Po tom jako oni říkají že jsem se vrátila k životu uplynuly tři týdny. Vybavilo se mi několik vzpomínek. Na to jak jsem umřela, že jsem byla na druhé straně, na smrt rodičů a Jenny, na Klause, Rebecu ale nepamatuji si všechno. Třeba proč jsem umřela. To mi nikdo nechce říct. Když jsem si včera vzpomněla na Damona chtěla jsem být s ním a tak jsem za ním jela a vyspaly jsme se spolu. Bylo to dokonalé. Najednou mě vzbudil něčí hlas. Otevřela jsem oči a zamrkala. Damon a v rukou drží snídani. Sedla jsem si. Damon ji položil a podal mi tričko. Jeho tričko. Posadil se ke mě. Chytla jsem ho za triko a přitáhla do polibku. "Miluju tě" řekla jsem a usmála se. "Já tebe mnohem víc.. ale teď se dej to jídla" řekl.
Vzala jsem si slaninu a začala jíst. Společně jsme to snědli a vypily kafe. Damon odnesl násobí a mě napadalo že by jsme spolu mohly vyrazit na nákupy. Tak jsem napsala Katherine jestli by dneska za mě nevzala školu. Ta souhlasila. Vstala jsem a šla vzala si oblečení. Šla jsem do koupelny a tam se vysvlékla a vlezla do sprchy. V klidu jsem se umyla. Vylezla jsem a okolo těla si dala ručník. Namalovala jsem se a začala si upravovat vlasy.
Oblékla jsem si spodní prádlo. Pak jsem se oblékla.
Damon přišel vy chvíli kdy jsem si nazouvala kozačky. Podívala jsem se na něj. Jen se usmíval. "Nemám co na sebe lásko.." řekla jsem a sledovala jeho reakci. "Tak jedeme nakupovat" řekl. Doběhla jsem k němu a skočila mu okolo krku. On mě chytil okolo pasu a zvedl. V tu chvíli vešla Elena. Damon mě opatrně položil. "Co? Vy dva spolu máte" zeptala se mě. "Sex, žhavý a neodolatelný sex.." odpověděla jsem jí s úsměvem na tváři. Pak jsem se obrátila na Damona. "Jdeme lásuno" řekla jsem mu. Klobouk jsem nakonec nevzala. Nakonec jedeme Damonovým autem. Zastavily jsme v ulici z drahým oblečením. Koupil mi několik šatů, triček, kalhot, nějaké spodní prádlo. Potkala jsem Rebecu, Damon se proto radši vzdálil. Chci mu dát nějaké překvapení. Proto vybírám s Rebecou. "Co tohle?" zeptala se mě. Zakývala jsem v nesouhlas. "A jak se zvykáš na to být člověkem?" zeptala se mě. "Je to divné.. pohybuju se hrozně pomalu.. celkem mě to štve" řekla jsem. "A přemýšlela jsi že se staneš zase upírem.." zeptala se mě. "Ano ale nejdřív si potřebuju vše pamatovat tak se upírem nestanu.. Chci vědět kdo mě zabil.. Vím že to všichni ví a vím taky že mi to tají ale proč?" chvíli jsem mluvila a pak jsem se na ní otočila. "Proč mi to nechceš říct Beco?" zeptala jsem se jí. "Je to pro tvé dobro.. a co když se tě Damon jako člověka nebude chtít.. Co když to bude zkoušet na tvou sestru" začala mluvit. "Co to říkáš.. copak se neslyšíš? Damon mě miluje a ty nevíš co je mezi námi.. Víš co pokud toho nenecháš nebudu se s tebou bavit.." řekla jsem a zaplatila svůj nákup. Vyšla jsem ven z obchodu a zahlédla jsem Damona. Jde z klenotnictví. Zamával mi. Věci jsme daly do kufru a užily si krásný den. Katherine už čekala doma. Damon jel něco řešit s Liz. Kat mi pomohla s věcmi. Ukázala jsem co všechno mi koupil. Chtěla mi zabavit jedny boty ale já to nedovolila protože byly až moc dokonalé. Vyndala jsem jednu krabičku a z ní řetízek. Ale nejdřív jsem jí ukázala ať se otočí.
