Aynı gün, dört yıl önce bu kitabın ilk bölümünü yayınladım. Bugün, bu yıldönümünde onu sonlandırmanın heyecanını yaşıyorum. Bir yolculuktu - finalin tadını çıkarın!
Şarkıdaki çift bana Nedim ve Jeren'i çok hatırlatıyor. Birlikte dans ettiklerini, anın içinde kaybolmuş olduklarını, aralarındaki bağın derin ve kırılmaz olduğunu canlı bir şekilde hayal edebiliyorum. Şarkı sanki duygularını mükemmel bir şekilde yakalıyor ve her ritimle senkronize bir şekilde hareket ettiklerini, yolculuklarını ve bağlarını yansıttıklarını görebiliyorum. Şarkı sözlerinin tadını çıkarın ve okuyun.
Jeren yatağına yaslandı, ince perdelerinden süzülen yumuşak ışık odasına sıcak bir parıltı saçıyordu. İngiltere'nin öğleden sonra güneşi küçük dairesine altın rengi bir ton veriyordu, her şeyi biraz daha büyülü hissettiren türden. Odası, ev gibi bir kaosun ve yoğun bir üniversite hayatının habercisi belirtilerinin bir karışımıydı.
Dağınık ama rahattı; yoğun bir haftanın kanıtları etrafa dağılmıştı: köşede yarı katlanmış bir çamaşır yığını, dizüstü bilgisayarının durduğu küçük masanın üzerinde yığılmış kitaplar ve sırt çantasından dökülen bir yığın ders notu. Kış evinde birlikte geçirdikleri son zamandan kalma çerçeveli bir fotoğrafı ve Nedim'in pencere kenarındaki artık soğumuş bir kupa çayın yanında duruyordu, evi hatırlatan bir şey. Ve anne babası, büyükannesi ve iki kardeşiyle çekilmiş eski aile tatil fotoğrafları.
Londra, umduğu her şeydi: hareketli sokaklar, kütüphanede geçen uzun günler ve yüksek lisans için çalışarak geçirdiği geceler. Günleri dersler, grup projeleri ve bağımsız araştırmalarla dolu bir kasırgaydı. İngiltere'deki üniversite hayatının zorlu olduğunu hemen öğrenmişti ama yoğunlukta başarılı oluyordu. Sabah, saat 7'de çalan alarmıyla başladı, ardından İngiliz havasına özgü gri gökyüzünün altında kampüse doğru hızlı bir yürüyüşle devam etti.
Çoğu öğleden sonrasını kitaplara gömülerek, tek başına çalışarak veya kampüste sınıf arkadaşlarıyla tartışmalarda bulunarak geçiriyordu. Teslim tarihleriyle boğuşurken, rutininde rahatlık buluyordu: sokağın aşağısındaki kafeden bir kahve alıyor veya yakındaki parklardan birinde kısa molalar vererek geziniyordu.
Bakışları kısa süreliğine fotoğraflardan birine takıldı, aile kahkahalarıyla dolu sıcak bir plaj gününün anlık görüntüsü, yüreğini titretti. Ama anıyı hatırlamadan önce, telefonu hemen yanında titredi. Jemre'nin adı ekranda belirdiğinde yüzünde bir gülümseme belirdi—ablasından gelen bir görüntülü arama daha. Günlük sohbetleri mesafe ne olursa olsun hiç durmadı. Arayamıyorlarsa birbirlerine mesaj atıyorlar, aralarındaki mesafeye rağmen bağlarını güçlü tutuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AU
RomanceAşağı uzandığında yatak odasının kapısı açıktı ve odayı biri işgal ediyormuş gibi görünüyordu; Dün gece yalnız değilse bu düşünce onu korkutmuş muydu? Yatak odasının karşısındaki banyodan gelen yüksek bir ses duydu, süpürgesini sıkıca tuttu, kapı aç...