Bölüm 3

70 12 118
                                    

Nedim kanepede beşinci kez peynir topunu ağzına atmaya çalışıyor ama yere düşüyorlardı. Telefonu çaldığında onu aldı ve ağzına koydu; onun kız kardeşiydi.

"Merhaba Damsam" dedi hiç heyecan duymadan.

"Merhaba Nudoo! Güneşli hava nasıl? Alay mı ediliyor? Teklifinizi kabul etti mi?"

"Cenk bir şey mi dedi?" diye sordu Nedim.

"Hayır, neden? Ne hakkında?"

"Bu olmadı," dedi üzgün bir şekilde.

"OMG......Annem mutlu olacak."

"En sevdiği oğlunun reddedilmesi ve kalbi kırılması onu ne mutlu eder?"

"Çünkü sen onun gözdesisin, bütün gece dua etti, hiç dua etmeyen annem, sanırım sonunda Tanrı onun duasını işitti."

"Neden? Herkes aşkıma karşı mı?"

"Birlikte olduğun sürtük! Babama asıldığını biliyor muydun? Ama Tanrıya şükür, annem orada değildi ve babam anlamadı ya da anlamamış gibi yaptı; anneme seni evden atacağını söyledi. eğer onunla evlenirsen"

"Ve bundan memnun musun?"

"Tabii canım kardeşim, senin yerini alacağım" dedi Damla, neşeyle.

"Düşlerinde Damla, asla benim yerimi alamayacaksın ya da Cenk; her zaman davetsiz misafir olacaksın."

"Siktir git Nedim" diye güldü Nedim, sonra bir süre sustu.

"Nasıl görmedim?" başını kaşıdı.

"Çünkü aptalsın ve kısa etek giyerek her şeyin peşinden koşuyorsun."

"Erkek fahişe mi demek istiyorsun?"

"Ben bir şey söylemedim, sen söyledin. Her neyse, şimdi neredesin?" diye sordu Damla.

"Kış evinde." diye yanıtladı Nedim, daha çok peynir topları yiyerek.

"HAHA dünyadan kaçıyor? Cenk seninle mi? Eşiyle gideceğini söyledi."

"Hayır ama bil bakalım yanımda kim var?"

"Kim?"

"Kardeşinizin kız kardeşi."

"Ceren-ben-ben-hep- sizin için-çok zekiyim? Hahahahahahahahaha", onun yatağında yuvarlandığını hayal etti.

"Gülme!" dedi, sinirlendi.

"Bütün insanlardan, onunla mı kalıyorsun? hahaha, seni mahvedecek!!"

"Zaten yaptı ve sevgili ağabeyin ne dedi biliyor musun? Yaklaşmamam için beni tehdit etti! Hayal edebiliyor musun? O deli kıza kim yaklaşacak? Ondan nefret ediyorum."

"Hahaha, biliyorum, aslında ikimiz de. Onu sevmiyorum, her zaman senden daha iyi davranıyor, daha akıllı ve daha sofistike ve beni utandırmak için her zaman kasıtlı olarak sözlerimi düzeltiyor ve önünde bana bir geri zekalıymışım gibi davranıyor. herkesin. Buna inanabiliyor musun!! , "

"Evet, bunu bana da yapıyor, sürekli benimle alay ediyor ve kendimi dünyanın en aptal insanı gibi hissettiriyor ve sevgili ağabeyin onu her zaman övüyor!"

"Ve sen, kardeşim." Damla homurdandı.

"Kapa çeneni," diye kıkırdadı. 'O ve Damla'nın her zaman güçlü bir bağı vardı.'

"Annem onun orada olduğunu bilseydi, bundan hoşlanmazdı." dedi Damla.

"En iyisi ona söyleme," dedi Nedim.

Ablamın Kayınvalidesi(NedCer)AUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin