Önceden

35 8 18
                                    

Merhaba arkadaşlar! Bu hikayeye yeni bir bölüm yükleyeli uzun zaman oldu!

SO Önceden her şey yedi ayda değil 14 günde oluyordu; hikaye başlayalı yarım yıldan fazla oldu. Tüm okuyucularıma ve takipçime teşekkürler, çılgın bir yıl oldu.

Hikayeye geri dönersek, Ceren ve Nedim, Ceren'in gerçek olmayan onun hakkındaki yargılayıcı düşüncesi ve Nedim'in onunla olan hasta ve kötü davranışı nedeniyle yıldızdan birbirlerinden o kadar nefret ettiler.

Daha sonra Ceren'in kitabını yazmak ve Nadim'in dünyadan kaçmak istediği kış evinde iki hafta boyunca aynı yerde mahsur kalırlar, ancak zamanla birbirlerine karşı olan düşünceleri, fikirleri ve hisleri başlarda değişir. birbirimizi daha çok tanımak için.

Ancak Ceren'imiz, Nedim'in ona çok hızlı aşık olmasıyla birçok sebepten dolayı Nedim'in kalbini kırdı.

Benim iki karakterim, çoğu hikayede bulabileceğiniz çoğu Karakter gibi olağan veya klişe değil. En başından farklı olmalarını istedim ve onları karışık enerjilerle yazdım.

Ceren daha erkeksi bir enerjiye sahip, kolay sinirlenen, fevri, asabi ve elini daha çok kullanıyor. Duygusal bir insandan daha pratik olan seksi aşktan ve hislerinden ayırabiliyordu ve bazen yalnız bir kurt olarak gösterilebiliyordu.

Yine de o ailesinin merkezidir, ailesi her şeyiyle ona güvenir ve buna aldırmaz (hiçbir şey istismara uğramaz ya da başka bir şey). Ailesini sevdiği için bunu kendi başına yapıyor; ailesi herşeyden önce gelir.

Ceren'in duygularını söylemesi ya da açıklaması zordur; Bunun bir zayıflık olduğunu hissediyor ve sadece iki hafta oldu, bu yüzden ona karşı hisleri olduğuna inanamıyor.

Nedim daha fazla dişil enerjiye sahip olduğunda (dişil enerjiye sahip bir erkek onu daha az erkek yapmaz, ya da kadınsı bir şekilde hareket eder veya yürür ya da zayıf olur) kadın düşkünü olsa bile, yine de kalbini taşır. kolunda ve aşık olun ve çoğu zaman kalbini kırın ve yine de tekrar deneyin.

Nedim daha çekici ve soğukkanlı, tatlı ve duyarlı; bu yüzden herkes onu Ceren'den daha çok sever. Nedim, oyunculukta ve hislerinde hiçbir sorun gösteremez ve sorun yaşamaz. Bu yüzden duygularını Ceren'e göstermekten kendini alamadı.

Ve ona olan aşkına inanıyor.

Başlangıçta Nedim, Ceren'in gözünden kötü bir çocuk ya da playboy olarak gösterildi ama öyle değil. O bir kadın düşkünüdür; her zampara kalp kırıcı olmak zorunda değildir; çekici ve sevimli olabilir ve kadınlarla nasıl bağlantı kuracağını biliyor olabilir.

Ceren daha çok kötü kız, kalp kıran. Hepimizin içinde karışık, dişil ve eril enerji olduğu için onların enerjilerini karıştırmayı sevdim ama oran kişiden kişiye değişir ve bunu hikayede göstermek istedim.

Onlar bir yin yang gibidir.

Bu Fikri Açlık Oyunları'ndan, Katniss Everdeen ve Peeta Mellark'tan ödünç aldım. O sertti ve o daha yumuşaktı.

Bu, sona geldiğimizde onları anlamak için küçük bir açıklamaydı. Eğlence!

YENİ BÖLÜM BU Cumartesi veya Pazar YÜKLENECEKTİR, bu yüzden bizi izlemeye devam edin; yeni karakter görünümlerimiz var 😈 🤣🤣😎😎

Eğlence!

Eğlence!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin