18.Kapitola "... tak tě chtěl jen o jedno požádat..."

86 3 0
                                    

Damon mi řekl ať se slušně obleču že mě vyzvedne auto a to odveze na smluvené místo. Kat mi dělala účes a já se mezitím malovala. "Kat jsem nervózní bojím se toho co chce udělat.." řekla jsem a vše dokončila dokonalým odstínem rtěnky. "Tak a teď si vezmi na sebe tyhle šaty.." řekla a dala mi její oblíbené šaty. "Ale ty jsou tvoje oblíbené.." řekla jsem a postavila se čelem k ní. "Vezmi se je jsou tvoje a k tomu ty dokonalé boty.. Budeš vypadat dokonale" řekla mi. Tak jsem se šla převléct. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kabát jsem si zapnula a podívala se na Katherine

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kabát jsem si zapnula a podívala se na Katherine. "Tak mi drž palce" řekla jsem a obula si boty. Šla jsem dolu. "Kam jdeš tak pozdě?" zeptala se mě Elena. "Tobě to může být jedno.. Jdu za mým přítelem a ty mě nezastavíš.." řekla jsem. "Ale já ano" ozval se Stefan. Katherine si objevila před ním a zlomila mu vaz. "Jen jdi a užij si to.." řekla. Vyšla jsem z domu a nasedla do limuzíny. Jely jsme dost dlouho. Když zastavil otevřely se dveře a tam stál Damon a podal mi ruku. "Zdravím krásná princezno.." řekla. Chytla jsem ho za ruku a vystoupila. Držely jsme se za ruce a šly do restaurace. Pomohl mi sundat kabát a oba jsme si sedly. Začaly jsme si vybírat jídlo. Já jsem si dala středně propečený steak. Damon si ho dal taky. Užívala jsem si to. Jídlo dokonalé jídlo, ještě lepší atmosféra ale hlavně on. Na nic jsem nemohla myslet jen na něj.  Vstal došel ke mně chytil mě za ruku. Vstala jsem a nechala si od něj obléct. Šly jsme někam ven. Sněží a je dokonalé. Došly jsme na jedno kouzelné místo odkud jsou krásně vidět hvězdy. Začala jsem mu říkat. Zarazila jsem se když mlčel. Podívala jsem se na něj. Klečel na jedné noze a v ruce držel malou krabičku. "Damone copak to děláš?" zeptala jsem se ho. "Takže teď  ti chci říct to co jsem ti chtěl říct už hodně dávno.. Od první chvíle co jsme se viděly. Miluju tě Eleanor.. když jsi mi umřela v náručí měl jsem pocit že mi skončil život a když si se vrátila.. byl jsem šťastný ale pak jsi zase odešla a byla jsem pryč a já byl na dně.. Nevěděl jsem co si mám bez tebe počnout. Ale nakonec mi tě vrátily do života a já začal plánovat tenhle velký den.." řekl a na chvíli odmlčel. Zhluboka se nadechl a vydechl. "Jsi to nejlepší co mě v životě potkalo, jsi můj anděl, můj poklad na konci duhy, jsi mé druhé a tak lepší já, jsi moje královna. Miluju tě tak moc že to slovy nejde vyjádřit.. tak bych tě chtěl jen jedno požádat.. Staň se zase upírem.. aby jsme mohly prozkoumat ten velký svět společně.. Ale hlavně aby jsme spolu mohly být navěky.. Takže Sabrino Eleanor Gilbert vezmeš si mě?" zeptal se mě a otevřel krabičku. Je tam prstýnek s obrovským kamenem.

Zatajil se mi dech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zatajil se mi dech. Nevěděla jsem co říct. "Já.." řeka jsem. Sklopil pohled. "Samozřejmě že si tě vezmu... ano.. ano.. ano.." řekla jsem. Prstýnek mi nasadil. Vstal a zvedl mě do náručí a hned mě políbil. "Miluju tě.." řekl mi. Nemůžu tomu uvěřit, já se právě zasnoubila. Jsem šťastná, tak moc.  Snad nemůžu být víc. Položil mě na zem a šly jsme ruku v ruce domu. Zastavila jsem se před dveřmi. "Co když nám to ale nebudou přát?" zeptala jsem se. "Tak se vezme někde tajně.. tobě půjde za svědka Jeremy a mě Katherine.." řekl. Políbila jsem ho. "A teď máš možnost jim všechno říct protože tu všichni jsou.." řekl. Vešly jsme spolu dovnitř. On mi sundal kabát a pověsil ho. Došly jsme do obýváku. "Musíme s vámi mluvit.." řekla jsem. "Mluvte.." řekl Jeremy. "My.." nestačila jsem to doříct protože mi Damon skočil do řeči. "Se zasnoubily.." dořekl to co já začala. Všichni nám začaly blahopřát až na Elenu. Chytla mě za ruku a odvedla ven. Vyškubla jsem se jí. "Co si myslíš že děláš? Chceš mi zkazit můj den? To se ti ale nepovede.." řekla jsem naštvaně. "Ale notak.. požívej mozek jsi člověk a on je upír nevydrží vám to.. ty zestárneš a zemřeš a on bude pořád takový jaký je.. nikdy se nezmění a to ani kvůli tobě.." chtěla mluvit dál ale mě vyletěla ruka a dala jsem jí facku. "Co si vůbec o sobě myslíš? Já už o chápu.. závidíš mi.. To co mám s Damonem.. ty to chceš taky a chceš nám to zkazit.. Tak teď mě dobře poslouchej.. Stanu se zase upírem a věř že dokonce tvého mrzkého a marného života my dvě neusedneme k jednomu stolu.. A až budeš umírat.. tak se na tebe přijdu podívat a s pohrdavým úsměvem ti řeknu.. Já mám dokonalý nesmrtelný život s mužem který miluje mě a já jeho a čeho jsi dosáhla ty? Ničeho.. Zemřeš jako obyčejný člověk.. Pamatuj si že tě navždy budu jen nenávidět.." dokončila jsem svůj monolog a otočila jsem se na podpatku a vešla dovnitř. Jeremy se tam líbá s Bonnie. Zajímavé. Došla jsem ke Katherine a odtáhla si jí stranou. "Mohla bych tě o něco požádat?" zeptala jsem se jí. Kývla. "Půjdeš mi za svědka?" zeptala jsem se. "Promiň ale už se mě zeptal Damon a já řekla ano.." řekla mi. Jen jsem se usmála. "Nevadí" řekla jsem když v tom někdo napadl. Podívala jsem se jestli tam je a ano. Došla jsem k němu a přikryla mu oči. "Kdo jsem?" zeptala jsem se. "Eleanor.." řekl. Ruce jsem dala dolu. Otočil se na mě. "Jsem rád že jsi šťastná.. taky mě mrzí že tě kvůli mě zabily.." řekl mi. "Odpustím ti to ale musíš mi jít za svědka..." řekla jsem s menším úsměvem. "Mile rád.." řekl mi. Pak už jsme jen oslavovaly..

Upíří deníkyKde žijí příběhy. Začni objevovat