Bölüm 9

66 9 309
                                    

Mutlu Noeller ve Mutlu Yıllar arkadaşlar, yalan söylemeyeceğim. Çok uzun bir bölüm, bitirmem çok uzun sürdü, neyse Çok, çok Ateşli bir 🔥 bölüm, umarım beğenirsiniz ve beğenirsiniz, lütfen 100 kere yorumlarınızı bana iletin, gerçekten yardımcı oluyor, var sonunda bir sürpriz, Keyfini çıkarın😁

 Çok uzun bir bölüm, bitirmem çok uzun sürdü, neyse Çok, çok Ateşli bir 🔥 bölüm, umarım beğenirsiniz ve beğenirsiniz, lütfen 100 kere yorumlarınızı bana iletin, gerçekten yardımcı oluyor, var sonunda bir sürpriz, Keyfini çıkarın😁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hastaneden döndükten sonra neredeyse gece yarısı olmuştu; Ceren bodrumda uyumasına izin vermedi; yanındaki odayı ona göz kulak olması için hazırladı; Nedim kabul etti ve hayır diyecek enerjisi yoktu.

Cenk onu kontrol etmek için iki kez aradı. Babası bile durumunu öğrenince aradı, ona söyleyen Cenk olmalı. Babası çok endişeliydi ve yanına gelmeyi düşünüyordu ama Nedim ona iyi olduğuna dair güvence verdi. Ceren de yanındaydı.

Yine de babası onu her zamanki gibi ihmal ettiği ve ağzına ne koyduğunu bilmediği veya umursamadığı için azarladı mı? Nedim, alerjisi olduğunu çok iyi anlayınca, sorumsuz davranışından dolayı babasından özür diledi ve durumunun gerçek nedeni üzerinde durmadı. Babasından Annesini ve Damla'yı rahatsız etmemesini, korkutmasına gerek olmadığını istedi.

Ceren ne uyuyabildi ne de yazıya dönebildi; aklı Nedim'le meşguldü. Odasının kapısını kısmen açık tuttu, böylece uykusunu bozmadan onu kontrol edebilirdi. Tehlikenin kalmadığını biliyordu ama yine de kalbi rahat değildi; hatta fındıksız olduklarından emin olmak için yiyecekleri kontrol etmek için mutfağa gitti.

Ceren çok korkmuştu; hayatındaki en korkunç anlardan biriydi, asla birini öldürme sebebi olabilecek bir durumda değildi. Uyumadan önce son kez onu kontrol etti; odaya girdi, karanlıktı ve pencerenin dışındaki tek ışık dolunaydan geliyordu.

Huzurlu görünüyordu; gözleri kapalıydı, uzun kirpikleri yanaklarına değiyordu, çok yakışıklı görünüyordu, düşüncesi midesini düğümledi, 'İçinde neler oluyor? Ona ne oluyordu?

Uzun zaman önce, derinlerde bir yerde ondan fiziksel olarak etkilendiğini biliyordu, ama ona karşı kaba ve agresif davranarak bu duyguya her zaman direndi. Onun tarafından, hatta kendisine bile cinsel olarak tahrik edildiğini kabul etmedi ve edemezdi, o bir oyuncuydu, çapkındı, erkek tercihine uymadı, onun ilkelerine ve kurallarına aykırıydı, ama ondaki arzuyu tetikleme şekli, tanıdığı tüm erkeklerden farklıydı.

Ceren, fiziksel çekim ile gerçek duygular arasındaki farkı bilmeyen bir genç değildi. Onun için hissettikleri saf şehvetti ve gece gündüz olmadı; bu sevgiyi fark etmesi zaman aldı. Ceren bu duyguya elinden geldiğince direnmeye çalıştı, nasıl ve ne zaman olduğundan emin değil miydi?

Söyleyebileceği tek şey, kız kardeşini durmadan kendisinden ve hikayelerinden bahsetmesi ya da seksi gülümsemesi ve gözlerindeki bakış onun içindeki ateşi tutuşturması yüzünden suçlamaktı.

Ömründe bir kez, birine aşık olmana gerek olmayan o cinsel duyguya, saf arzuya sahip olacaksın derler. Vücudunuz yapar; ona şiddetle tepki verebilir. Yine de kalbin ve aklın onu kabul edemiyor ve maalesef bu Nedim'di!

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin