Jimin pov.
Hneď ako som otvoril oči, prudko som sa posadil. Bola to chyba. Hlava ma extrémne bolela, žalúdok som mal ako na vode.
'Ako som sa dostal domov?' preletelo mi hlavou.Hneď na to som vyštartoval do kúpeľne, a skláňal sa nad záchodovou misou. Hodil som trikrát tyčku. Následne som si opláchol tvár. Vydal som sa do kuchyne.
Prišiel som k linke. Hľadal som lieky na bolesť hlavy.
„Druhá skrinka, prvá polička." ozval sa Yoongi.
Vôbec som si nevšimol, že tu je.Otočil som sa a uvidel som Yoongiho pár cm odo mňa. Zľakol som sa.
„Ku*va" zaklial som.
Myslel som si, že to Yoongi nepočul, ale jeho výraz hovoril za všetko. Obzrel som si ho. Mračil sa a v ruke držal varešku.
'Som v kaši.' pomyslel som si.Zrazu niekto zaklopal.
„Choď do sprchy, a potom príď." povedal Yoongi.
Vybral som sa teda do sprchy.'Ani som si tú tabletku nedal.' pomyslel som si.
Akonáhle som sa otočil, Yoongi mi uštedril ranu vareškou po zadku.
Zaknučal som.O 10 min.
Umytý som zišiel do kuchyne, ale keď som vošiel do miestnosti, zamrzol som. Na bolesť hlavy som hneď zabudol.
„Ahoj." pozdravila ma mama.
„A-ahojte. Č-čo tu rob-bíte?" koktal som.
„Sadni si." povedal otec.Sadol som si vedľa Yoongiho.
„Takže nejaké vyjadrenie, k tvojej včerajšej návšteve baru?" spýtala sa mama.
„Ehh... No... Ja..." mumlal som.
„Ako o tom vlastne vieš?" spýtal som sa.
„Woojin nie je slepý." povedala.
„Čo si robil v bare?" spýtal sa otec.
„Išli sme s Lixom a Kookom." sklonil som hlavu.
„A zaplatili sme jednomu mužovi, a on nám kúpil alkohol." zamumlal som
„Akože len tak Vám kupil alkohol?" spýtal sa otec.
„No prehovorili sme ho." povedal som previnilo.
„Vieš na čom sme sa dohodli." povedal otec.
„Nemali by sme byť potrestaný obaja?"ozval sa Yoongi.Všetci sme sa naňho nechápavo pozreli.
„No ja som ho mal celý čas na starosti." povedal.
„Nie." povedal som.
„Porušil som pravidlo, ktoré sme mali, Yoongimu som klamal, že sa vrátim skoro a, že nebudem piť." povedal som.
„V tom prípade, Ti trest vymyslí Yoongi."povedal otec a mama prikývla.„Prečo?" spýtal sa Yoongi.
„Dôvod poznáš." povedala mama.
„Takže to si doriešte potom sami." povedala a mrkla na Yoongiho.„Inak ste sa ako mali celý ten čas?" spýtal sa otec.
„Takže na ten bar sa zabudlo?" zamumlal som si, ale asi to bolo počuť.
„Nie, to si s tebou vyrieši Yoongi." povedala mama.
„Takže ako ste sa mali?" spýtala saO 1 hod.
Rodičia odišli. Yoongi od tej doby nič nehovoril. Sadli sme si na gauč.
„Nepotrestám ťa." prelomil Yoongi ticho.
„Huh?" vyšiel zo mňa iba nejaký divný zvuk.
„Myslím, že bolesť hlavy a to, že si niekoľko krát večer aj ráno hodil tyčku, je v podstate tvoj trest." povedal a pozrel sa na mňa.„Takže-"
„Ale to neznamená, že nie som naštvaný." povedal a tým, ma prerušil.
„Dnes si bez trestu, ale nabudúce, ak mi budeš klamať a porušíš pravidlá, to už bez trestu nebude. Rozumieš?" povedal.„Áno -
-daddy."
Helloo ❤️
Dominantný Yoongi späť v hre!
Čo na to hovoríte?Btw. Za chvíľu budu aj trošku viac 'dirty' kapitoly. (len také menšie upozornenie)
Luv U 💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
BABY BOY (Yoonmin)
FanficKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...