„Si tajomný...” usmial som sa.
„Ja viem zlatíčko.” trochu sa napil.Napil som sa trochu.
„Zavri očká srdiečko.” usmial sa a ja som zavrel oči.
Ucítil som ako mi niečo zapínal za krkom.
„Môžeš otvoriť.” povedal a niečo si zapínal na krk.
„Čo to je?” pozrel som sa naňho.
„Pozri...” naklonil sa ku mne a spojil prívesky.
„Ty máš na polke srdiečka moje iniciálky a ja tvoje.” povedal a jemne ma pobozkal.A to ešte nevie môj darček...
Hiii
Ospravedlňujem sa, že tak neskoro, ale trvalo mi dlho napísať niečo romantické- aj keď neviem či to vyšlo-
Druhý Yoonmin dnes už nevyjde tak snáď mi to prepáčite, ale neviem čo tam mám písať a nechcem to písať nasilu...
V dalších kapitolách sa môžte tešiť na eeeeee nechcem vám to prezrádzať-
Inak- príbeh bude pokračovať v prázdninovom období- nechce sa mi písať školu-
Luv U 💜
CITEȘTI
BABY BOY (Yoonmin)
FanfictionKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...