Söz verdiğim gibi, nihayet üç yıl önceki tüm açık defterleri kapatıyorum, bu ikincisi. Bu benim kalbim için çok değerli olan şey. Bu benim ilk orijinal hikayem ve ilk çiftim olan #NedCer yazmaya olan aşkımı ateşledi. ✍️❤️
Bu kitabı 📕zamanında bitireceğimden 🤞🏻umutluyum. Geriye her biri iki parçaya bölünmüş yalnızca iki bölüm ve hepsini tamamlayacak bir Sonsöz kaldı. Bu bölümün bir sonraki kısmı gelecek hafta aynı gün güncellenecektir. Eğlence! 😉
"Desteğe ihtiyacınız olmadığını biliyorum. Sadece size arkadaşlık etmeye geldim " - Team Bin
Jeren hastane penceresinin yanında duruyordu, gözleri kararmakta olan gökyüzüne odaklanmıştı. Dezenfektanın steril kokusu, hastane makinelerinin hafif uğultusuna karışarak havada asılı kaldı. Babası yoğun bakımdaydı, ani bir kalp krizinin ardından yaşam mücadelesi veriyordu ve her geçen saniye sonsuzluk gibi geliyordu. Ancak korku ve belirsizliğin ortasında güçlü kalması gerektiğini biliyordu. Farkında olmasalar bile ailesinin ona ihtiyacı vardı.
Aklı bir an için saatler öncesine gitti. Babası dışarıdan yeni dönmüştü, biraz nefes nefese ama kapıdan içeri girerken gülümsüyordu. Akşam yemeğine hazırlanıyor, günlük kıyafetlerini değiştiriyordu. Ev, tabakların ve yumuşak konuşmaların rahatlatıcı, tanıdık sesleriyle doluydu. Ama sonra her şey bir anda değişti.
Kalbinin midesine düşmesine neden olan sesi hâlâ duyabiliyordu. Göğsünü tutarak yere yığılmıştı, yüzü acıdan buruşmuştu. Paniğe kapılmıştı ve kendisi, annesi ve büyükannesi onun yanına koşmadan önce bir anlığına olduğu yerde donmuştu. Ambulans sonsuzluk kadar uzun sürüyormuş gibi görünüyordu; çaresizce beklerken, nefes almaya çabalamasını izlerken her saniye dayanılmaz bir şekilde uzuyordu.
Şimdi arkasında Seher'in her biri bir öncekinden daha çaresiz olan hıçkırıkları odayı dolduruyordu. Annesi bir sandalyeye çökmüştü, yüzü ellerinin arasına gömülmüştü ve kontrol edilemeyen bir acıyla titriyordu. Jank ellerini saçlarının arasından geçirerek ileri geri yürüyordu, yüzü endişeden solmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AU
RomanceAşağı uzandığında yatak odasının kapısı açıktı ve odayı biri işgal ediyormuş gibi görünüyordu; Dün gece yalnız değilse bu düşünce onu korkutmuş muydu? Yatak odasının karşısındaki banyodan gelen yüksek bir ses duydu, süpürgesini sıkıca tuttu, kapı aç...