🐾7

216 25 0
                                    

Winter dan Jeno kini berada di sebuah shopping mall

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Winter dan Jeno kini berada di sebuah shopping mall.Winter hanya mengekori Jeno dari belakang.Kalau jalan sebelah Jeno kena tolak pula sebab rapat sangat.Baik jalan belakang Jeno je.Lagi selamat rasanya.

"Asal kau jalan belakang aku?Nanti kau terpisah dengan aku.Sini jalan sebelah aku.Jangan risau aku tak peluk kau pun"Winter pamer muka jijik.Langkah di percepatkan untuk menyamakan langkah dengan Jeno.

Mereka masuk ke dalam sebuah boutique baju.Jeno berjumpa dengan tuan kedai manakala Winter melihat baju-baju yang berada di boutique tersebut.

"Mak aii.Baju sehelai kalah harga katil single kat rumah aku.Lebih baik aku beli katil king daripada aku beli baju ni.Lena aku tidur aishh,"bisik Winter sendiri.

"Nah ambil baju ni.Cuba try ok ke tak,"Jeno menghulurkan sehelai dress putih kembang kepada Winter.

"Awak seriouslah nak suruh saya pakai baju macam ni?,"Jeno melihat baju yang di pegang.

"Asal?Kau tak suka?,"Winter menggeleng.

"Bukan tak suka,macam ma--,"

"Guna duit aku.Suka hati akulah nak belikan kau baju berapa won pun,"
Winter mengalah.Susah lawan dengan Jeno ni.Asyik dia je nak menang.

"Ok saya try.Awak tunggu sini jangan lari pula,"Jeno mengangguk.

Jeno leka bermain phone manakala Winter di dalam bilik persalinan.

"Baby,baju dalam kedai tu cantiklah,"
Jeno menolehkan kepala melihat ke arah pasangan yang berada di pintu masuk.

"Dhia Melissa?,"Jeno mendengus kasar.Tiba-tiba dia tergelak sinis.

"Hmm...Kesian tengok namja tu. Kena gunakan dengan yeoja jalang tu.Kena tipu jelah kau dengan yeoja tu,"Jeno mengalihkan pandangan daripada melihat mereka.

Badan sengaja di hadapkan bertentangan dengan pasangan tadi.

Dalam 5 minit kemudian Winter keluar daripada bilik persalinan.

"Jeno ok tak?,"Jeno menoleh memandang Winter.Pada masa yang sama,Dhia yang terdengar nama Jeno terus memusing melihat ke arah sebelah kirinya.

"Lee Jeno...,"gema hati Dhia.

Jeno terpaku melihat Winter di hadapan dia.Baju tu sesuai dengan Winter.

Tapi muka Winter lebih menarik perhatian dia daripada baju tersebut.

Tidak beralih mata Jeno melihat Winter di hadapan.

"Hello Lee Jeno?,"Winter menggerakkan tangan di hadapan mata Jeno.

"Beautiful...,"perlahan sahaja perkataan itu terpancul keluar daripada mulut Jeno.Terangkat kening Winter.

"Saya ke cantik?,"Jeno mengangguk.

"Eh bukan,baju tu yang cantik bukan kau,"Winter baru nak mengucapkan terima kasih kerana Jeno memuji dia.

Tak jadi dia nak cakap terima kasih bila Jeno dah kata macam tu.Bahu Jeno di pukul.

"Eee benci lah awak ni.Tak padan dengan mata sepet huh!,"Winter ingin masuk ke dalam bilik persalinan semula tapi dia tersalah langkah dan Winter hampir tersungkur di situ.

Jeno yang melihat kejadian tersebut segera mendapatkan Winter yang hampir jatuh.Tangan Winter di tarik lalu masuk ke dalam dakapan dia.

Winter dan Jeno saling berpandangan antara satu sama lain dalam pelukan.

Winter cuba larikan mata daripada bertembung dengan mata Jeno tapi Jeno tetap mengejar gerak geri mata dia.

"Ishh!Awak ni.Malulah!,"Winter memukul Jeno lembut.

Jeno mengukirkan senyuman kepada Winter.




















TBC...🐾

Friday
5 November 2021
23:12 p.m.

𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓Where stories live. Discover now