Ye-Sung tidak tunggu lama dia terus berlari ke arah Jeno dan menyepak pistol yang di pegang oleh Jeno.
Pistol tersebut tercampak jauh daripada mereka.Ye-Sung mengangkat kaki lalu menghadiahkan satu sepakan yang kuat ke arah kepala Jeno.
Terbaring terus Jeno di atas lantai.
Jeno memegang kepala yang tiba-tiba berdenyut akibat sepakan Ye-Sung.Pandangan Jeno kabur dan dia pengsan di situ.
"Not bad,"Ye-Sung memuji diri sendiri lalu mencangkung di hadapan Jeno.
Telephone di keluarkan dari poket seluar.Nombor ketua polis di dail.
"Tuan saya perlukan bantuan di sini,"
"Baiklah saya akan hantar bantuan sekarang,"talian di matikan.
"Winter Fei tolong saya carikan tali untuk ikat namja ni,"Winter mengangguk faham dan terus berkeliaran di dalam rumah Jeno.
🐾🐾🐾
Jeno bangun dari pengsan.Dia memegang kepalanya yang berdenyut.
"Unfamiliar place,"Jeno bangkit dari baring.Dia melihat tempat yang di baring.Pandangan di alihkan ke depan.
"Damn!Prison!,"yes Jeno telah berada di dalam penjara.Tika dia pengsan tadi Ye-Sung telah menelefon ketua polis.
Jeno mendengar tapak kaki yang menuju ke arah dia.
"Finally I got you,"Jeno memandang namja di hadapannya dengan renungan tajam.
"Lepaskan aku!Aku nak keluar!Kenapa aku kena masuk penjara pula!Aku tak buat salah apa-apa pun!,"
ronta Jeno di hadapan Ye-Sung."Oh ya!? Lepastu macam mana Winter ada dengan kau?Winter dah ceritakan semuanya dekat aku,"Jeno menjeling Ye-Sung tajam.
Flashbacks...
"Saya dah cakap kat dia yang saya nak keluar dari rumah tu tapi dia tak nak hantar saya keluar daripada hutan tu,"Ye-Sung mengangguk faham.
"Awak takda buat percubaan melepaskan diri daripada Jeno?"
Winter menggeleng."Sebab ada suatu hari tu,saya dah bagitahu dia yang saya nak keluar.
Tapi, time tu dia ada bisik something dekat telinga saya buat saya tiba-tiba terpukau bila dengar ayat tu,"Ye-Sung memandang Winter dengan serious."Dia cakap sekali kau masuk tempat ni,jangan harap kau boleh keluar.
Lepastu saya pun angguk macam orang bodoh kat situ,""Saya pernah merungut dekat dia yang saya nak keluar daripada hutan tu.
Tapi dia marah saya.Dia suruh saya diam.Sejak hari tulah hubungan kami jadi dingin and yeah dia berubah 360°,"Ye-Sung mula teringat akan kejadian dia terserempak dengan Dhia."Dhia.Sapa Dhia?,"Winter menggeleng kepala tidak tahu.
"Erm...Maybe Dhia tu salah satu mangsa dia?,"Ye-Sung mengangguk dengan anggapan Winter.
"Mungkin ya juga,"getus hati Ye-Sung.
End Flashbacks...
"Sapa Dhia?,"Jeno mengangkat bahu dengan soalan Ye-Sung.
"Takpe kau tak nak bagitahu pun.Aku boleh cari yeoja tu sendiri,"
Ye-Sung berlalu pergi dari penjara Jeno."Useless man,"kata Jeno sinis.
TBC...🐾
Tuesday
16 November 2021
14:39 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fiksi Penggemar𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...