Bölüm 17-Bölüm 2

21 6 0
                                    

Resmi yakınlaştırıp uzaklaştıran, küçültüp büyüten Jeren, elinin resimde nereye yerleştirildiğini belirleyemedi; sırtında mı yoksa arkasında mı?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resmi yakınlaştırıp uzaklaştıran, küçültüp büyüten Jeren, elinin resimde nereye yerleştirildiğini belirleyemedi; sırtında mı yoksa arkasında mı?!

"Ceren, Ceren, Ceren!" Jemre terzinin yanında durup iğneleri elbisesinin üzerine iğnelerken seslendi.

"Ne!?" Ceren cevap verdi; kanepede otururken gözleri hala telefon ekranına yapışıktı ve Cemre'nin varlığını görmezden geliyordu.

Cemre gözleri parlayarak, "Seninle konuşuyorum, bana bak," diye talep etti.

"Evet sana bakıyorum. Ne istiyorsun?" Ceren gözleri hâlâ ekrana yapışık halde cevap verdi.

"Yardım etmeyeceksen neden seni kostümlü provama getirdim?" diye haykırdı Jemre, sesinde hayal kırıklığı açıkça görülüyordu.

Bunun üzerine Jeren başını kaldırıp ona baktı. "Nasıl görünüyorum!? Şişman görünüyorum, değil mi?" Jemre kasvetli bir ifadeyle sordu.

"Hayır, hamile görünüyorsun!" Jeren ağzından kaçırdı, sözleri bu soruyu yüzlerce kez soran ablası için hassas bir duygu uyandırdı.

"Bana yalan söylüyorsun!"

"Ben değilim kadın!" Jeren gözlerini devirerek karşılık verdi. "Şunu söylemeyi bırak, yoksa annemi arayacağım."

Cemre ağzını oynatarak konuyu değiştirdi "Neye bakıyorsun? Hala Cello'nun hesaplarını karıştırdığını söyleme bana?!" diye sordu Cemre, Ceren'in Çello ve Nedim'in ilişkisine olan ısrarlı ilgisini fark etti ve bu durum onu hiçbir somut sonuç olmadan rahatsız etmeye başladı.

Ceren, ablasının sitemlerini görmezden gelerek asıl konuya odaklanarak, "Her fotoğrafta onu nasıl tuttuğunu fark ettiniz mi? Ellerini ondan uzak tutamıyor." diye yanıtladı.

"Onların ne yaptığı seni ne ilgilendiriyor?" Jemre içini çekerek büyük aynadaki yansımasına bakarken gözlerini devirdi. Bebek mavisi elbisesi muhteşemdi; midi boy, kabarık uzun kollu, transparan tülden, bornoz tarzı bir elbise.

Ailesi mavi giymeli, Jenk'in ailesi ise pembe giymeli. Jeren'in vazgeçtiği parti teması için Jemre ve Damla buna karar vermişti.

Odak noktası Nedim'in aşk hayatıydı!

Jeren, "Bahse girerim sırf fotoğraflarda güzel görünsün diye onu bunu yapmaya o zorlamıştır" dedi.

'Elbette yaptı! Doğrusunu söylemek gerekirse Çello'yla sürekli tanışmak istemiyordu ve sürekli Nedim'in sevgilisi olduğunu hatırlatıp duruyordu,' diye düşündü Jeren.

Jemre başını sallayarak "Onlar erkek arkadaş ve kız arkadaş! Elbette şefkatli olacaklar" diye yanıt verdi. "Bırak gitsin Jen. Bu seni ilgilendirmez."

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin