Alice melangkah masuk ke dalam kelas.Dia melabuhkan duduk di tempatnya.Tiba-tiba dia mendengar tepukan tangan yang kuat di depan kelas.
"Ten and the geng...Hmm...,"mengeluh Alice.
"Dengar kata ada kawan orang tu hilang.Orang tu pula kerja nangis je sekarang ni.Entah-entah orang tu yang sorokkan kawan dia sendiri lepastu acah-acah sedih,"Alice mengendahkan herdikkan Ten.
Ten menuju ke meja Alice.Meja Alice di ketuk berkali-kali.
"Ishh!Kau nak apa!?,"gertak Alice.
"Mana kawan kau Alice?,"tanya Ten dengan nada yang mengejek.
"Kau ni duduk dalam gua ke?Satu sekolah dah tahu yang Winter hilang,"
Doyoung salah satu geng Ten menghentak meja Alice."Seriouslah!?Winter hilang!?Bila!?,"
Alice menutup telinga apabila Doyoung menjerit."Mahu pekak telinga aku dengan namja ni,"telinga di garu.
"Kau ni duduk dalam gua ke?Satu sekolah dah tahu girlfriend aku hilang,"Alice tergelak sinis dengan ayat Ten.
"Sejak bila Winter taken?Hahahaha.
Kau ni syok sendiri lah Ten,""Macam mana Winter boleh hilang?
Kau letak dia kat mana Alice?Kau kan yang sorokkan dia!Kau mengaku sekarang sebelum aku bagitahu cikgu!,"Alice bangkit dari duduk."Hey hello!Kau bengong ke apa!?Mana ada kawan culik kawan!Kalau aku culik pun apa motif aku nak culik dia?,"Ten tersenyum sinis.
"Yelah,Winter lagi cantik dari kau.
Mesti kau dah dengki lama dengan Winter so kau culik Winter.Entah
entah kau dah bunuh Winter!,""Oh My God! Kenapalah aku kena hadap orang gila pagi-pagi buta ni.
Hey,kalau aku nak culik Winter tu sangat aku dah buat dari dulu lagi.
Kau ni ishh blah lah menyampah aku,"Ten memegang leher Alice membuatkan Alice bangun dari duduk."Eh yeoja!Aku cakap baik-baik dengan kau,kau jawab baik-baik lah!
Aku tanya sekali lagi.MANA KAU SOROK WINTER!,"Alice sudah sesak nafas.Ten menguatkan lagi cengkaman tangannya pada leher Alice.Rakan sekelas yang lain tidak mampu berbuat apa-apa.Mereka tak nak kena buli dengan Ten.Mereka hanya mampu melihat Alice dari jauh.
"A-ak-aku cak-cakap a-aku ta-tak ta-tahu!Le-lepaslah!Sa-sakit!!,"Ten melepaskan leher Alice.Alice jatuh terduduk di atas lantai.
"Penculik mana nak mengaku yang dia menculik.Samalah dengan kau.
Dah jom blah,"Ten dan rakan-rakan dia yang lain berlalu pergi dari kelas Alice."Babo namja!,"jerit Alice.
🐾🐾🐾
Inspektor Ye-Sung terpaku apabila melihat sebuah rumah besar yang berada di hadapannya.
"Pembinaan haram. Government tidak membenarkan pembinaan dalam hutan tanpa kebenaran,"Ye-Sung berjalan sekitar rumah tersebut.
"Tiada orang ke?,"mata di liarkan sekitar kawasan tersebut.
Tiba-tiba Ye-Sung ternampak seorang yeoja dan namja menuruni tangga yang menolak antara satu sama lain.
"Nampak macam gaduh je.Suami isteri ke?Alah,tak nampak pula muka diorang,"Ye-Sung cuba untuk mendekati rumah tersebut.
Sampailah langkahnya terhenti apabila melihat lelaki tersebut menghalakan pisau kepada yeoja tadi.
"WEIH WEIH WEIH!BAHAYA BAHAYA!,"jerit Ye-Sung dan terus berlari menuju ke rumah tersebut.
Tanpa berfikir panjang pintu di tendang dari luar.Dengan sekali tendangan pintu itu terus terbuka.
"Nice,"bangga Ye-Sung.
Terhenti pergerakan Winter dan Jeno apabila mendengar tendangan yang kuat.
"Winter!,"pistol di keluarkan daripada belakang dan terus di acu kepada Jeno.
"Letak senjata anda!,"Jeno tergelak sinis.
"Kacau daun betul polis ni,"
TBC...🐾
Saturday
13 November 2021
23:49 p.m.
YOU ARE READING
𝐎𝐑𝐏𝐇𝐈𝐂 오르픽 [𝐉𝐞𝐧𝐨] ✓
Fanfiction𝐅𝐨𝐮𝐫𝐭𝐡 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐍𝐂𝐓 🐾 OLD TITLE: SUGAR DADDY 🎶𝑯𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒐𝒏𝒆𝒚🎶 🎶𝑻𝒉𝒂𝒕 𝑮𝒖𝒄𝒄𝒊, 𝑷𝒓𝒂𝒅𝒂 𝒄𝒐𝒎𝒇𝒚🎶 🎶𝑴𝒚 𝑺𝒖𝒈𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚🎶 "𝑺𝒆𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒅𝒂𝒉 𝒋𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒎𝒑�...