Jimin pov. - piatok
Uh- akože áno tešil som sa celkom do školy, ale- ešte len týždeň som v škole a hlavu mám ako balón...
Učím sa na skúšky, čo mi až taký problém nerobí, keďže hlavu na učenie mám dobrú.
„Minnie veď už to odlož aj tak to vieš.” povedal Yoongi, keď si sadol vedľa mňa na posteľ.
„Neviem to ešte.” zamumlal som a ďalej som si čítal učivo.
„Daj sem.” vzal mi zošit.
„Čo robíš?” pozrel som sa naňho.
„Vyskúšam ťa, a potom sa pôjdeš najesť.” povedal.„Ale-” prerušil ma.
„Žiadne ale. A teraz ťa vyskúšam.” povedal a začal sa ma pýtať otázky.-
„A že to nevieš, veď si mi to tu vysypal ako z rukávu.” povedal a všetky zošity a knihy dal na stôl.
„Hej! Kam to dáváš ja sa chcem ešte učiť.” zamrmlal som.
„Nie. Celé poobedie odkedy si prišiel zo školy si sa učil. Najesť sa ideš.” povedal a vzal ma na ruky.„Nenos ma.” zamumlal som.
„Prečo by som nemal?” spýtal sa a zišiel pomaly schody.
„Lebo- som ťažký.” zamumlal som.
„Nie si a opováž sa hádať.” povedal, keď si všimol, že som chcel niečo povedať.Položil ma na stoličku a šiel nabrať obed. No- skôr obedo-večeru.
„Papaj.” povedal, keď dal predo mňa jedlo.
„Nie som hladný.” zamumlal som.
„Jedz. Inak ťa nakŕmim.” povedal a zamračil sa.
„Fajn-” odsekol som a začal som jesť.-
„No. Zjedlo ťa to?” zamrmlal a tanier dal do drezu.
Pretočil som nad tým očami.
„Vieš aké je nepekné, keď prekrúcaš očami?” spýtal sa a prišiel bližšie ku mne.
„Niečo som ti o tom hovoril nie? Alebo si to snáď nepamätáš?” dvihol obočie.
„Pamätám.” povedal som a pozrel som sa naňho.
„Tak čo som o tom hovoril hm?” zamračil sa.„U-um- že to nemám robiť, lebo..” zamumlal som potichu.
„Mhm... Lebo?” spýtal sa a vzal si ma na ruky, a prešiel so mnou ku gauču.
„L-lebo-” zamumlal som potichu.
„Hm?” sadol si na gauč, tak, že som mu sedel na nohách.
„L-lebo- dostanem na zadok-” zamumlal som mu do ramena.
„Správne.” povedal a pohladil ma po zadku.„Ale- dnes nedostaneš. Ale nabudúce ak sa to bude opakovať sa z toho nijak nevyvlečieš. Rozumieš?” povedal.
„Áno daddy.” zamumlal som mu do ramena.Hii
Kamo- písať v škole keď vedľa vás sedí spolužiak nie je najlepší nápad-
Ale nevadii-Luv U 💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BABY BOY (Yoonmin)
ФанфикKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...