"Macam mana you tahu tentang ex Jeno?Dia ada bagitahu you tentang ex dia?,"Dhia mengangguk.
"Dia pernah bagitahu I semua benda tentang ex dia.Plus dia juga bagitahu yang dia sendiri yang bunuh ex dia tu.
Masa tu I bodoh.I still terima dia walaupun dia dah cerita yang dia pernah bunuh orang but I still nak stay dengan dia sebab I rasa kesian dekat dia plus dia dengan takda family lagi,"Ye-Sung mencatat segala maklumat yang penting di dalam laptop."Yes,you memang bodoh pun sebab duduk dengan pembunuh.You tahu tak yang you dah bersubahat dengan pembunuh.You dengan Jeno boleh meringkuk dalam penjara tu beberapa tahun dan sebatan also gantung mati jika di sabit kesalahan,"
Dhia memandang Ye-Sung dengan pandangan yang terkejut."I--I-I tak-taknak.I tak nak duduk penjara please inspektor.I tak nak duduk dekat penjara,"Dhia menangis tersedu-sedan di hadapan Ye-Sung.
Ye-Sung memandang Dhia dengan pandangan yang kosong.Cold hearted Ye-Sung sudah datang.
"Tak perlu nak nangislah.Masa tu tak reti nak fikir panjang.Sesal dulu pendapatan,sesal kemudian,tidak berguna.You tetap akan di penjara dan di beri sebatan.But,maybe hakim akan mempertimbangkan hukuman you.Maybe you just di penjarakan tetapi tak kena sebatan.I don't know.
We just look and see,"Ye-Sung memandang Dhia sekilas sebelum bangun dan keluar daripada bilik perbicaraan."Hidup kau dah tak lama dah Lee Jeno.Bersedia untuk tinggalkan dunia ni pembunuh yang kejam,"Ye-Sung keluar daripada balai polis.
🐾🐾🐾
"Saya hantar awak balik rumah.Mesti parents awak risau tentang awak.Dah beberapa hari awak tak pulang rumah.Awak tak kena trauma ke Winter dengan apa yang terjadi?,"
Winter memandang Ye-Sung di sebelah yang focus memandu menuju ke rumah Yuri."Tak.Saya rasa ni experience yang saya takkan lupakan.Unless experience saya dengan Lee Jeno,"Winter tersenyum kecil.Ye-Sung memandang Winter sekilas.
"Awak pernah terjatuh cinta dengan Lee Jeno?,"Winter mengangguk perlahan.
"Tipulah kalau saya takda perasaan dekat Lee Jeno,yelah duduk serumah dua orang je.Saya pernah ada perasaan dekat dia until now,"Ye-Sung memberhentikan kereta apabila tiba di lampu isyarat yang bertukar merah.
"How can you fall in love with a cruel man like Jeno?,"Winter mengangkat bahu dia.
"Perasaan tu datang secara tiba-tiba,"
Ye-Sung mengangguk faham.Lampu bertukar hijau lalu Ye-Sung masuk ke dalam lorong di sebelah kiri.
"But you still school right?,"
"Yes.But,fall in love with someone doesn't look in age but one's maturity,"Ye-Sung berasa kagum apabila mendengar ayat sebegitu rupa daripada budak sekolah.
"In terms of conversation you are a person mature teenagers,"Winter mengucapkan terima kasih kepada Ye-Sung.
Mereka tiba di rumah parents Winter.
Winter terus keluar daripada kereta dan berlari ke pintu."Annyeong!Eomma!!,"jerit Winter dari luar.
Yuri Fei dan juga kebetulan ada Alice Jia yang melawat Yuri memandang antara satu sama lain.
"Winter?,"mereka berdua bergegas ke pintu rumah.
"Oh my god Winter Fei!,"jerit Alice kerana terkamchagiya apabila melihat Winter bersama seorang polis yang boleh tahan handsome dia 😌.
"Eomma!!~,"Winter dan Yuri menangis melepaskan rindu antara satu sama lain.
Yuri mengesat air mata.
"Jemput masuk encik,"jemput Yuri kepada Ye-Sung.
TBC...🐾
Tuesday
16 November 2021
22:59 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfic𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...