🐾20 [End]

236 23 4
                                    

"Kenapa inspektor nak jumpa dengan saya?,"Ye-Sung memandang Winter yang menguntumkan senyuman lalu membuatkan dia berasa sebersalah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kenapa inspektor nak jumpa dengan saya?,"Ye-Sung memandang Winter yang menguntumkan senyuman lalu membuatkan dia berasa sebersalah.

"Sebenarnya...Tadi,kami baru sahaja menyelesaikan hukuman gantung mati terhadap Lee Jeno,"hilang terus senyuman Winter.

"Jeno...Dah mati?,"Winter tergelak sinis dengan air mata yang mengalir.

Gelak itu bukanlah gelak yang suka tetapi gelak yang tersembunyi kesedihan.

"Yes,Lee Jeno dah mati,"Winter terus bangun dari duduk dan berlari menuju ke tandas untuk melepaskan tangisan.

"Sorry Winter Fei,"Ye-Sung hanya mampu memandang Winter dari jauh.

🐾🐾🐾

1 bulan kemudian...

Pada malam itu,Winter berjalan ke sebuah kedai serbaneka untuk membeli sebungkus roti yang di pesan oleh Yuri Fei.

"2000 won,"Winter menghulurkan 2000 won kepada cashier namja yang menjaga counter hari ini.

2000 won = RM 7.09

Winter mengatur langkah ke destinasi seterusnya iaitu rumah.Winter lalu di lorong yang berada di sebelah kedai serbaneka tadi.

"Asal sejuk sangat malam ni.Hoodie ni tak bagi kerjasama langsung,"

BUMM!

Terhenti langkah Winter apabila mendengar bunyi guruh yang kuat.

"Terkejut saya.Baik aku balik cepat nanti hujan lagi susah,"Winter mempercepatkan langkah.

Tiba-tiba dia terlanggar seorang namja yang lalu di lorong itu juga.

"Sorry sir,"Winter mengangkat muka ingin melihat wajah namja tersebut.

Pada saat itu,hujan turun dengan lebat.Tapi Winter dapat melihat wajah namja di hadapannya.

"Hai Winter Fei,"membesar mata Winter apabila melihat muka namja tersebut.Winter jatuh terduduk di hadapan namja itu.

"Ta--tak mungkin!Kau dah mati!,"
Winter merasakan yang dirinya sedang mengelamun.

"Kau dah lupa ke?What my last word on you?,"detik-detik di mana Jeno di bawa keluar daripada mahkamah terus terakam kembali di ingatan Winter.

"Jangan risau kita akan berjumpa lagi.
Tetapi di dunia yang berlainan,"

"This is my new world now,"Jeno membongkok melihat Winter.

"Sekali kau dah terjerumus dalam permainan aku,kau takkan dapat keluar lagi,"Jeno mengeluarkan sebilah pisau membuatkan Winter berdiri.

"A--ap--apa kau nak buat ha!Kau pergi dari sini!Ini bukan tempat kau!Kau pergi balik dalam dunia kau!Ini bukan dunia kau!,"

"Aku akan pulang ke dunia aku lepas aku selesaikan kau,"Jeno terus berlari ke arah Winter.

Winter segera melarikan diri daripada di kejar oleh Jeno.

Winter berhenti di kaki lima.Dia mengambil nafas.Pandangan di toleh kan ke belakang.Winter melepaskan nafas lega apabila tidak ada keberadaan Jeno.

Winter mengangkat muka.

Tapi,sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

"Damn!,"jerit hati Winter.

"Annyeong,"Jeno muncul di hadapan Winter.

"Tolong!!Tolong!!,"jerit Winter sekuat hati.

Zupp!

Pisau itu tertusuk ke dalam badan Winter membuatkan Winter jatuh rebah di atas jalan.

"Psycho namja!,"Winter memegang perut yang di tikam oleh Jeno.

Nafas Winter tersekat.Dia hilang oksigen.Winter tak dapat nak bernafas dan Winter menghelakan nafas terakhir di hadapan Jeno yang mengukirkan senyuman sinis.

"Let's go to hell together babe,"




























Thursday
18 November 2021
17:23 p.m.
The End 🐾✨

🐾🐾🐾

Bolehkan Ending macam ni 😌.
Harap korang berpuas hati dengan ending buku Sugar Daddy ini.

Tq for reading until end of story.
Next book will appear soon so stay.
Spoiler for the next book is have J and O in his name 😘😘😏.

Thank You 💚✨

𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓Where stories live. Discover now