🐾15

162 23 0
                                    

Ye-Sung pergi ke mall yang dia pergi hari tu di mana dia terlanggar Dhia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ye-Sung pergi ke mall yang dia pergi hari tu di mana dia terlanggar Dhia.

"Mana tahu boleh terlanggar lagi sekali bolehlah aku tarik dia terus pergi penjara untuk bagi keterangan,"
suka hati dia je nak tarik orang pergi penjara inspektor ni 😌.

Tepat tekaan Ye-Sung dia telah melanggar seorang yeoja lagi sekali dan terlanggar orang yang sama lagi.Panjang jodoh alhamdulillah 😌.

"Oh,you lagi.Why kita selalu
berjumpa eh?You stalk I eh inspektor?
You ni,kenapa tak minta number phone I masa terlanggar hari tu?Kan dah susahkan diri you nak cari I kat mall ni lagi,"Ye-Sung mengangguk perlahan dengan senyuman yang kekok.

"By the way Dhia Melissa.Boleh tak awak ikut saya pergi balai sekarang?,"
tercengang Dhia di hadapan Ye-Sung.

"Why?For what?I tak buat apa-apa salah pun yang you nak tahan I kenapa?,"Dhia mahu melarikan diri tetapi tangannya di tarik oleh Ye-Sung.

"Sapa cakap yang I nak tahan you?
I nak you bagi beberapa keterangan tentang Lee Jeno tu je,"Dhia melihat tangannya yang di pegang Ye-Sung.

"Boleh percaya ke polis macam you ni?Ke you nak ambil kesempatan dekat I ?Eh you pergi dari sini sekarang sebelum I menjerit,"tangan Dhia di tarik sehingga Dhia terdorong kepada Ye-Sung.

Berdebar hati Dhia apabila melihat Ye-Sung yang begitu dekat dengan dirinya.

"You ikut I pergi balai bagi keterangan atau I bawa you pergi balai lepastu sumbat you dalam balai.You pilih sekarang,"Dhia menarik tangannya kembali.

"Bahaya betul inspektor ni.Baru jumpa dua kali dah main ugut-ugut,"
gema hati Dhia.

"Ok I ikut you,"Dhia mengikut Ye-Sung dari belakang.

🐾🐾🐾

Dhia dan Ye-Sung tiba di balai polis.
Dhia di bawa ke bilik perbicaraan untuk menyelesaikan kes Jeno.

Di dalam bilik perbicaraan mempunyai 5 pegawai polis yang menjaga termasuk Ye-Sung yang merupakan polis perbicaraan bagi kes Jeno.

"Dhia Melissa.Ceritakan kepada saya semua yang terjadi sepanjang awak menjadi salah satu mangsa yang hampir di bunuh oleh Lee Jeno,"
Ye-Sung memandang Dhia yang cuba untuk mengingati kembali peristiwa hitam itu.

"Lee Jeno.Dia lelaki yang bahaya.I jumpa dia kat café 7 street.Kami bertembung di pintu masuk café tersebut.Yeah,kami terjatuh cinta each other di sebabkan oleh kejadian bertembung tu.Mula-mula date,dia ok je.Sikap dia yang soft spoken tu buat I senang dengan dia and he also rich,"
Ye-Sung memandang serong kepada Dhia.

"Mesti mata duitan yeoja ni,"getus hati Ye-Sung.

"Kami duduk dekat rumah yang dia duduk sekarang ni.We spend time together.Cara dia layan I memang soft gila.Sampai I tertipu dengan dia.
Sampai I tak nampak langsung keburukan dia di depan mata I.
But,one day dia tiba-tiba jadi pendiam and dingin.Sejak tu dia suka marah-marah and then dia pernah cuba untuk bunuh I semasa kami gaduh sebab dia tipu I yang dia tak pernah ada girlfriend sebelum ni,"
Dhia menarik nafas panjang sebelum menyambung hujahannya.

"Ex-girlfriend dia dah mati sebab dia juga.Dia cekik ex dia sampai ex dia tak dapat nak bernafas,"

































TBC...🐾

Tuesday
16 November 2021
21:51 p.m.

𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓Where stories live. Discover now