"Lee Jeno,awak ada kata-kata terakhir sebelum awak meninggalkan dunia ni?,"Ye-Sung memandang Jeno yang telah di gantungkan tali pada kepala dan di sarungkan guni.
"I will be back,"Jeno tersenyum sinis di dalam guni itu.
"Ok that's it.Tarik!,"
Skrtt! [Bayangkan tu bunyi tali gantung😌]
Ye-Sung melihat Jeno yang meronta.
Seminit berlalu Jeno menjadi lemah dan dia sudah meninggalkan dunia ini untuk selama-lamanya."Jangan kau datang lagi kat dunia ni,"
Ye-Sung berlalu pergi meninggalkan Jeno yang tergantung sepi.Sempat Ye-Sung mengarahkan kepada inspektor yang berada di situ.
"Bersihkan tempat ni secepat mungkin,"5 orang inspektor itu mengangguk faham.
🐾🐾🐾
"Woi Winter!Kau termenung apa ha pandai!,"Alice menghentak meja Winter yang mengelamun sampai ke
China dah."Kau ni sibuk lah!Aku baru nak berangan jumpa husband aku.Kau pula datang potong angan-angan aku,"Alice tergelak besar.
"Kau ni ada ke orang nak kat kau sampai berangan jumpa husband ,"
Alice menaikkan 2 jari apabila mengucapkan perkataan husband."Hello!Aku lagi cantik dari kau ok.
Sorry sikit.Kau dengan lubang tandas kat rumah aku tu takda beza pun sama je,"Alice mengetuk kepala Winter."Aduhh sak--,"terbantut kata-kata Winter apabila dia menyedari kejadian ini mengingatkan dia kepada Lee Jeno.
"Sak,apa kau?Cakap biar habis boleh tak.Aku ketuk kepala kau lagi sekali nanti,"Winter meletakkan jari telunjuknya pada bibir.
"Eh,Winter kau tak nak cerita kat aku ke masa kejadian kau kena culik ngan Lee Jeno?,"Winter merenung muka Alice dalam.
"Kau serious nak tahu?,"tanpa rasa gentar Alice mengangguk.
"Dia baik lah sangat masa mula-mula aku jumpa dia.Dia takdelah marah marah aku tapi lama-lama aku dah kenal dia,dia jadi dingin.One day, dia tengking aku.Aku macam peliklah dengan dia.Then, kitaorang bertekak sebab dia tak nak hantar aku balik.Dia ambil pisau nak tikam aku tapi nasib baik inspektor Ye-Sung cepat datang,"Alice mula menjadi segan silu apabila Winter menekankan nama Ye-Sung.
"Suka eh kau!Semua namja kau nak kebas!,"pintu kelas mereka di ketuk dari luar.
"Eh, inspektor?,"Winter dan Alice mengalihkan perhatian kepada Ye-Sung yang menuju ke arah mereka.
"Rehat nanti jumpa saya dekat kantin sekolah awak.Saya ada benda yang nak sampaikan,"baru Ye-Sung nak meninggalkan kelas,Winter menahan Ye-Sung dengan tangan.
"Good news or bad news?,"
"Bad news,"Ye-Sung keluar daripada kelas Winter.Sempat lagi Ye-Sung menjeling Alice yang memandang dia melalui ekor mata.
"Hai,Alice,"Ye-Sung keluar daripada kelas Winter.
Winter melihat Alice yang menjadi patung apabila di notice oleh Ye-Sung.
"WEIH!! DIA INGAT NAMA AKU WEIH!! DIA NOTICE AKULAH WINTER!!,"Alice menggoncang badan Winter.
"Ye~,ye aku nampaklah~ah ah,"
bergetar suara Winter apabila di goncang oleh Alice."Sukalah dia crush notice,"Winter meletakkan tangan di bahu lalu mata di pandang ke atas.
"Of course lah.Kau jeles ehh~,"Alice menggelakkan Winter.
"Takda masa aku nak jeles.Blah lah kau,"Winter menumpukan perhatian kepada buku yang berada di hadapannya.
"Ceh, tiba-tiba jadi rajin pula kau,"
Alice memusingkan badan menghadap ke hadapan.TBC...🐾
Thursday
18 November 2021
16:49 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfiction𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...