Bölüm 8

54 8 239
                                    

Merhaba arkadaşlar, bu Bölümün tadını çıkarın, ama lütfen bana en sevdiğiniz Noel şarkılarını söyleyin. Lütfen yorumlara yazın. Benim favorim 'Geçen Noel'.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7 GÜN

Nedim üşüyerek uyandı, yorganını tuttu ve üzerine çekti ama onu tutan bir ağırlık vardı. Başını çevirdi ve Ceren'in uyuduğunu gördü; başta kafası karıştı, sonra dünkü konuşmayı hatırladı.

Kıkırdadı ama onu uyandırmamak için kendini durdurdu, yatağının altından başka bir battaniye aldı, üstünü örttü ve ona dönük olarak tekrar uykuya daldı.

Saatler sonra

Telefonu çaldı ve onu gördüğü tatlı rüyadan uyandırdı; Yatağı açtı ve arayanın kimliğini görünce yatağından telefonunu aldı.

Hızla yatağa oturdu. Şiddetli hareketi, yatakta eşini rahatsız etti; telefonuna cevap verdi."Alo? "uykulu bir sesle.

"Günaydın, güneş ışığım! Ne güzel bir sabah ve sen hala uyuyor musun, tatlım?"

"Sabahtan ne istedin Civan? Ballı sohbetinle" diyerek gözlerini ovuşturuyordu.

"Neden? Sevgili kız kardeşime güzel sözler söyleyemem?"

"Ne bu gürültü? Uyumama izin veremez misin..." dedi Nedim. Onu susturan Ceren'in avucuyla ağzı kapandı, aynı eliyle telefonu tutan parmağıyla işaret ederek konuşmayı kesmesini sağladı.

"Kim bu?" Civan temkinli bir ses tonuyla sordu.

"Hiç kimse" Nedim gözlerini açtı ve başını biraz kaldırdı. Dudaklarını oynattı, 'Kapa çeneni bu Civan'ı!' dedi.

Nedim gözlerini devirdi ve başını yastığa geri koydu.

"Kesinlikle bir erkek sesi duydum?" Civan öfkenin eşiğindeydi.

Ceren gözlerini devirdi 'Civan sert ağabey rolü yapmayı severdi!!'

Yumuşak parmağı Nedim'in dudaklarını kapatıyordu. İstese onu ısırabilirdi ama vanilya kokusunun kokusu onu ve o yeşil gözleri engelliyordu.' İçlerinde altın parıltısı var mıydı?' diye düşündü Nedim.

"Sadece televizyon! Dün gece açık tuttum" Ceren gergin bir şekilde güldü.

Nedim'in gözleri onu yakaladı. "Ne yalancısın" kafasını salladı.

Ceren ona durması için sert bir bakış attı. 'Ne aptal, onun yüzünden başım belaya girebilir' diye düşündü Ceren.

"Tamam" dedi Civan. Nedim elini kıpırdatmaya çalıştı ama dirseğini göğsüne bastırarak onu acı içinde ağlattı. "Kimdi o?" diye bağırdı Civan.

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin