Bölüm uzun; Ceren ve ailesi hakkında; Daha fazla aile havası hedefledim; daha feminist bir hava olur. Eğlence!
Anneleri onları salonda bırakıp Civan'ın odasına giderken "Cemre, sana Civan'ın odasını hazırlayacağım" dedi. Ceren ve Cemre yemekten sonra salonda dinlendiler.
"Hayır anne ben Ceren'le yatacağım, yeni büyük bir yatağı var, onunla deneyeceğim" diye bağırdı Cemre, Ceren'e arsız bir gülümsemeyle bakarak; Ceren başını salladı. 'İhtiyar Cemre onu kızdırmak için geri döndü.
"Ceren, git bana bir buzlu çay getir," dedi Cemre tatlı ama düzenli bir ses tonuyla.
"Cemre, midenin 2 metre önümde olması bizi hizmetçi yapman anlamına gelmiyor mu?" Ceren, kanalları karıştırıp tohum yerken sinirle konuştu.
"Hizmetçi mi? Bunu ne zaman söyledim? Anne, kızına bak!" diye bağırdı Cemre, bağıran annesine şikayet etti.
"Ceren! Git ona buzlu çay getir; zavallı kız kardeşin hareket edemiyor, o 31 haftalık bir yarışma."
Ceren, kanepede bacaklarını yastığa dayamış, daha rahat etmesi için etrafı yastıklarla çevrili, karnında bir kase patlamış mısır, yüzünde uğursuz bir gülümsemeyle oturan ablasına gözlerini kıstı.
Ceren gözlerini devirdi ve mutfaktan buzlu çayı getirmeye gitti, ablası yarışmacı olmanın tüm avantajlarını elde etti. Cenk iş için şehir dışındaydı ve yalnız kalmasın diye Ceren'i evine davet etmesini söyledi. Hala hayır!
Cemre, Cenk'e söylediği gibi annesinin yemeğini özleyerek eve geri dönmek istedi ama aslında herkes tarafından şımartılmak ve küçük kardeşi tipik Cemre'yi kızdırmak istedi!
Üstelik 3 saat önce en sevimsiz ve göz kamaştırıcı sahneye tanık olmak zorunda kaldı.
3 saat önce
Cemre kocasına veda ederken, Ceren yüzünde alaycı bir ifadeyle evin eşiğinde kollarını kavuşturmuş onları izliyordu; Cemre evin dışında Cenk'in kollarındaydı, Cenk sadece üç günlüğüne giderken on yıl hiç görmeyecekmiş gibi ona sarılıyordu, bazen dramatik davranıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AU
RomanceAşağı uzandığında yatak odasının kapısı açıktı ve odayı biri işgal ediyormuş gibi görünüyordu; Dün gece yalnız değilse bu düşünce onu korkutmuş muydu? Yatak odasının karşısındaki banyodan gelen yüksek bir ses duydu, süpürgesini sıkıca tuttu, kapı aç...