"Winter sayang~Winter ok anak eomma?,"Winter mengangguk lalu tangan Yuri di genggam dengan air mata yang masih mengalir.
"Winter rindu eomma~,"Winter dan Yuri menangis sambil berpelukan melepaskan rindu antara satu sama lain.
"Terima kasih inspektor Ye-Sung.
Inspektor dah selamatkan nyawa anak saya.Terima kasih banyak-banyak,"Yuri melutut di hadapan Ye-Sung yang berdiri di sebelahnya."Eh,puan-puan.Bangun puan.Jangan macam ni puan kalau ketua polis tahu puan melutut depan saya ni habis saya puan.Mahu dia sumbat saya dalam penjara puan,"Ye-Sung menunduk lalu membangunkan Yuri yang menunduk di hadapannya.
"Terima kasih sekali lagi inspektor,"
Ye-Sung menepuk-nepuk bahu Yuri untuk menenangkan beliau."Inspektor macam mana dengan Lee Jeno?Berapa lama dia kena duduk dalam penjara tu?,"Winter menyoal kepada Ye-Sung sambil tangan menepuk-nepuk Yuri untuk menenangkan Yuri.
"Jeno akan di naikkan ke mahkamah menghadap hakim pada khamis ni.
Seperti yang awak tahu,dia sebenarnya dah pancing ramai yeoja masuk perangkap dia dan yeoja tu semua telah di bunuh.Seorang je yang terselamat,Dhia,"Winter dan Yuri terkejut mendengar penerangan Ye-Sung."Kat mahkamah nanti hakim akan lampirkan segala kesalahan dia dan juga hukuman yang dia akan dapat,"
Winter mengangkat tangan untuk bertanya."Ermm...Dia akan mati ke?,"Ye-Sung memandang dalam mata Winter.
Dia dapat rasa yang Winter tak nak Jeno mati walaupun Jeno hampir bunuh dia."Dari sudut kesalahan yang dia telah buat,cuba membunuh dan ia juga di kategorikan sebagai menculik sebab tak pulangkan mangsa ke balai polis.
Dia boleh di gantung mati tapi tak tahu lagi ia terpulang kepada hakim di mahkamah nanti.Nanti awak bagilah keterangan kepada hakim,"
Winter mengangguk faham.🐾🐾🐾
Hari ini adalah hari khamis.Seperti yang telah di maklumkan hari ini,
Winter dan Jeno akan naik ke mahkamah.YAA (Yang Amat Arif) Kwang Soo merupakan hakim yang akan menyelesaikan kes Jeno dan Winter.
Kang Mina merupakan pihak pembelaan bagi Lee Jeno manakala Kim Minhyuk merupakan pembelaan bagi Winter Fei.
Hakim membacakan pertuduhan ke atas Lee Jeno.
"Bahawasanya kamu Lee Jeno,pada pukul 6.20 petang benarkah kamu telah menjumpai Winter Fei di rumah kamu,"Jeno mengangguk.Dia berdiri lalu bersuara.
"Winter Fei telah sesat masuk ke dalam hutan dan dia telah menjumpai rumah saya tepat pada pukul 6.20 petang,"hakim mengangguk.
"Macam mana kamu boleh membina rumah di dalam hutan?,"Jeno hanya mendiamkan diri.Pembela Jeno,Kang Mina berdiri.
"Yang bijaksana,Lee Jeno ataupun Jeno telah membina rumah di hutan dalam sekitar 2 tahun lepas.Beliau duduk di dalam rumah tersebut dengan ex-girlfriend dia iaitu Dhia Melissa.Izinkan saya bertanya kepada saksi beberapa soalan?,"Mina memandang ke arah Dhia yang berada di dalam tempat saksi.
"Silakan,"jemput hakim.
"Dhia Melissa,adakah awak mangsa pertama Lee Jeno,"Dhia menggeleng.
"Sebelum ini,Jeno dah pun memerangkap beberapa yeoja.
Wanita-wanita tersebut telah pun di bunuh oleh Jeno,"Mina mengangguk."Baiklah Kim Minhyuk awak boleh bertanyakan soalan kepada Winter Fei,"Minhyuk menuju ke arah Winter.
"Winter Fei,dari apa yang saya telah dapat dari penjelasan awak di balai polis bersama inspektor Lee Ye-Sung,
awak berkata bahawa Jeno pernah melakukan cubaan untuk membunuh terhadap awak?,""Ya,"
TBC...🐾
Wednesday
17 November 2021
18:51 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfiction𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...