''Už u té osoby jsem.. Prosím pochop to já nikoho jiného než tebe nechci.. chci žít s tebou do konce našich dnů.. Miluju tě a navždy milovat budu... víš jaký jsem ale moje já není bez tebe nic.. tak tě prosím.. už mě neopouštěj a zůstaň tu semnou.. Udělám co budeš chtít.. jen tu zůstaň'' řekl mi....
Podívala jsem se mu do očí, najednou mu začal zvonit telefon. ''Klidně si to vezmi.'' řekla jsem a sledovala ho jak telefonuje. ''Ano Katherine? Co? Jak jako že je pošle zase pryč? Zkoušela jsi ji přemluvit? To se nesmí stát hned tam budeme jen ať to nedělá do té doby než tam přijdu'' řekla položil to. Rychle mě čapl za ruku a pomocí upíří rychlosti doběhl na nějaké místo. Je tam Bonnie a okolo sebe má pentagram. Damon se tam k ní pokusil dostat ale marně. Počkat proč je tam moje tělo? A co tu tolik smrdí? To je benzín. ''Jen díky ní se tohle všechno děje.. kdyby nebylo jí tak by to bylo v pořádku'' řekla a začala odříkat nějaké kouzlo. Damon ji začal přemlouvat ať to nedělá. Chytla jsem ho za tváře a otočila si ho čelem k sobě. ''Damone není dost času.. Chci aby jsi věděl že jsem ráda že jsem s tebou mohla strávit víc času.. Chci aby jsi už netruchlil... Nesmíš truchlit.. Najdi si někoho jiného a třeba si adoptujte nějaké dítě.. mějte se rádi... Hlavně si přeju aby jsi na mě zapomněl.. Netrap se nad minulostí.. radši se raduj z budoucnosti.'' řekla jsem. Rychle mě se mi přisál na rty. Začala jsem hýbat rty. Trvalo to sice jen chvilku ale nevadilo to. Odtáhl se. ''Přísahám že tě přivedu zpět.. klidně ať to trvá několik set let... ale já se tě nevzdám.. ano?'' řekl. Pohladil mě po tváři. Měl slzy v očích. ''Tohle není sbohem. Jen takové menší rozloučení.. Ale věřím tomu že se brzy zase uvidíme. Miluju tě.'' řekl. Ještě jsem ho políbila na tvář a pousmála se. ''Já tebe taky.'' řekla jsem. Podívala jsem se na Bonnie. ''Omlouvám se ti jak jsem se k tobě chovala.. Prosím vyřiť Jeremymu.. že budu s ním navždy.. že ho nikdy neopustím.. že se budu mít dobře..'' řekla jsem. Jen kývla. Vyslovila nějaké kouzlo a mé tělo začalo hořet. Podívala jsem se znovu na Damona. ''I Stefanovi odpouštím.. Je to tvůj bratr nezapomínej na to...'' řekla jsem pak mě to vtáhlo zpět na druhou stranu. Pohladila jsem ho po tváři. Bohužel to už necítil. Ani mě neviděl. ''To jsi mi nemohla dát alespoň jeden den? Proč ne Bonnie?! Ty to nechápeš.. bez ní budu vždy neúplný..'' řekl. Všimla jsem si Jeremiho. ''Eleanor.. kde je?'' zeptal se. ''To se zeptej jí.. to ona to všechno pokazila'' řekl naštvaně Damon. ''Proč Bonnie.. nemohla jsi počkat abych se rozloučil'' řekl. ''Když bude chtít najde si k tobě cestu.. ale asi nechce'' řekla a šla pryč. Šel k mému spálenému tělu. Ten řetízek co jsem dostala neshořel. Vzal ho do ruku. ''Moc mě to mrzí'' řekl. ''Mě taky..'' řekla jsem. ''Eleanor..'' řekl a otočil se ke mě. ''Jeremy.. mrzí mě to..'' řekla jsem mu. Došel ke mě. ''Alespoň tě znovu vidím..'' řekl. ''Měl by jsi jít domu je to tu moc nebezpečné.'' řekl mu Damon. Šla jsem s ním. Oba jsme vešly dovnitř. On tam je Stefan a líbá se s Elenou. ''Asi budu zvracet...'' řekla jsem se znechucením v hlase. ''Eleno na okamžik'' řekl Jeremy a šel nahoru do pokoje. Šla jsem za nimi. ''Co si myslíš že děláš.. To on zabil Eleanor..'' řekl. ''Ale já ho miluju.. sám mi řekl že kdyby mohl tak to vezme zpátky..'' řekla. ''Jasně! Vzal by akorát zpátky že mě nemohl zabít dřív..... nenávidí mě a ty jsi mu hezky skočila na led..'' řekla jsem a sedla si na jeho postel. ''Co to mluvíš Eleanor? Jak jako dřív..'' řekl Jeremy. ''To je jedno stejně jsem mrtvá..'' řekla jsem. ''Ona je tady?'' řekla Elena udiveně. ''Mluv'' řekl na mě Jeremy. Jen jsem si povzdechla a všechno mu řekla. Bylo na něm vidět že je naštvaný. Pohladila jsem ho po tváři. ''To je dobré.. jen mě mrzí že jsme spolu strávily tak málo času Jeremy.. Taky chci věděl že tobě ani Eleně bych neublížila.. ale je čas abych šla.." řekla jsem a pohladila ho po tváři. "Ne to nejde.. musíš tu být.. ještě nejsem připravený aby jsi odešla.. ještě ne prosím" řekl a slzy mu tekly po tvářích. Ukázala jsem aby si ke mě sedl. Taky že to udělal. Chytla jsem ho za ruku. "Jeremy.. víš že jsem na takové věci nikdy nebyla, já jsem se spíš poprala a bylo to.. Co tím chci říct.. Ať se dělo cokoliv vždy jsem vás bránila.. tebe i Elenu... proto když rodiče odešly.. tak jsem se nevracela já jsem věděla že vám je beze mě líp.. věděla jsem že vás musím nechat žít si vlastní životy.. Tak jako teď.." řekla jsem a na chvíli odmlčela. Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. "Co tím.." nestačil to doříct protože jsem ho zastavila. Podívala jsem se mu do očí. Slzy mi tekly po tváři. "Už se neuvidíme Jeremy.. když to neudělám nikdy nebudeš žít svůj skutečný život.. Budeš se chtít pořád vídat Takže to musím udělat.. Už nehledejte způsob jak mě oživit.. už se semnou nesnaž spojit nechte mě jít, prostě mě nechte být. Já už chci klid.." řekla jsem a vstala ale Jery mě chytil. "Neodcházej ano? Prosím zůstaň tu semnou já udělám cokoliv jen zůstaň.. je to kvůli tomu že je Elena zase ze Stefanem já s ní promluvím je tu zůstaň.." řekl mi slzy mu tekly po tváři. "Promiň Jeremy.. měj krásný život a sbohem.." řekla jsem a vytrhla se mu a přestala se soustředit na to že ho chci vidět. Obrátila jsem se k němu čelem. "Odpust mi to.." řekla jsem. "Do hajzlu.. to neee" křičel. Přišla tam Elena a Stefan. "Ty jsi to provedl to ty jsi ji zabil.. všechno mi řekla.. Budu ti každý den tvého prohnilého života připomínat že jsi krvelačná bestie.." zakřičel na něj. "Omluv se Jeremy.." řekla Elena. "Do hajzlu Eleno, zabil nám sestru.. tvoje dvojče... Prostě ji zabil.. a ty ho i přes to hájíš" řekl naštavně. "Ano.. litu.." nestačila to doříct protože jí skočil do řeči. "Chtěl ji zabít hned první den co se viděly, proč to pořád nechápeš? Proč jsi tak slepá? Ona nám věřila.. ochránila tě.. umřela by pro tebe a ty jsi s její vrahem.. Víš co už tě nechci vidět.. Zradila si naší rodinu, zradila si svojí sestru.." křičel na ni celou dobu..
ČTEŠ
Upíří deníky
Fanfic"Eleno.. pořád přemýšlíš nad tím co ti řekl ten úchylák.." zeptal se modrooký hnědovlasé dívky. "Ano nemůžu na to přestat myslet.." odpoví mu. "Neboj bude to dobré" řekne jí jeho bratr, dívka se ale najednou zarazí. "Pane bože proč mi to nedošlo dří...