"Let me introduce you some new thangs 🎶 New thangs 🎶 New thangs,
Bass kick swinging like I'm Bruce Lee 🎶,"nampaknya ada seorang yeoja sedang membuat konsert NCT di dalam bilik air dia."Winter!Mandi cepat!Tak payah nak ter new thangs new thangs dalam bilik air tu.Nanti lambat pula nak pergi sekolah,"Winter mengendahkan pekikan eomma dia,Yuri Fei.
"BASS KICK SWINGING LIKE I'M BRUCE LEE🎶,"lagi di kuatkan lagi nyanyian dia.
"Winter Fei!,"
"Ok,ok eomma!,"jerit Winter dalam bilik air apabila mendengar suara amaran daripada eomma dia.
Selesai sahaja bersiap-siap untuk ke sekolah,Winter turun bawah dengan beg sekolah yang di pakai.
"Sarapan dulu.Lepastu basuh mulut tu.Pastikan semua benda dah letak dalam beg.Jangan nanti tiba-tiba kamu lari daripada sekolah sebab nak ambil barang yang tertinggal.Eomma halau kamu pergi sekolah balik,"
Winter mengangguk sahaja apabila eomma dia cakap.Selesai sahaja sarapan.Winter meminta diri daripada Yuri Fei untuk ke sekolah.
"Takda ke tiba-tiba kereta kuda muncul lepastu hantar aku pergi sekolah.Asyik jalan kaki je huhuhu penatlah,"Yuri yang berada di belakang Winter terus mengetuk kepala Winter dari belakang.
"Kamu jangan nak mengarut sangat.
Nak naik kereta kuda bagai.Ha meh eomma tempahkan kereta lembu dekat kamu,"Winter menggosok kepala yang di ketuk oleh Yuri.Dia ketuk guna senduk mana tak sakit.Nasib baik Winter ni susah nak nangis.Kalau tak,dia pergi sekolah dengan mata lebam lah.
"Winter pergi dulu,bye,"selesai sahaja bersalaman dengan Yuri,Winter memulakan perjalanan dia menuju ke sekolah.
"Takda ke tiba-tiba ada orang baik bagi tumpangkan aku naik kereta dia.
Hari-hari kena jalan kaki pergi sekolah haish...,"Winter omel kepada diri sendiri sepanjang perjalanan dia untuk ke sekolah.Tak jauh pun sekolah Winter.Dalam beberapa meter macam tu.
Winter baru nak masuk ke dalam kawasan sekolah,dia seperti terlihat susuk tubuh manusia masuk ke dalam hutan depan sekolah.
"Dia buat apa masuk dalam hutan tu?
Hutan tu dahlah besar.Tak takut sesat ke?Ouhh lupa,namja kan.Namja semua berani.Faham-faham,"Winter masuk ke dalam sekolah.🐾🐾🐾
"Aku tak rasa kawasan ni orang akan tahu kalau aku duduk.Aku dah cari rumah yang terbaik dah dalam hutan ni.Kisah apa aku kalau kena duduk dalam hutan pun,janji aku jauh dari manusia,"seorang namja menuju ke swimming pool rumah dia.
Namja itu mempunyai paras rupa yang kacak,muka yang putih,mata yang comel.Malangnya,dia hanya tinggal berseorangan di dalam hutan.
Expect apa?Mana ada orang nak buat rumah dalam hutan yang tebal tu.
Krak krak krak 🐾
Namja itu memusingkan badan.
Hutan tebal ✓
Rumah besar ✓
Haiwan buas ✓Tak pelik lah kalau ada harimau dalam hutan ni.Hutan ni besar lagi luas.
"Singa pun aku boleh bunuh.Setakat harimau apalah sangat,"namja tersebut mendengus kasar dan masuk ke dalam rumah yang cukup besar.
Boleh memuatkan 7-8 orang dalam rumah dia.TBC...🐾
Wednesday
3 November 2021
12:46 a.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfiction𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...