Bölüm 19 Finali Bölüm-1

15 4 0
                                    

Bu kitabın sonuna geldiğimizde, yaklaşık dört yıl önce Ekim 2020'de başlayan ve şimdi Eylül 2024'te sona eren bu yolculuğu tamamlamam için beni destekleyen ve cesaretlendiren herkese içtenlikle teşekkür etmek istiyorum. Bu kitap, özellikle Nedim ve Ceren'in hikayesi kalbimde özel bir yere sahip. Onlara kişisel başarılar ve gerçekten kendilerine ait diyebilecekleri hayallerle normal bir aile hayatı vermek istedim.

İlişkilerindeki engeller olarak dış sorunlara odaklanmamayı seçtim. Bunun yerine, hikaye onların içsel büyümelerine ve gelişmelerine odaklandı. Her iki karakter de mükemmel olmaktan uzak, güvensizlikleri, gururları ve önyargıları var. Kusurlarına rağmen birlikte nasıl gelişebileceklerini ve anlamlı ve gerçek bir şey yaratabileceklerini keşfetmeyi amaçladım.

Tekrar ediyorum, bu yolculuğun bir parçası olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.

Kitabın sonunda birkaç soruyu yanıtlamanızı çok isterim. Geri bildirimleriniz bana hikayeden ne kadar keyif aldığınızı ve içine giren sıkı çalışmayı ne kadar takdir ettiğinizi daha iyi anlamamı sağlayacak. Düşüncelerinizi paylaşmak için zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim!

Jeren, gökyüzü koyu lacivert bir renge bürünürken, akşam ışığı sessiz sokağa uzun gölgeler düşürürken Jemre'nin evine yanaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeren, gökyüzü koyu lacivert bir renge bürünürken, akşam ışığı sessiz sokağa uzun gölgeler düşürürken Jemre'nin evine yanaştı. Bir an için direksiyonu sıkıca kavradı, eklem yerleri beyazladı ve sonra yavaşça nefes verdi. Gözleri kaçınılmazı geciktiriyormuş gibi gereğinden uzun süre gösterge panelinde kaldı.

Bir an sonra, omuzları dik bir şekilde arabadan inmeye zorladı kendini ve ön kapıya doğru yürüdü. Her adımı bir öncekinden daha ağır geliyordu, parmakları çantasının kayışıyla oynuyordu.

Babaları sonunda iyileşmişti ve eve dönmüştü, ancak bir an bile yalnız bırakılmamıştı. Hem annesinin hem de büyükannesinin yakın ve dikkatli bakışları altında, her hareketi izleniyordu ve ikisi arasında ona kimin daha iyi bakabileceği konusunda ince bir rekabet yaratıyordu. Onun etrafında endişeli nöbetçiler gibi dolaşıyorlardı, yardımları olmadan nefes almasına bile fırsat vermiyorlardı.

Su içmek gibi basit bir şey bile onların bakım içgüdüleri için bir savaş alanına dönüşmüştü. Bardağa uzandığı anda, biri içeri dalıp, sanki tek başına içmesine izin vermek çok büyük bir riskmiş gibi, bardağı tutmakta ısrar ediyordu.

Annesi hemen ona suyu uzatıyordu, ancak büyükannesi de bardağı en iyi nasıl açacağını bildiğini söyleyerek içeri daldı. Babaları, eğlense de, onların telaşına teslim olmaktan başka bir şey yapamıyordu.

Ona bakmada birbirlerini geçme kararlılıkları gülünçlük sınırındaydı, ancak rekabetin altında gerçek bir sevgi ve onun iyiliği için endişe yattığı açıktı.

Bunaltıcı ilgiye rağmen, bu kadar amansız bir ilginin merkezi olmanın yorgunluğunu ima eden yorgun bir gülümsemeyle de olsa, çabalarını takdir ediyor gibiydi.

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin