Gün 10
Nedim bütün gece dönüp durarak uyuyamadı, onun öpücüğünü ve kalbindeki yeni hissi düşünmekten kendini alamadı; mutluluk sadece onu hatırlayarak köpürdü. Noel sabahı heyecanlı bir çocuk gibi çok erken uyandı, hediyelerini açmayı bekliyordu, ne yapacağını bilmiyordu; aptal gibi sırıtıyordu.
Ceren yarım saat önce uyanıktı ama yatağın rahatlığından kıpırdayamayacak kadar tembeldi; sıcak ve sıcacıktı. Başını koydu ve yastığa sarıldı; Kapının çalınması dikkatini çekti,
"Evet?"
"Uyandın mı?" diye sordu Nedim, kapının arkasından.
"Evet," "Bugün çok erken mi geldi?" diye düşündü Jeren.
"Girebilir miyim?" tekrar sordu.
"Bir dakika Nedim" yatağına oturup kıyafetlerini düzeltti, "Gel" Nedim yüzünde bir gülümseme ve elinde tepsiyle kapıyı açtı.
"Günaydın" dedi Nedim; Ceren gülümsedi.
"Günaydın, bu nedir?" diye sordu ona; Nedim Tepsiyi kucağına koydu ve yatağın yanına oturdu.
"Kahvaltı, umarım beğenirsin" dedi Nedim coşkuyla; ilk defa birine kahvaltı hazırlıyordu.
Ceren ışınlandı; hiç kimse yatağına kahvaltısını getirmedi, evet o hastayken annesinden aldığı çorba, ama bu farklıydı, daha romantik bir havası vardı, yemeğe bakınca, bir omlet vardı, fazla pişmiş görünen sosisler, iki- biraz yanmış tost, reçel, tereyağı, portakal suyu bardağı ve bir fincan sıcak kahve.
"Lezzetli görünüyor. Bütün bunları kendi başına mı yaptın?" Bu ondan parlak bir ışık huzmesi çıkardı ve gururla söyledi.
"Evet, ama YouTube'dan yardım aldım," diye kıkırdadı.
"Yani mutfağı yakmadın mı?" endişeyle sordu.
"İzci söz, yapmadım" üç parmağını ona ve diğer elini kalbinin üzerine göstererek kaldırdı; Ceren daha fazla kıkırdadı, sonra yüzünde bir gülümsemeyle gözlerini kıstı.
"Mutfakta büyük bir dağınıklık mı bıraktın?" kıkırdadı.
"Hayır, bir damla bile yok." Güldü.
"Tamam, sana inanıyorum. Bana katılmak ister misin?".
"Kahvaltımı yaptım, iyi eğlenceler" ona gülümseyerek, Ceren yemeğini kazdı; omlet şaşırtıcı derecede lezzetliydi,
"Lezzetli! Yemek yapabildiğini bilmiyordum?" ona sırıtarak.
"Sonunda onu elde etmek için üç denemem gerekti; daha fazla yumurta almamız gerekiyor," diye başının arkasını kaşıdı, utangaç bir gülümsemeyle ona baktı; Jeren güldü ve yemeğine devam etti, Nedim'in ona bakan gözleri onu tedirgin etti.
"Hımmm Nedim, gözün üzerimdeyken yemek yemek çok zor."
"Üzgünüm," diye kıkırdadı, "kahvaltını huzur içinde yemene izin veriyorum, sonra gelip tepsiyi alayım," diye ayağa kalktı.
"Gerek yok, indireceğim ve Nedim, kahvaltı için teşekkürler" yüreği mutlulukla kabardı.
"Rica ederim ama emin misin? Dizin nasıl?"
"İyi olduğundan eminim," dedi ve başıyla onayladı; Ceren gülümsemesini durduramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AU
RomanceAşağı uzandığında yatak odasının kapısı açıktı ve odayı biri işgal ediyormuş gibi görünüyordu; Dün gece yalnız değilse bu düşünce onu korkutmuş muydu? Yatak odasının karşısındaki banyodan gelen yüksek bir ses duydu, süpürgesini sıkıca tuttu, kapı aç...