"Hai guys annyeong!,"mereka yang berada di dalam kelas menjawab sapaan Winter.
Winter ni happy gold lucky jadi satu kelas tidak pelik kalau perangai dia macam tu.Setiap hari Winter akan berperangai begitu.
"Winter kau pergi tak?,"Winter yang baru nak melabuhkan duduk terhenti pergerakan dia apabila menerima soalan daripada rakannya,Alice Jia.
"Pergi mana apa?Kau nak suruh aku pergi mana?Pergi ke hati kau?,"Alice mengeluh dengan perangai Winter yang suka bergurau.
"Kau tak tengok flyer yang cikgu tampal kat board depan tu?,"Winter menggeleng.
Alice menarik Winter ke luar kelas menuju ke satu board yang di letakkan bersebelahan bilik guru.
"Camping?Dalam hutan?,"Alice mengangguk laju.
"Kau ikut kan?,"Winter berfikir sejenak.Winter menggelengkan kepala.
"Alah...Jomlah,"
"Siapa cakap aku tak nak pergi.
Mestilah aku pergi,"Alice dan Winter melompat keriangan sambil berpelukan."Minggu depan hari Jumaat camping ni.Jumaat sampai hari ahad.Ahad tu baru balik.So,aku ingat malam jumaat tu kau tidur rumah aku jelah.
Driver aku boleh bawa kita sekali pergi sekolah hari Jumaat tu,"Winter mula berasa segan."Erm..Boleh ke?Aku seganlah nak tidur dekat rumah kau,"Alice menggelengkan kepala dia.
"Boleh je.Tak payahlah segan-segan.
Cuba kau call eomma kau.Eomma kau bagi ke tak kau pergi,"telefon pintar dikeluarkan.Winter: Annyeong Eomma.Erm...
Winter nak tanya.Eomma bagi tak Winter pergi camping jumaat depan.Yuri:Kamu ada kawan tak masa kat sana nanti.Nanti kamu sorang-sorang pula kat sana.Kamu tu dahlah buas.
Nanti cikgu tak boleh beza mana kamu,mana haiwan.Winter menjauhkan telefon dari telinga.
"Eomma ni,sama kan aku dengan haiwan pula.Suka betul menganjing orang,"telefon di dekatkan kembali.
Yuri:Hm..Ok lah.Jaga diri kat sana nanti.
Winter:Thank You eomma. Saranghae,I love you,Wǒ ài nǐ,Je vous aime,saya cinta kamu.
Yuri:Ye ye.Dah jaga diri kat sekolah.
Eomma letak dulu bye.Panggilan di putuskan.
"Amboi,dia punya excited sampai guna 5 bahasa,"Alice menggelengkan kepala melihat sikap Winter.
"Dah jom masuk kelas,"
🐾🐾🐾
Seperti yang telah di rancang,malam ni adalah malam jumaat.Winter telah berada di rumah Alice.
"Besar rumah kau Alice.Makanan pun sedap.Aku dah macam duduk kat restoran mewah,"Winter menerokai rumah Alice.
"Hahaha.Kau ni takdalah.Biasa-biasa je.Meh aku tunjuk kan bilik kau,"
Winter menahan Alice."Mana beg aku?,"Alice berfikir sejenak.
"Oh beg kau dah ada dalam bilik kau.
Bibik aku dah letak dalam bilik,"
Winter meng'oh'kan sahaja."Oh My Goshh!Serious lah ni bilik aku sorang je?Besarnya Alice,"bilik tu mempunyai katil bersaiz Queen.
Sliding door,bilik air ada tab mandi."Yes ni bilik kau.Bilik aku sebelah bilik kau je,"Alice menundingkan jari di sebelah kiri.
"Thank You Alice sayang~kau,"Winter memeluk Alice dengan erat.
TBC...🐾
Wednesday
3 November 2021
13:15 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfiction𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...