Nadzvedla si vlasy a já jí ho připnula. Začala mi děkovat. Já jsem si šla uklidit to co jsem dneska nakoupila. Pak přišla Katherine a nesla dvě lahve. "Nejdražší lahve v domě... vypijme jim to?" zeptala se mě. Jen jsem kývla. Každá jsme si vzaly jednu lahev a začaly pít. Bylo to super. Jen já a moje druhá sestra. Jelikož jsem ale člověk tak jsem se opila mnohem rychleji než normálně. Jen jsme tancovaly. "Katherine.. já tě zbožňuju" řekla jsem opile. "Katherine.. vysvětli mi to" ozval se hlas Damona. Podívala jsem se na něj. "Lásko" řekla jsem a došla k němu. "Koukám že tady někdo bumbal." řekl. Ukázala jsem trochu mezi prsty. "Maličko.." řekla jsem. "Zkazila jsi mi plány.. počkej dole stejně se s tebou potřebuju o něčem poradit" řekl. Odešla. "Vysvlékneme" řekla jsem a natáhla ruce. Sundal mi šaty a obléknul mi jeho tričku. Rozpustil mi vlasy a vzal do náručí. "Promiň mi to lásko.. moje lidské já se moooc opije" řekla jsem a začala se hihňat. Dal mě do postele. "Hezky spinkej za chvilku za tebou přijdu" řekl mi. Ještě před tím než odešel tak mě dlouze políbil Měla jsem to štěstí že mi podařilo hned usnout.
***********************
Ráno mě probudila bolest břicha.. chtěla jsem jí zaspat ale bohužel se mi zvedl žaludek a já běžela zvracet. Za mnou se ozvalo chichotání Damona. "Dáš si skleničku?" zeptal se mě. Hned to zase ze mně šlo ven. "Slibuju že nebudu pít.." řekla jsem a obsah záchodu jsem spláchla. Opatrně jsem vstala. "Lásunko nemáme něco na kocovinu?" zeptala jsem se ho a udělala štěněčí pohled. Kývl a odešel. Došla jsem k umyvadlu a vypláchla si pusu. Opláchla jsem si obličej studenou vodou. Bože já vypadám. Rychle jsem se odlíčila než přišel. Dal mi skleničku s nějakým pitím. "Co to je?" nechápala jsem. "Na kocovinu. Buď se ti udělá líp nebo se pozvracíš. Tak pij" řekl. Poslechla jsem a obsah skleničky vypila. Hned jsem toho ale litovala protože jsem to hned vyzvracela. Posadila jsi se a zvedla pohled k Damonovi. "Je ti líp?" zeptal se mě. Zakývala jsem v nesouhlas. "Budeš mě milovat i s mými kocovinami?" zeptala jsem se ho. "Miloval bych tě i kdyby ty kocoviny byli horší.." řekl a spláchl a pomohl mi vstát. Chtěl mě políbit a já ho zastavila. "Já zvracela.." řekla jsem. "Dobře.." řekl. Pomohl mi k umyvadlu a tam jsem si vyčistila zuby. Když jsem je měla vyčištěné hned mě políbil. "Dobré ráno lásko.." řekl a znovu mě políbil...
ČTEŠ
Upíří deníky
Fanfiction"Eleno.. pořád přemýšlíš nad tím co ti řekl ten úchylák.." zeptal se modrooký hnědovlasé dívky. "Ano nemůžu na to přestat myslet.." odpoví mu. "Neboj bude to dobré" řekne jí jeho bratr, dívka se ale najednou zarazí. "Pane bože proč mi to nedošlo dří...