🐾13

180 23 0
                                    

"Apa tujuan kau culik dia?,"lama berdiam diri, Ye-Sung memulakan perbualan di antara Jeno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Apa tujuan kau culik dia?,"lama berdiam diri, Ye-Sung memulakan perbualan di antara Jeno.

"Takda kena mengena dengan kau.So just stay away,"Ye-Sung menghentak meja secara tiba-tiba dengan kuat.

"Omo kamchagiya!Ishh,inspektor ni terkejut saya!Bincanglah elok-elok janganlah ketuk-ketuk meja!Kalau saya kena heart attack tadi macam mana,"marah Winter.Ye-Sung mempedulikan rungutan Winter.

"Tengok muka saya pun awak dah boleh kena heart attack,"Winter mengerutkan dahi tanda "kenapa,".

"Sebab saya hensem sangat,"Winter berpura-pura terbatuk.

"Inspektor time kerja pun ada masa lagi eh nak main-main?,"Ye-Sung memandang Winter di sebelah sekilas lalu mengangguk kepala dia.

Pandangan kembali di focus kepada Jeno.Nanti lari pula namja ni,sapa nak tangkap.

Focus dia sekarang ni adalah manusia yang berada di hadapannya sekarang,
Lee Jeno.

"Apa motif kau untuk culik Winter?,"
Jeno menggelengkan kepala.

"Dia yang ikut aku datang sini,aku biar jelah,"Winter mengetuk meja tanda protes.

"Eh,awak yang ajak saya datang rumah awak.Masa tu mulut berat betul nak buka macam ada berlian awak letak dalam mulut,"Jeno memandang Winter dengan renungan yang hambar.

"Ouh yeke? Inspektor ni tanya kau ke atau tanya aku sekarang ni?,"Jeno menyoal Winter dengan kening sebelah kiri di angkat ke atas.

"Eh,kau!Eee aku dengan kau ni!Aishh!
Michin namja Lee Jeno!,"Ye-Sung mengurut dahi sendiri melihat perbalahan di antara Jeno dan Winter.

"Hey hey hey! Halah Halah Halah!...
Boleh diam sikit tak.Saya tanya orang lain,orang lain yang jawab kenapa?Sebelum tu,Lee Jeno adakah awak mengenali yeoja yang bernama Dhia Melissa?,"Jeno memandang Ye-Sung dengan pandangan yang serious.

"Yes.I know her. She is my ex-girlfriend.Why?,"Ye-Sung terus bangkit dari duduk.Rasa kekok kalau buat soal jawab sambil duduk.Jadi dia mengambil keputusan untuk berjalan.

"Adakah dia juga salah seorang mangsa awak?,"Jeno mengangguk tanpa rasa gentar.

Ye-Sung menyandarkan tubuh pada meja yang di duduki oleh Jeno.

"Apa motif awak untuk memerangkap mangsa awak dan bunuh mereka?,"
Jeno tergelak sinis.

"Perlu ke kau tahu?,"Ye-Sung menggenggam baju Jeno dengan ganas.

"Jawab elok-elok kalau tak nak masuk penjara.Kau nak selamat ataupun tak?,"Jeno menepis tangan Ye-Sung.

"Wah!Berani eh kau?!,"baju Jeno di tarik kasar dan membuatkan dia bangkit dari duduk.

"Setakat polis hingusan macam kau ni apalah sangat,"Jeno menarik bajunya kembali dengan kasar.Ye-Sung menghadiahkan tumbukan pada pipi sebelah kiri Jeno.

Darah mula mengalir pada celahan bibir.Jeno mengesat darah yang mengalir.

"So, you want to play with me? Ok I accept it.Tapi,kita main pakai pistol lah baru fun,"senyuman sinis di beri kepada Ye-Sung.Jeno menuju ke cabinet dapur lalu mengambil sepucuk pistol.

"Smith and Wesson 500... Nampaknya dia ni bukan manusia yang biasa-biasa.Macam mana kau boleh dapat pistol tu?,"Jeno membelek pistol di tangan dia.

"Aku kaya.Aku boleh beli apa-apa yang aku nak so why not aku beli pistol ni juga right?,"satu das tembakan dilepaskan tepat ke arah pintu masuk.

"Dasar tak sayang rumah sendiri,"
perli Winter.

"Serah--,"Jeno melepaskan satu das tembakan ke arah Ye-Sung.

Ye-Sung sempat mengelak daripada tembakan Jeno.

"Hmm...Cekap juga kau ni inspektor,"
perli Jeno.

































TBC...🐾

Monday
15 November 2021
00:22 a.m.

𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓Where stories live. Discover now