Yoongi pov.
Pozval som Jina a Joona navečer k nám. Joon nechcel najskôr ísť, ale povedal som mu, že ho chce Jimin vidieť. Nakoniec súhlasil, že príde. Jimin nevie, že prídu.
Time skip - Večer
Chalani by mali za chvíľu prísť. Jiminovi som povedal, že prídu moji/Jinovi rodičia. Pretože Jina po včerajšku nechce ani vidieť. Vlastne ani so mnou sa dnes moc nerozprával.
Jimin pov.
Za chvíľu by mali prísť Yoongiho rodičia. Sedel som na gauči. Teda skôr ležal. Pozeral som film, keď v tom sa ozval zvonček. Trhol som so sebou. Gi išiel otvoriť. Započul som ako sa Gi s niekým rozpráva. Rozhodne to neznelo, že sa rozprával s rodičmi. Tak som sa postavil a išiel som do predsiene a....videl som tam stáť Jina a Joona. Jin kecal s Yoongim a Joon vyzeral znudene. „Takže rodičia, hej?"
spýtal som sa naštvane, so zdvihnutým obočím. „Ahoj Minie" povedal Joon a objal ma. Pousmial som sa, ale na Jina a Giho som sa zamračil. „Prečo si ho zavolal?" spýtal som sa a ukázal som na Jina. „Chceli sme sa s vami porozprávať." povedal Jin a Gi prikývol. „Poďme si sadnúť." povedal Yoongi a prešiel do obývačky. Jin išiel za ním. Jin si Joona stiahol do lona. Chcel som si sadnúť do kresla, ale Gi si ma stiahol do lona. Načo som si zahryzol do pery, aby som nevidal žiadny bolestný zvuk. Chcel som sa postaviť, ale Yoongi ma za ramená zatlačil do gauča. Na to som potichu síkol. Joon sa na mňa s ľútosťou pozrel a na Yoongiho sa zamračil. „O čom ste sa chceli rozprávať?" spýtal som sa.
„Ospravedlňujeme sa za tan včerajšok." Povedali Jin a Yoongi naraz. „Hlavne ja." dodal Jin. Pozrel som sa Joona.Ten sa mierne pousmial.
Pozrel som sa na Jina a potom späť na Joona. „Áno. Jin sa mi ešte večer ospravedlňoval." povedal Joon. Jin sa pozrel na Giho a vyzeralo to, akoby komunikovali pohľadom. Gi po chvíli zašepkal. „Hej"
Jin sa naňho zamračil a Joon sa na Giho nechápavo pozrel. „Čo sa deje?" spýtal som sa, keď Jin vražedným pohľadom prepaľoval Yoongiho. „Aj ja by som to rád vedel." zašepkal Joon. „Ak sa dozviem, že si to urobil ešte raz, tak si ma neželaj!"povedal Jin so zvýšeným hlasom. „Jasné. Použiješ Gregora." povedal Yoongi otrávene. „Presne!" skríkol Jin a Joon zo sebou trhol.Gi sa začal smiať.„Myslím to vážne Yoongi!"
povedal Jin varovným hlasom.
„Gi radšej neprovokuj." povedal Joon a Gi sa uškrnul. „Nebojím sa nejakej drblej varechy." povedal Gi a zasmial sa. „Ale mal by si." zašepkal Joon a Jin ho pobozkal do vlasov. „Zas som jediný, kto nevie o ničom." povedal som a rozhodil som rukami. „Buď rád"
povedal Joon potichu. Yoongi sa na Jina pozrel, a zase to vyzeralo, akoby si predávali informácie pohľadom. Jin prikývol. Joon videl môj upretý pohľad naňho. „Nerieš to." povedal Jin a Joon zčervenal. Prikývol som. Ďalej sme sa ešte chvíľu rozprávali. Keď chalani odišli, som spáchal večernú hygienu a išiel som si ľahnúť. Gi prišiel asi po pol hodine. Ľahol si vedľa mňa, ale ja som sa odsunul.
Vydal som sa do ríše snov.Hello❤️
Ako sa máte?
(Upozornenie)
V nasledujúcich kapitolách príde mini "dráma" (neviem ako to nazvať) máte sa na čo tešiť.
Luv u 💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
BABY BOY (Yoonmin)
FanficKlasický príbeh z pubertálneho obdobia života. Yoongiho život obrátili k lepšiemu šiesti chlapci... Avšak jedného z nich stretol až neskôr... Ten chlapec sa stal jeho polovičkou a zároveň Yoongi, jeho anjelom. Stala sa z nich partra siedmych chalan...